Gå til innhold

Barnet som må planlegges nøye :)


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Gratulerer! :danse:

SA og MA er det ingenting man kan gjøre noe fra eller til for å forhindre. Det beste er vel at man er klar over at ingenting er sikkert, men man skal allikevel kunne glede seg over at man er gravid.

Det er skikkelig rart å bevege seg bort fra prøver-verdenen når man plutselig er gravid. Hæ?! Jeg gravid?! For min del gikk det vel ikke skikkelig opp for meg før jeg nå har delt nyheten med kolleger og venner ;)

Gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippiii!! :biggrin: Du kan finne ut hvor langt på vei du er her: [url=http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/]http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/[/url

Gratulerer så mye! :danse: Skummelt det me sa/ma og sånt ja, men husk at det er veldig små sjanser for det! Så størst sannsynlig kommer det til å gå bra :) Spesielt hvis du kommer deg forbi ikm uten tanta!

Ja det blir noen laaaange dager fremover :P to dager til ikm! Konstant trang til å teste :P Takk for tips :) har sett på forskjellige kalkulatorer i dag, men tror jeg er 4+1 i dag om jeg har forstått det riktig ;) ikke lett å navigere mellom all informasjon!

Gratulerer! :danse:

SA og MA er det ingenting man kan gjøre noe fra eller til for å forhindre. Det beste er vel at man er klar over at ingenting er sikkert, men man skal allikevel kunne glede seg over at man er gravid.

Det er skikkelig rart å bevege seg bort fra prøver-verdenen når man plutselig er gravid. Hæ?! Jeg gravid?! For min del gikk det vel ikke skikkelig opp for meg før jeg nå har delt nyheten med kolleger og venner ;)

Gratulerer igjen!

Takk :D Kloke ord :) har tatt helt av på nettet i dag, studiene er ikke rørt :P har nok ikke gått opp for meg heller nei! Blir nok mer det når en er på ultralyd tenker jeg :)

Gratulerer! Dette var artig å lese

Tusen takk :) artig å finne ut også ^^ Endret av Frøkenanonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :hoppe:

Gøy at vi er ca like lang på veg :)

Takk! Så gøy at du titter innom :) håper vi får følge hverandre noen og 30 uker til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Så gøy at du titter innom :) håper vi får følge hverandre noen og 30 uker til ;)

Ja, ekstra stas å følge noen som ca er like langt på veg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoooj, du har jo akkurat fått bekreftet at du er gravid jo :danse:

GRATULERER sååå mye :blomst: For en magisk og hinsides skremmende følelse det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoooj, du har jo akkurat fått bekreftet at du er gravid jo :danse:

GRATULERER sååå mye :blomst: For en magisk og hinsides skremmende følelse det er.

Takk for det! :laugh: det har vært en rar dag! Jeg har bare ligget slakk på sofaen og trålet gjennom KG og babyverden :P skikkelig bortkastet dag! Den har vart sååå lenge. Er ikke så skremt egentlig(enda), vil bare at tiden skal fly så jeg også kan annonsere det hele :)

Var på butikken og ville kjøpe en ordentlig test, men det var naboer overalt! :P nesten så jeg vil legge meg nå, så jeg kan stå opp tidlig og teste! Haha, dumme testetøs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! "Testetøs" :rulle:

Teite naboene som ikke skjønner at du er på oppdrag. De får holde seg unna i morgen til testen er kjøpt :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! "Testetøs" :rulle:

Teite naboene som ikke skjønner at du er på oppdrag. De får holde seg unna i morgen til testen er kjøpt :plystre:

Spørs om jeg ikke burde forkle meg, smyge meg inn i ukjent stil i den lille butikken - så ingen kjenner meg igjen!

..eller bare dra til byen og handle der ingen kjenner hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :strix::blomst:

Ang, SA og MA så er det beste å ha det i bakhodet at det kan skje, men at det i de fleste tilfeller går helt fint:) og googleforbud ifht. Alt som gjelder det så du ikke skremmer deg selv! Kommer ingenting godt ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :strix::blomst:

Ang, SA og MA så er det beste å ha det i bakhodet at det kan skje, men at det i de fleste tilfeller går helt fint:) og googleforbud ifht. Alt som gjelder det så du ikke skremmer deg selv! Kommer ingenting godt ut av det:)

Takk for det :D Godt råd ;) jeg har jo fått med meg litt i noen dagbøker her mens jeg har prøvd - men skal ikke lese på det nå :) nå skal alt være en dans på roser..med litt pjuk og vondter..men kose meg skal jeg :) eneste jeg er bekymret for er om jeg kan jobbe, må ta noen telefoner denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D Godt råd ;) jeg har jo fått med meg litt i noen dagbøker her mens jeg har prøvd - men skal ikke lese på det nå :) nå skal alt være en dans på roser..med litt pjuk og vondter..men kose meg skal jeg :) eneste jeg er bekymret for er om jeg kan jobbe, må ta noen telefoner denne uken.

Kan jeg spør hva du jobber med?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spør hva du jobber med?:)

Jeg er prosesstekniker offshore. Jobber en del med kjemikalier, oljedamp og hydrokarboner. Absolutt ikke noe jeg vil utsette et foster for de første kritiske ukene. Men må høre hva som er gjort tidligere. Er litt spent på hva de evt kan finne på til meg, går jo på skole i tillegg så ikke enkelt å pendle heller. Hmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er prosesstekniker offshore. Jobber en del med kjemikalier, oljedamp og hydrokarboner. Absolutt ikke noe jeg vil utsette et foster for de første kritiske ukene. Men må høre hva som er gjort tidligere. Er litt spent på hva de evt kan finne på til meg, går jo på skole i tillegg så ikke enkelt å pendle heller. Hmmm :)

Høres lurt ut å ta noen telefoner ja! Dere har vel bedriftsykepleier og lege? De må vite slike ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut å ta noen telefoner ja! Dere har vel bedriftsykepleier og lege? De må vite slike ting:)

Ja jeg håper det, finner ikke så mye info på nettet at det gjør noe. Er veldig forskjellig fra selskap til selskap. Så er litt spent på hva de vil si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mornings! Tar tempen hver dag 5.30, men i dag fikk jeg ikke til å sove igjen etterpå :P måtte jo plent teste på morgenurin - sterkere test i dag! :) eneste som mangler nå er tempen som må stige...

post-86233-90437_thumb.jpg

Endret av Frøkenanonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spire i magen!! :danser::strix::strix:

Det er en fantastisk følelse, verdens beste faktisk. De vonde tankene vil alltid dukke opp innimellom, men som andre sier er det viktig å kose seg med spiren. Uansett om den blir eller ikke vil man holde på de gode tankene og følelsene :smilyblomst:

Men det går nok bra, jeg har troen på det :)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du sneket (snikt?) deg ut til butikken / apoteket for å kjøpe deg en skikkelig test i dag?

Jeg syntes det var veeldig spesielt da CB viste "Gravid 2-3" selv om jeg visste jeg var gravid :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...