Sauen Shaun Skrevet 19. mai 2023 #2661 Del Skrevet 19. mai 2023 Hipp, hipp, hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. mai 2023 #2662 Del Skrevet 19. mai 2023 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. mai 2023 #2663 Del Skrevet 19. mai 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mai 2023 #2664 Del Skrevet 19. mai 2023 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #2665 Del Skrevet 20. mai 2023 Tusen takk alle sammen. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #2666 Del Skrevet 20. mai 2023 Kan jeg syte litt mer??? Dagens planer med @Sauen Shaun er effektivt forpurret av egen kropp. Da jeg hadde vært oppe og hostet (det er mindre vondt når jeg sitter) ørti ganger i morges skjønte jeg at jeg rett og slett ikke er trygg å ha i bil i dag. Hosteanfall når man egentlig ikke orker hoste er bare ikke forenlig med bilkjøring i 100 km/h. Og for å treffe Sauen så må det bil til. Ergo avlyse. Er dette et tegn på at jeg er blitt "ansvarlig voksen"? :klo: Revidert plan for dagen er: TV og atter TV, dvs. spøkelsesjakt på Discovery+ og muligens strikke. Og hoste... Seriøst, denne muskelbristgreia er nesten verre enn vondt i ryggen selv om den egentlig er mindre invalidiserende. HJelper jo heller ikke at jeg ikke kan gå ut. Pollenspredning på "kraftig" når man altså prøver å ikke hoste eller nyse eller i grunnen foreta seg noe som helst med luftveiene annet enn å puste er ikke optimalt for turgåing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #2667 Del Skrevet 21. mai 2023 Vurderer overlevelse. Fremdeles vondt selvsagt, men ikke så hinsides som det har vært de siste dagene. Litt lenger mellom hosteanfallene hjelper også på. Muligens kan jeg psyke meg opp til å ta ut av oppvaskmaskinen i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. mai 2023 #2668 Del Skrevet 21. mai 2023 Å vurdere overlevelse er vel et skritt i riktig retning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #2669 Del Skrevet 21. mai 2023 Roadrunner skrev (21 minutter siden): Å vurdere overlevelse er vel et skritt i riktig retning? Håper det... 👻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. mai 2023 #2670 Del Skrevet 21. mai 2023 Husk at «dauing» er flaut. Så hold deg til overlevelse du… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. mai 2023 Forfatter #2671 Del Skrevet 21. mai 2023 Sauen Shaun skrev (11 minutter siden): Husk at «dauing» er flaut. Så hold deg til overlevelse du… Jobber med saken! Ser ut som bjørka er ganske grei i dag så blir vel en forsiktig rusletur ut i kveld også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #2672 Del Skrevet 27. mai 2023 Hoster fremdeles, fremdeles vondt. Lei! Siste genserprosjekt gikk "åt skogen". Både ermer og bol ble for korte. Skal holde hardt å finne mottaker til den der, selv om tante ble veldig glad for forrige feilprosjekt. Vurderte å prøve meg på trening i går men heldigvis kansellerte treningspartner så jeg droppet det jeg også. Får gi det et nytt forsøk i neste uke. Sideflesket (aka muskelbrist) er tross alt ikke så hinsides vondt som det var, nå er det mer mørbanket, men ikke avrøsket. Som om ikke det var nok så må jeg bytte bremseklosser/-skiver på bakhjulene på bilen. (Oppdaget under årsservicen). Jaggu godt vi fikk feriepenger siste lønningsdag. De får bein å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mai 2023 #2673 Del Skrevet 27. mai 2023 Oi, får dere feriepengene så tidlig? Her kommer de først om en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. mai 2023 #2674 Del Skrevet 28. mai 2023 Cata skrev (22 timer siden): Hoster fremdeles, fremdeles vondt. Lei! Siste genserprosjekt gikk "åt skogen". Både ermer og bol ble for korte. Skal holde hardt å finne mottaker til den der, selv om tante ble veldig glad for forrige feilprosjekt. Håper du snart blir kvitt den hosten. Jeg kjenner ei som ble skapt med en del cm for lite… Mulig det kan være en mottaker hvis den passer og prisen ikke er altfor stiv… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #2675 Del Skrevet 28. mai 2023 Sauen Shaun skrev (31 minutter siden): Håper du snart blir kvitt den hosten. Jeg kjenner ei som ble skapt med en del cm for lite… Mulig det kan være en mottaker hvis den passer og prisen ikke er altfor stiv… Hoste er på retur, om enn ikke full retrett... Hm, for lite cm? Er det åpenrom mellom hals og hode da, så hun ikke når opp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. mai 2023 #2676 Del Skrevet 28. mai 2023 (endret) Cata skrev (38 minutter siden): Hoste er på retur, om enn ikke full retrett... Hm, for lite cm? Er det åpenrom mellom hals og hode da, så hun ikke når opp??? Eller ikke rekker ned til bakken?? Endret 28. mai 2023 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. mai 2023 #2677 Del Skrevet 28. mai 2023 Cata skrev (42 minutter siden): Hoste er på retur, om enn ikke full retrett... Hm, for lite cm? Er det åpenrom mellom hals og hode da, så hun ikke når opp??? Mangler ihvertfall stadig noen cm armer når jakker og gensere skal kjøpes… Roadrunner skrev (4 minutter siden): Eller ikke rekker ned til bakken?? Ikke alltid hun har bakkekontakt nei… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #2678 Del Skrevet 28. mai 2023 Sauen Shaun skrev (36 minutter siden): Mangler ihvertfall stadig noen cm armer når jakker og gensere skal kjøpes… Ikke alltid hun har bakkekontakt nei… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. mai 2023 Forfatter #2679 Del Skrevet 29. mai 2023 Yay, pizzastein som ble innkjøpt i et anfall av galskap i fjor høst har omsider funket. De to første forsøkene på å bruke den gikk heller dårlig så den har vært parkert i vinter. Da jeg handlet inn lørdag så fikk jeg lyst å prøve igjen. Bortsett fra at pizzaene ble litt svidd (laget en ekstra for å ha til senere) så gikk det mye bedre denne gangen. Overføring inn i ovn og etterhvert ut av ovn gikk mye bedre nå når jeg hadde litt fastere deig og steinen var forvarmet litt lenger og til litt høyere temperatur. Glad jeg har knekket koden, for med et minutt eller to kortere steketid ville resultatet blitt veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. mai 2023 Forfatter #2680 Del Skrevet 29. mai 2023 Man føler seg flink. I dag har jeg vært ute og ruslet 3,3 km med lydbok på øret. Ingen imponerende distanse i seg selv, men med den formen jeg er i nå så er jeg fornøyd. Blir ikke mye kondis av det for jeg prøver foreløpig å unngå å trigge nye hosteanfall og det mistenker jeg kan skje om jeg blir andpusten, men jeg får iallfall rørt meg litt. Lydbok var forresten ikke det dummeste. De fleste småturene rundt her har jeg gått så mange ganger at det er ikke mye nytt å se. En venninne tipset meg om bookbites appen slik at jeg kan låne lydbøker på biblioteket. Som kjent er jeg ikke stor fan av lydbøker. Jeg liker best å lese selv, men på spaserturer har det sine fordeler å lytte. Siden jeg naturlig nok ikke har spesielt lyst til å eie så mange lydbøker (ettersom jeg ikke liker dem noe særlig ) så er lånebok helt greit i sånne sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå