Gå til innhold

Et tips til single jenter som ønsker å bli sjanset på:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går med ring på høyre ringfinger, men jeg er ikke gift. Jeg går heller ikke med ren gullring da jeg anser dette for å være mer sterke tegn på at man er gift. Jeg går med en ring med flere safirer i . Hvis noen tar dette for å være en giftering da er det hodet deres det er noe galt med.

Anonymous poster hash: 68ce5...6e5

Når man har en kjåpp samtale med noen i forbifarten i en kø eller på byen så står man da ikke å studerer ringen..? Hvis det er en ring på høyre ringfinger så tar jeg det som et teggn på at kvinnen er opptatt. Det er forresten mange som har steiner i gifteringen sin, så det er ikke så lett å se forskjell. Du veit at du ikke er gift, ukjente du treffer på din vei er ikke klar over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har foreløpig ikke lest lenger enn hit, men vil si at ring på høyre ringfinger ikke automatisk betyr at man er gift eller forlovet. Det kommer helt an på hva slags ring det er. Jeg liker relativt store ringer, bruker på flere fingre og kan ikke tenke meg at den jeg tilfeldigvis måtte ha på ringfingeren, kan forveksles med en forlovelses/giftering.

Det er greit det, men de fleste menn ser på handa de i forbifarten og ser kun at det er en ring der. Det at det er en ring der vil stoppe mange menn fra å vise interesse utover vanlig samtale. Ringen stopper dem fra å flørte, be deg ut, etc. Kvinner kan si at de mennene er dumme, men det er jo kvinnene som ikke blir bedt ut da, så alle taper jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Dagens 'amerikaner':

Supersøt og smilende jente i kassa på butikken. Kø foran meg. Lang kø bak.

Framme i kassa hilser vi på hverandre. Vennlig smil, avslappet kroppsspråk og gjensidig øyekontakt. Nice! Jeg legger merke til at hun har et skilt på brystkassen som sier, "Jeg er under opplæring".

Howard: "Hvordan går opplæringen?" (lurt og vennlig smil)

Søt jente: "Haha...(lyser opp), jo, jeg tror det går ganske bra."

Howard: "Det ser slik ut." (fortsatt et lurt og vennlig smil)

Liret av meg en kommentar eller to til, før jeg ønsket henne en fin kveld. Tror hun satt pris på det.

Det høres kanskje ikke så mye ut og det er jo egentlig ikke det, men samtidig er det noe helt annet enn standardskriptet som folk flest kjører (Hei --> 1 pose takk --> Kvittering? Nei, det er ikke nødvendig).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...