Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sauen Shaun skrev (52 minutter siden):

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp:

God morgen. Frokostblanding på vei inn i gapet og om 3 timer skal jeg ut og gå tur med venninne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

:sur:  I går kom kollega innom: "Jeg må tilstå noe..." Trodde det var jobbrelatert, men neida - dagen før hadde vinden tatt bildøra hans og slengt den inn i døra på min bil ute på parkeringsplassen. Jeg tok en innledende kikk og det så aldeles ikke ille ut men etter jobb svippet jeg innom bilforhandler og spurte om de hadde noen lure råd for å få vekk den lille stripen og to flekker. En av dem ble med ut for å se på bilen og etter å ha tørket av området så vi at det som jeg tok som flekker var i realiteten to små bulker. Sabla irriterende. 

Vi ble enige om at jeg skulle komme tilbake over helga og snakke med "karosserimannen" deres. Det var muligheter for at det kunne pyntes på uten alt for store utgifter. Går det så skal jeg ha det gjort. Småstriper får man finne seg i, men bulker vil jeg helst ikke ha. 

På vei ut ble jeg stående og kikke nysgjerrig på en elektrisk modell og en flokk ivrige selgere kastet seg over meg i tur og orden :fnise: . Har ingen planer om å bytte bil enda, men hvis de "kaster" en prøvekjøring etter meg ved en senere anledning så sier jeg nok ikke nei. Har aldri selv kjørt elektrisk før så det hadde vært moro å prøve. 

Planer for dagen: strikke. Jeg har en jakke som jeg begynte på for halvannet år siden som har sett bebreidende opp fra kurven. Lenge. Jeg medgir det neppe blir særlig til jakke med bare ett erme.... Noget må gjøres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vekk det eksisterende ermet og gjør det om til vest? Alle de påbegynte prosjektene i mine kurver hilser for øvrig og sier at halvannet år er ingenting... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Ta vekk det eksisterende ermet og gjør det om til vest? Alle de påbegynte prosjektene i mine kurver hilser for øvrig og sier at halvannet år er ingenting... :plystre: 

Men jeg trenger ikke vest? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke har noen, er det jo åpenbart at du trenger det - det er jo et hull i klesskapet ditt. Ikke...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (6 minutter siden):

det er jo et hull i klesskapet ditt. Ikke...? :fnise: 

Ikke - klesskapet mitt kan fint stappe en genser i det hullet. Muligens ikke i akkurat de fargene, men....

w600h600.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk, tsk... *rister på hodet* Jeg innså at alle mine er kjøpt i bruktbutikker - mulig det sier noe om at deres storhetstid er over :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ullgenser til jul i fjor jeg, men vet ikke når jeg skal få brukt den. Den er jo så varm… :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, men jeg kan ikke huske hvor mange år det er siden jeg brukte en så tykk genser. :fnise: Men kanskje den kan brukes på båltur i tosifret minusgrader… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin genser Cata! 

Jeg strikker babysokker - de blir garantert ikke liggende. For det første er de jo ferdige på et øyeblikk og for det andre har man jo en viss frist på seg (dog nærmere 3 måneder til termin så gooood tid). Den første ble ferdigstrikket i går, den andre mangler bare sålen. Sånn går det når man våkner tidlig en lørdag morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 timer siden):

Fin genser Cata! 

Den er et potensielt neste prosjekt. Derfor må jakken unna. Er litt skeptisk siden den genseren strikkes opp ned og med 3 tråder garn men siden det hovedsaklig er glattstrikk så må det da være mulig å holde styr på. 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grr. Jeg er konvertert til Bulldogfjes, noe som er sjarmerende på bulldoger men ikke på meg. :sur:  Kort sagt: sti på øyet. 

Merket den i går formiddag så det ble en kort kontaktlinsedag. Den hovne delen av øyelokket var ikke lykkelig for å møte kontaktlinsa så jeg plukket linsene av tidlig. Nå har hevelsen seget nedover i løpet av natta (alt siger som kjent med alderen, men dette går i overkant fort....) så nå har jeg en liten handlepose under øyet i tillegg. Får prøve noen minutter med varm klut i dag også - det skal visst hjelpe. Velvel, det er i det minste bare i øyelokket og ikke direkte øyebetennelse, så er vel bare å vente til jeg avbulldogifiseres på normalt vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...