Gå til innhold

Barnet som må planlegges nøye :)


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Nå har FF ombestemt seg, så jeg er bare 4 dpo. Så da ble EL på 18 dpo, den dagen jeg hadde svak EL-test. Forstår ikke så mye av det, kanskje FF har feil? Eller at jeg har testet feil? Testet med morgenurin, burde kanskje teste litt senere på dagen?

Når tar dere EL-tester? :)

Det beste er å ta en på morgenen og en tidlig kveld. Jeg har som regel fått positiv eltest på kveldene, men sist gang fikk jeg på morgenen.

Men ikke alle rekker å få positiv eltest før LHverdien synker igjen. For noen går det veldig fort mens andre kan ha positiv en-to dager før den blir negativ igjen. Så stol mer på tempingen enn på eltestene mener jeg.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, da skal jeg prøve en på kvelden også neste gang ;) takk for tips!

Ja jeg tror også det er best å stole på tempingen :) men kjekt om alle tegn hadde stemt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo. Sitter på skolen og føler stikninger i underliv/lepper litt lignende mensensmerter. Rar følelse som er vanskelig å forklare. Andre som har følt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjent så mye stikninger og murringer i magen som de månedene vi prøvde :P Kan nok ikke si om det betyr det ene eller det andre, jeg tror nok det bare er fordi man tenker mer over det..

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjent så mye stikninger og murringer i magen som de månedene vi prøvde :P Kan nok ikke si om det betyr det ene eller det andre, jeg tror nok det bare er fordi man tenker mer over det..

Kjenner nok mer også, da jeg ikke hadde noen typer smerter ved p-piller ;) men på de 5 tidligere syklusene, har jeg ikke kjent stikninger på samme måte. Har absolutt kjent etter da også ;) men må prøve å glemme dette, er jo en uke til ikm...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner nok mer også, da jeg ikke hadde noen typer smerter ved p-piller ;) men på de 5 tidligere syklusene, har jeg ikke kjent stikninger på samme måte. Har absolutt kjent etter da også ;) men må prøve å glemme dette, er jo en uke til ikm...... :)

Ikke lett å overse ting man kjenner på kroppen! :P og deretter lure på hva det kan bety... hehe ;) Spennende dager for deg nå da! Bare en uke til ikm, det går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo. To striper lysebrun utflod i trusa i dag. Hva kan det bety?

Oj så spennende! Kan være festeblødning! Når har du tenkt å teste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag må bli testedag! Jeg MÅ klare å holde meg til da.. :) Godt jeg drar bort på lørdag og ikke hjemme før søndags kveld ;) Kanskje jeg klarer å vente til mandag da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet kl 5 i dag og måtte på do! Testetøsa stod på tronen og fikk lurt inn en test :P den var negativ, men er ikke lei meg fordet ;) *ventevente* fikk ikke sove med en gang i går, da det murret sånn på venstre side, og strakk seg litt opp på ryggen. Jeg kommer virkelig til å bli skuffa om ikke dette er noe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenanonym, on 16 Jan 2015 - 09:37, said:

Våknet kl 5 i dag og måtte på do! Testetøsa stod på tronen og fikk lurt inn en test :P den var negativ, men er ikke lei meg fordet ;) *ventevente* fikk ikke sove med en gang i går, da det murret sånn på venstre side, og strakk seg litt opp på ryggen. Jeg kommer virkelig til å bli skuffa om ikke dette er noe... :P

Det er jo fortsatt veldig, veldig tidlig. Så alt er fortsatt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Magdalene og lillemeg90 :blomst: Koselig å få flere lesere :)

Nå har jeg trålet kvinneguiden og bør kanskje kaste meg i fysikkleksene igjen.. I morgen reiser jeg for å treffe min gamle beste- vennegjeng som ikke har vært samlet på 10 år! :) Det blir spennende å høre hva som foregår hos dem! Jeg har bestemt meg for å stenge ute testetøsa(ja, nå er jeg på inne i den timen hvor jeg IKKE tror at det ble noe av) - og dropper å ta med meg tester der :) Så da blir det testing mandag, 2 dager før IKM. Håper ikke testetøsa hiver oppi en test i toalettsakene mine ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi. ja testetøsa er fæl og gjør ofte ting på sin egen måte! Jeg krysser uansett fingrene for dere :hug::hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vært negativ test de siste tre dagene ja, testetøsa er slem :P jeg har ikke kjent noe mer murringer de siste to dagene, eneste symptomene er kviseutbrudd(som jeg også får før mensen) og litt vondt i nedre del av ryggen. Er litt pessimistisk igjen, men som folk sier er det vel for tidlig å si noe enda.

Ut og gå på ski i dag, deilig å få tenke på noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg vet ikke hva jeg skal si, tankene svirrer i 100km/t, jeg tror jeg er gravid! Tok ikke mindre enn 3 g-tester i morges med svake streker. :) i går var jeg litt kvalm og vond i hodet, men trodde det var fordi vi kjørte på svingete vei og jeg ble bilsyk. I dag ble jeg kvalm av banan til frokost - og som bekreftelse på det hele har murringene holdt på noen timer nå.

Fortalte det til kjære før han dro på jobb :) han visste ikke helt hva han skulle si og endte opp med "stilig"! :flire: det et babyboom overalt rundt oss, så han sa det var nesten litt rart å høre det om oss :) han ble glad da og gav meg et herlig smil!

Jeg har lest mye her inne om sa/ma nå og må jo si at jeg tørr ikke glede meg for mye. Men hvor langt på vei er jeg, hvordan regnes det ut? Hadde TR 21 des og EL 7 jan.

Eh.. Jippi :D

post-86233-19453_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...