Gå til innhold

Cata´s dager - vol. 2

Cata

Anbefalte innlegg

Daria skrev (4 timer siden):

Dagen for å ta profilbilde til bruk på Halloween...?

Næh! Sett rett forfra derimot….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens pris for distré går til damen som stappet en kapsel i sin Nespresso og trykket på knapp, for så å få en følelse av at noe manglet. 

Koppen. 🏆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (17 minutter siden):

Dagens pris for distré går til damen som stappet en kapsel i sin Nespresso og trykket på knapp, for så å få en følelse av at noe manglet. 

Koppen. 🏆

:rulle: :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe inntas - i dag med kopp i rett posisjon før "trykke på knapp". Anbefales... Skulle vært ute og trasket en tur men lave strømpriser utnyttes til håndklevask så første del av dagen blir "vegetere foran TV og montere strikkejakke" mens vaskemaskina går. Fikk testet siste innkjøp på skofronten i går og konstaterer fornøyd at Icebugs goretex holder vann (ute). Det gjør for så vidt også ORs bukse og jakke, men det visste jeg fra før. Ruskeværstur er helt OK når man er kledd for anledningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Sauen Shaun skrev (På 16.10.2022 den 21.07):

Er jakka ferdig? 

Jakke ferdig - nesten. Kan være det tar to år til å sy i knappene. Men julegavegenser i relativt liten str. er i farta så jeg er ikke arbeidsløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk. Man kreker seg rundt. Fikk lagt om til vinterdekk før i uka og i ettermiddag fikk de foreta ettertrekking også. Er bedre men bøye ned og hale i hjulkryss virker fremdeles uoverkommelig. De tok det med et smil. Dels tilbyr de det som en del av dekkhotellet og dels så de vel av det noget forsiktige ganglaget at det var behov for utvidet support.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Rygg funker igjen. Det gjør også kredittkort. Førjulstida ble et sirkus uten like av to forskjellige jobbrelaterte turer pluss tur for å besøke mor. Alt dette sauset seg etterhvert tidsmessig så jeg slipper unna med en reise - de går i noenlunde samme retning om enn med forskjellige stoppesteder. Bra for en som ikke er overvettes glad i å reise på denne årstiden, men et logistikkmessig lite h.... siden billetter til jul alt var bestilt. Non-refund selvsagt. Heldigvis kunne en del av dem flyttes mot gebyr så jeg tror jeg kom i mål sånn noenlunde greit. Selv om arbeidsgiver betaler det meste av det så har jeg ikke veldig lyst til å måtte betale for ikke brukte billetter. 

Det fløy også ut en del kroner (dvs. strengt tatt er de i startgropa) da jeg fant ut at jeg burde ha meg nye briller. Ikke noe galt med de gamle, men de er så gamle at jeg er redd de skal dekomponere hver gang jeg legger dem i brilleetuiet. Siden jeg bruker linser men må ha briller med hver gang jeg kjører bil så blir det en del sammenpakkinger i løpet av året. 

Nå er (omsider) innfatning funnet, synskontroll utført og det er bare å vente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Så har man da fått med seg en event på sin gamle skole, og er nå utlånt en uke til Annen Bedrift. Så blir det noen juledager med mor før man igjen setter kursen mot heimen og strikketøyet. Ikke verst å klare å pakke tre turer sammen til en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...