Gå til innhold

Informasjonstråd for kvinner som noier over "stygge underliv".


Gjest Iben

Anbefalte innlegg

Til dere som noier over at dere har "bollemus", "flaggermusfitte", "slafseglufse" eller hva man nå enn skal kalle det:

Vit følgende: Ingen kvinnelige underliv er vakre

Musa er ikke laget for å være et estetisk vakkert objekt som det er meninga at man skal sitte og beskue. Musa er laget for å ha en helt klar nyttefunksjon, og det er alt. Ellers er musa et salig rot av kjøtt og hud og flapper og dritt og lort. Dersom det var meninga at musa skulle være noe å vise fram til almen beskuelse, dersom det var meninga at musa skulle være en fryd for øyet, hadde den primært hengt på utsiden av kroppen, slik en manns penis gjør. Det er ikke for ingenting at det er "phallus-symbolet" som går igjen i kunsthistorien, og ikke "glufse-symbolet". For en penis er - i motsetning til den kvinelige ekvivalenten - et estetisk verk som er plassert på utsiden av kroppen til almen beskuelse, mens en glufse/mus/kalldethvaduvil er og blir en direkte stygg konstruksjon. Så slutt å bekymre dere.

White knighting over.

Endret av Iben
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som noier over at dere har "bollemus", "flaggermusfitte", "slafseglufse" eller hva man nå enn skal kalle det:

Vit følgende: Ingen kvinnelige underliv er vakre

Musa er ikke laget for å være et estetisk vakkert objekt som det er meninga at man skal sitte og beskue. Musa er laget for å ha en helt klar nyttefunksjon, og det er alt. Dersom det var meninga at musa skulle være noe å vise fram til almen beskuelse, hadde den primært hengt på utsiden av kroppen, slik en manns penis gjør. Det er ikke for ingenting at det er "phallus-symbolet" som går igjen i kunsthistorien, og ikke "glufse-symbolet". For en penis er - i motsetning til den kvinelige ekvivalenten - et estetisk verk som er plassert på utsiden av kroppen til almen beskuelse, mens en glufse/mus/kalldethvaduvil er og blir en direkte stygg konstruksjon. Så slutt å bekymre dere.

White knighting over.

Gjesp...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

White knight my ass, ei fin fitte er det fineste som finnes.

Anonymous poster hash: 572b7...079

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener de skal fortsette å noie over det her, tøffen?

Nei, men de kan begynne å bli fornøyd med seg selv og sin egen kropp, så løser resten av seg selv. Da trenger de ingen annens bekreftelse på om det eller det er bra nok :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

White knight my ass, ei fin fitte er det fineste som finnes.

Anonymous poster hash: 572b7...079

Mannssjåvinist! Patriark!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men de kan begynne å bli fornøyd med seg selv og sin egen kropp, så løser resten av seg selv. Da trenger de ingen annens bekreftelse på om det eller det er bra nok :)

De burde slå seg til ro med at glufser er stygge uansett, og at de alle er i samme båt. Blir som om jeg skulle noie over at rumpehullet mitt ikke er estetisk vakkert nok. Idioti!

Meh. Iben.

Mus over pikk any day

Alle verdens arkitekter, malere og skulptører er uenig med deg.

Er du en kreasjonist?

Jeg er ganske kreativ, ja.

Endret av Iben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du får fortsette å holde deg til peniser, Iben, - enten du er han- eller hunkjønn.

- og skulle du mot formodning være av hunkjønn så er det trist du synes så lite om din egen mus/glufse/fitte.

Men, det er sikkert hjelp å få hos helsevesnet ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle verdens arkitekter, malere og skulptører er uenig med deg.

Tull og vas. De er bare ikke dyktige nok. :lur:

Et kvinnelig kjønn er mye mer komplisert å lage, så derfor gikk de for det enkle... :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke dritt og lort i glufsa mi! :opplyser:



Anonymous poster hash: 1e5d6...0ec
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slafseglufsa mi er ganske så flott jeg! :nigo:

Hehe den høres glupsk ut!;) Hvor mange kuker har den slukt?:P Haha dagens:)

Anonymous poster hash: 44fc9...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kreativ, ja.

Jeg mener: tror du på intelligent design? Tror du at Gud (eller noe lignende)har designet penisen din med tanke på estetikk og allmenn beskuelse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Jeg er nå i grunn enig jeg da. Jeg har ingen komplekser for underlivet mitt, det ser ut som det ser ut og gjør jobben sin, men pent å se på er det ikke! Ikke noen andres som jeg har sett heller, før noen skal beskylde meg for å ha et særdeles dårlig eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

De burde slå seg til ro med at glufser er stygge uansett, og at de alle er i samme båt. Blir som om jeg skulle noie over at rumpehullet mitt ikke er estetisk vakkert nok. Idioti!

Du holder deg vel kysk eller har omgang med bare menn, for du vil vel ikke ha din perfekte fallos i nærheten av en stygg glufse? Jeg går utifra at du er en mann på grunn av annet jeg har lest av deg. Iben er jo ellers et kvinnenavn.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener: tror du på intelligent design? Tror du at Gud (eller noe lignende)har designet penisen din med tanke på estetikk og allmenn beskuelse?

Nei, men jeg mener helt klart at evolusjon og flaskehalser har lagt klare føringer for hva som er funksjonen til ulike kroppsdeler, og at det å ha en "estetisk vakker glufse" (en umulighet) ikke er forbundet med tiltrekningskraft og overlevelse. Den funksjonen er det pupper, rumper, ansikt etc. som har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Har ennå ikke sett en pung og tenkt, den der, den der er virkelig noe jeg kunne tenkt meg å ramme inn et bilde av, for den der, den er vakker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...