Gå til innhold

Kjendiser som viser seg å være overgripere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva f*** skjer med at profilerte kjendiser plutselig viser seg å være ukontrollerte beist av seksuelle overgripere?

Nylig ble det kjent at Stephen Collins, som spilte familiefar Eric Camden i 7th heaven har innrømmet overgrep mot flere mindreårige jenter.

Den kjente britiske youtuberen Sam Pepper viser seg også å være en kynisk overgriper. Flere jenter har den siste uken kommet ut med sine historier hvor de enten har blitt seksuelt trakassert mot sin vilje eller rett og slett brutalt voldtatt av denne 25-åringen.

Han er kjent for å lage "prank-videoer", hvor han nylig postet en "Fake ass pinch prank" video hvor han klyper rumpa til fremmede jenter på gata. Den har nå blitt fjernet fra youtube, i tillegg til en video hvor han påsto at hele greia var et ekspiriment som skulle belyse seksuell trakassering av kvinner. Syk bortforklaring.

Denne videoen av en jente som ble voldtatt av han gjorde et sterkt inntrykk:

I infoboksen linker hun også til andre jenters erfaringer med Sam Pepper. Jeg har ikke sett alle, men det er tydelig at hun ikke er den eneste.

Hva tenker dere om dette?



Anonymous poster hash: cc021...ed2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de som kjendiser får "tilgang" til et langt større spekter av fristelser og de av dem som er tilbøyelig til slikt lar seg i større grad friste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "hva skjer". Overgripere kommer i ulike former og varianter og ofte kan man ikke vite hva som foregår i skyggene. Det er ikke noen grunn for at overgripere ikke skal klare å bli kjendiser eller berømte skuespillere så lenge de ikke blir tatt. Dessverre.



Anonymous poster hash: 27fa0...4b9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har for lett tilgang. Se bare på ian watkins,der fansene tilbydde babyene sine til ham. GRUSOMT!

Anonymous poster hash: d8ca8...4c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg faktisk utrolig lei meg og skuffet. 7th heaven var en utrolig koselig serie, og jeg synes alltid at han spilte en fantastisk fin rolle.

Nei, har ikke ord. Men, de er mennesker de også. Og selv om de er kjendiser, kan de være monstre akkurat som oss vanlige folk. Er jo en haug prester osv som forgriper seg på små barn. Slike mennesker fins dessverre i alle land og miljøer. Forferdelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med "hva skjer". Overgripere kommer i ulike former og varianter og ofte kan man ikke vite hva som foregår i skyggene. Det er ikke noen grunn for at overgripere ikke skal klare å bli kjendiser eller berømte skuespillere så lenge de ikke blir tatt. Dessverre.

Anonymous poster hash: 27fa0...4b9

Det er sant, du har et poeng. Men når man er kjendis så er fallhøyden større om ugjerningene blir kjent for omverdenen, da man blir hatet av nesten hele verden. Når man slipper ut igjen får man likevel ikke fred, så derfor stusser jeg litt på at de faktisk tør å ta sjansen.

Anonymous poster hash: cc021...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva f*** skjer med at profilerte kjendiser plutselig viser seg å være ukontrollerte beist av seksuelle overgripere?

Nylig ble det kjent at Stephen Collins, som spilte familiefar Eric Camden i 7th heaven har innrømmet overgrep mot flere mindreårige jenter.

Den kjente britiske youtuberen Sam Pepper viser seg også å være en kynisk overgriper. Flere jenter har den siste uken kommet ut med sine historier hvor de enten har blitt seksuelt trakassert mot sin vilje eller rett og slett brutalt voldtatt av denne 25-åringen.

Han er kjent for å lage "prank-videoer", hvor han nylig postet en "Fake ass pinch prank" video hvor han klyper rumpa til fremmede jenter på gata. Den har nå blitt fjernet fra youtube, i tillegg til en video hvor han påsto at hele greia var et ekspiriment som skulle belyse seksuell trakassering av kvinner. Syk bortforklaring.

Denne videoen av en jente som ble voldtatt av han gjorde et sterkt inntrykk:

I infoboksen linker hun også til andre jenters erfaringer med Sam Pepper. Jeg har ikke sett alle, men det er tydelig at hun ikke er den eneste.

Hva tenker dere om dette?

Anonymous poster hash: cc021...ed2

Du må heller ikke glemme Woody Allen, han har jo forgrepet seg på adoptivdatter osv. Rystende!

Anonymous poster hash: cea5f...3b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må heller ikke glemme Woody Allen, han har jo forgrepet seg på adoptivdatter osv. Rystende!

Anonymous poster hash: cea5f...3b9

Lol, de er jo gift nå. Hele saken er helt syk men du kan ikke slenge så unyanserte påstander.

Anonymous poster hash: df886...caa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, de er jo gift nå. Hele saken er helt syk men du kan ikke slenge så unyanserte påstander.

Anonymous poster hash: df886...caa

der tar du feil, han giftet seg med den ENE av adoptivdatteren, de hadde nemlig to. Så kanskje DU burde lese deg opp før du ler bort seksuelle overgrep! Skam på deg!

Anonymous poster hash: cea5f...3b9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, de er jo gift nå. Hele saken er helt syk men du kan ikke slenge så unyanserte påstander.

Anonymous poster hash: df886...caa

Dylan Farrow er datteren som ble misbrukt. Det er ganske sykt at han er gift med Soon-Yi - som er adoptivdatter. Det er forkastelig! Woody`s biologiske sønn backer opp det Dylan har fortalt om misbruk - samme gjør moren, som har kjempe for å få Woody dømt for dette. Men nei, er man rik og berømt så skald et visst noe til. Han blir heller hyllet under oscarsfest - noe som er moralskt forkastelig!

Anonymous poster hash: cea5f...3b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, de er jo gift nå. Hele saken er helt syk men du kan ikke slenge så unyanserte påstander.

Anonymous poster hash: df886...caa

Ja der burde du nok sjekke fakta selv AB - riktig det hun over her skriver.

Anonymous poster hash: cea5f...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja der burde du nok sjekke fakta selv AB - riktig det hun over her skriver.

Anonymous poster hash: cea5f...3b9

Skrev feil her - det jeg skriver skal det stå.

Anonymous poster hash: cea5f...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woody Allen adopterte da virkelig aldri Soon-Yin. Han hadde et forhold til hennes mor, men var på ingen måte hennes adoptivfar.

Morgan Freeman hadde et forhold til sin kones barnebarn, men det blir aldri nevnt. Det er greit å mobbe Woody, men ikke Morgan.

Jeffrey Jones var lenge en av mine favoritter, men etter at det ble kjent at han likte smågutter, så klarer jeg ikke se på han lenger. Karrieren hans har gått i dass heldigvis etter at det ble kjent. Veldig skuffet over Collins også.



Anonymous poster hash: c2a5e...4a5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woody Allen adopterte da virkelig aldri Soon-Yin. Han hadde et forhold til hennes mor, men var på ingen måte hennes adoptivfar.

Anonymous poster hash: c2a5e...4a5

Og Mia Farrow var heller ikke hennes biologiske mor.

Anonymous poster hash: c2a5e...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Newsflash: Kjendiser er også mennesker og kan derfor ha alle de samme problemene som oss "vanlige" mennesker..

Å voldta noen er vel ikke akkurat "et problem" man har?

Jeg tror ikke det er så enkelt som du legger det frem. Når man blir kjendis får man ofte makt med på kjøpet. Man får fans og blir behandlet på en helt annen måte enn vanlige mennesker. Kanskje man blir høy på seg selv og ser på seg selv som spesiell eller bedre enn andre. Og kanskje det blir lettere å misbruke "vanlige" mennesker, for eksempel fans som forguder deg.

Youtube-skandalene er et eksempel på dette. Sam Pepper er bare en av mange mannlige Youtube-kjendiser som påstås å ha voldtatt/misbrukt mye yngre jenter som ser opp til dem og er såkalte fans. Flesteparten av disse jentene er også mindreårige.

Anonymous poster hash: 59637...c01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg faktisk utrolig lei meg og skuffet. 7th heaven var en utrolig koselig serie, og jeg synes alltid at han spilte en fantastisk fin rolle.

Nei, har ikke ord. Men, de er mennesker de også. Og selv om de er kjendiser, kan de være monstre akkurat som oss vanlige folk. Er jo en haug prester osv som forgriper seg på små barn. Slike mennesker fins dessverre i alle land og miljøer. Forferdelig.

Samme her:( elsket å se det når jeg var lita og hjemme fra skolen. Han var jo så koselig i serien så ble oppriktig skuffet nå

Anonymous poster hash: 93ce4...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...