Gå til innhold

Informasjonstråd for kvinner som noier over "stygge underliv".


Gjest Iben

Anbefalte innlegg

Nei, men jeg mener helt klart at evolusjon og flaskehalser har lagt klare føringer for hva som er funksjonen til ulike kroppsdeler, og at det å ha en "estetisk vakker glufse" (en umulighet) ikke er forbundet med tiltrekningskraft og overlevelse. Den funksjonen er det pupper, rumper, ansikt etc. som har.

Du ser skummel ut på det bildet. Som en ninja i gamle japan..;)

Anonymous poster hash: 44fc9...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ser skummel ut på det bildet. Som en ninja i gamle japan.. ;)

Anonymous poster hash: 44fc9...b3b

Det er faktisk den snille nazisten Rudolf Hess som jeg selv har tegnet en niqab over.

http://www.seconde-guerre.com/photos/hess.jpg

Du får fortsette å holde deg til peniser, Iben, - enten du er han- eller hunkjønn.

- og skulle du mot formodning være av hunkjønn så er det trist du synes så lite om din egen mus/glufse/fitte.

Men, det er sikkert hjelp å få hos helsevesnet ;)

Du holder deg vel kysk eller har omgang med bare menn, for du vil vel ikke ha din perfekte fallos i nærheten av en stygg glufse? Jeg går utifra at du er en mann på grunn av annet jeg har lest av deg. Iben er jo ellers et kvinnenavn.

Ikke spesielt overraskende at dere to misser poenget. Informasjon jeg bringer på banen i denne tråden er gode nyheter for dere, bare så dere vet det.

Jeg synes slafseglufsa mi er ganske så flott jeg! :nigo:

Jeg er nå i grunn enig jeg da. Jeg har ingen komplekser for underlivet mitt, det ser ut som det ser ut og gjør jobben sin, men pent å se på er det ikke! Ikke noen andres som jeg har sett heller, før noen skal beskylde meg for å ha et særdeles dårlig eksemplar.

That's the spirit! Dere har skjønt det.

Har ennå ikke sett en pung og tenkt, den der, den der er virkelig noe jeg kunne tenkt meg å ramme inn et bilde av, for den der, den er vakker den.

Nå er vel ikke akkurat pungen noe som går igjen i kunsthistorien heller.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg mener helt klart at evolusjon og flaskehalser har lagt klare føringer for hva som er funksjonen til ulike kroppsdeler, og at det å ha en "estetisk vakker glufse" (en umulighet) ikke er forbundet med tiltrekningskraft og overlevelse. Den funksjonen er det pupper, rumper, ansikt etc. som har.

Utrolig nok tenner allikevel mange menn på disse glufsene. Jeg tror kanskje du skal revurdere legninger din. :)

Det finnes forresten mange mindre estetiske peniser. Men det er selvsagt funksjonen som er viktigst :)

Anonymous poster hash: 8e26a...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå ikke sett en pung og tenkt, den der, den der er virkelig noe jeg kunne tenkt meg å ramme inn et bilde av, for den der, den er vakker den.

Hah. Du har ikke sett min. :lur:

Jeg derimot kunne godt tenkt tanken om kvinners underliv. :rodmer:

Eller kanskje det bare er tanken på hva synet gjør med meg som snakker :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er faktisk den snille nazisten Rudolf Hess som jeg selv har tegnet en niqab over.

http://www.seconde-guerre.com/photos/hess.jpg

Ikke spesielt overraskende at dere to misser poenget. Informasjon jeg bringer på banen i denne tråden er gode nyheter for dere, bare så dere vet det.

That's the spirit! Dere har skjønt det.

Nå er vel ikke akkurat pungen noe som går igjen i kunsthistorien heller.

Å ? Vennligst detaljer.

Kunne øyelege være en løsning? Enkelte av oss har da sett fitter som kunne rammes inn og henges på veggen til pynt, - inkludert den man har selv ;)

Og siden du er inne på bilder så la oss nå ikke glemme Bouguerau's mesterverk.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Bouguereau_venus_detail.jpg/200px-Bouguereau_venus_detail.jpg

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok tenner allikevel mange menn på disse glufsene. Jeg tror kanskje du skal revurdere legninger din. :)

Anonymous poster hash: 8e26a...707

Det at vi tenner på dem betyr ikke at de er estetisk vakre, eller at det er meningen at de skal være det. Legningen min revurderer jeg forøvrig til stadighet, slik ethvert oppegående menneske gjør.

Det finnes forresten mange mindre estetiske peniser. Men det er selvsagt funksjonen som er viktigst :)

Anonymous poster hash: 8e26a...707

Riktig. Og i og med at en penis også har en estetisk funksjon - i motsetning til glufsen - skjønner jeg godt at mange menn og gutter noier over penisen sin utover det rent funksjonelle. Men kvinner - derimot - burde slå seg til ro med at en glufse aldri blir noe estetisk vakkert syn uansett, og heller bruke intellektet sitt på andre ting (som f.eks. rosablogger og Hotel Caesar).

Å ? Vennligst detaljer.

Dere er begge kvinner som tilhører den ekstrem-feministiske 68'er-generasjonen, etter hva jeg har skjønt, så det er forventet at dere går i forsvarsposisjon med en gang dere hører ordene "kvinne" og "glufse" bli nevnt.

Kunne øyelege være en løsning? Enkelte av oss har da sett fitter som kunne rammes inn og henges på veggen til pynt, - inkludert den man har selv ;)

Pics or it didn't happen.

Endret av Iben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at vi tenner på dem betyr ikke at de er estetisk vakre, eller at det er meningen at de skal være det. Legningen min revurderer jeg forøvrig til stadighet, slik ethvert oppegående menneske gjør.

Riktig. Og i og med at en penis også har en estetisk funksjon - i motsetning til glufsen - skjønner jeg godt at mange menn og gutter noier over penisen sin utover det rent funksjonelle. Men kvinner - derimot - burde slå seg til ro med at en glufse aldri blir noe estetisk vakkert syn uansett, og heller bruke intellektet sitt på andre ting (som f.eks. rosablogger og Hotel Caesar).

Jeg synes faktisk ikke at peniser er estetisk vakre heller. Sånn objektivt sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke spesielt overraskende at dere to misser poenget. Informasjon jeg bringer på banen i denne tråden er gode nyheter for dere, bare så dere vet det.

Jeg er dessverre nokså tungnem, så kunne du være så elskverdig å forklare hva du snakker om, hvilke gode nyheter det dreier seg om.

PS. Jeg kan forøvrig fortelle deg at jeg har flere smykker som er designet etter min vulva og som er meget pene.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre nokså tungnem, så kunne du være så elskverdig å forklare hva du snakker om, hvilke gode nyheter det dreier seg om.

Vi slipper å bekymre oss over om slafseglufsene våre er pene, for det er de ikke. =P Eller noe sånt, i alle fall. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden du er inne på bilder så la oss nå ikke glemme Bouguerau's mesterverk.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Bouguereau_venus_detail.jpg/200px-Bouguereau_venus_detail.jpg

Og nøyaktig hvor er det Bouguerau har eksponert glufsa hennes på dette maleriet? Beina hennes er rimelig samlet, etter hva jeg kan se, og det er de sekundære kjønnskarakteristikkene (som faktisk har en estestisk funksjon) som er i fokus.

Vi slipper å bekymre oss over om slafseglufsene våre er pene, for det er de ikke. =P Eller noe sånt, i alle fall. :fnise:

100% spot on.

Endret av Frk.K
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det at vi tenner på dem betyr ikke at de er estetisk vakre, eller at det er meningen at de skal være det. Legningen min revurderer jeg forøvrig til stadighet, slik ethvert oppegående menneske gjør.

Riktig. Og i og med at en penis også har en estetisk funksjon - i motsetning til glufsen - skjønner jeg godt at mange menn og gutter noier over penisen sin utover det rent funksjonelle. Men kvinner - derimot - burde slå seg til ro med at en glufse aldri blir noe estetisk vakkert syn uansett, og heller bruke intellektet sitt på andre ting (som f.eks. rosablogger og Hotel Caesar).

Dere er begge kvinner som tilhører den ekstrem-feministiske 68'er-generasjonen, etter hva jeg har skjønt, så det er forventet at dere går i forsvarsposisjon med en gang dere hører ordene "kvinne" og "glufse" bli nevnt.

Pics or it didn't happen.

Unnskyld meg altså :skratte:

Jeg var ikke i skolepliktig alder ennå i -68 ;)

Det er min mor på 70 du snakker med når du babler om -68 generasjonen.

Du må ikke gjøre geraltabben å tro noe som helst om at vi er like hverken politisk-, klesmessig eller kroppsligbasert på antagelser.

Med den blemmen så misset du jammen muligheten for en PM med et vakkert bilde, your loss.

Edit: Og det kan være verd å erindre at ingen, noen gang, har hørt meg oje meg og klage over fitta mi, - den er nemlig pen :nigo:

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg altså :skratte:

Jeg var ikke i skolepliktig alder ennå i -68 ;)

Det er min mor på 70 du snakker med når du babler om -68 generasjonen.

Ok, sorry. My bad.

Med den blemmen så misset du jammen muligheten for en PM med et vakkert bilde, your loss.

Pft. Har uansett allerede sett rumpa di i en annen tråd her, som forresten må sies at var et estetisk vakkert syn.

Edit: Og det kan være verd å erindre at ingen, noen gang, har hørt meg oje meg og klage over fitta mi, - den er nemlig pen :nigo:

Den er, som sagt, neppe pen. Men den utfører helt sikkert sin nyttefunksjon, hvilket er det som betyr noe.

Endret av Iben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sa senest i går at den var så fin, og spurte om han kunne ramme den inn.

Kanskje du ikke syns de er så fine, men alle tenker nok ikke som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ? Vennligst detaljer.

Kunne øyelege være en løsning? Enkelte av oss har da sett fitter som kunne rammes inn og henges på veggen til pynt, - inkludert den man har selv ;)

Og siden du er inne på bilder så la oss nå ikke glemme Bouguerau's mesterverk.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Bouguereau_venus_detail.jpg/200px-Bouguereau_venus_detail.jpg

Nice :)

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min sa senest i går at den var så fin, og spurte om han kunne ramme den inn.

Det var fordi dere ikke hadde hatt sex ennå. Et illsint beist som det renner majones ut av kjeften på er ikke mye pent. Så det må ha vært for å få lurt sex ut av deg. Beklager for at jeg river deg ned fra lutftslottet lille du...

Anonymous poster hash: 73386...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sa senest i går at den var så fin, og spurte om han kunne ramme den inn.

Kanskje du ikke syns de er så fine, men alle tenker nok ikke som deg ;)

Så snill han er. Han der må du holde på.

Nice :)

Nice, ja. Men det er på grunn av kroppsformene, pupper og kurver, ikke fordi hun sitter og skrever og viser fram glufsa si.

Det her ville f.eks. aldri ha blitt lagd med motsatt fortegn:

http://wanderlustandlipstick.com/wp-content/uploads/2012/07/Penis-Paintings.jpg

Hvorfor? Fordi penis alltid har blitt ansett som et estetisk motiv, mens fitta aldri har vært det.

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...