Cata Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter #2501 Del Skrevet 9. oktober 2022 Daria skrev (4 timer siden): Dagen for å ta profilbilde til bruk på Halloween...? Næh! Sett rett forfra derimot…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter #2502 Del Skrevet 9. oktober 2022 Fremdeles bulldog, men er i det minste en godt luftet bulldog. Det ble tur i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. oktober 2022 #2503 Del Skrevet 9. oktober 2022 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. oktober 2022 Forfatter #2504 Del Skrevet 9. oktober 2022 Sauen Shaun skrev (35 minutter siden): God bedring Takk - det svir. Og er i veien. #synshemmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter #2505 Del Skrevet 15. oktober 2022 Dagens pris for distré går til damen som stappet en kapsel i sin Nespresso og trykket på knapp, for så å få en følelse av at noe manglet. Koppen. 🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2022 #2506 Del Skrevet 15. oktober 2022 Cata skrev (17 minutter siden): Dagens pris for distré går til damen som stappet en kapsel i sin Nespresso og trykket på knapp, for så å få en følelse av at noe manglet. Koppen. 🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. oktober 2022 #2507 Del Skrevet 15. oktober 2022 Detaljer, detaljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #2508 Del Skrevet 16. oktober 2022 Kaffe inntas - i dag med kopp i rett posisjon før "trykke på knapp". Anbefales... Skulle vært ute og trasket en tur men lave strømpriser utnyttes til håndklevask så første del av dagen blir "vegetere foran TV og montere strikkejakke" mens vaskemaskina går. Fikk testet siste innkjøp på skofronten i går og konstaterer fornøyd at Icebugs goretex holder vann (ute). Det gjør for så vidt også ORs bukse og jakke, men det visste jeg fra før. Ruskeværstur er helt OK når man er kledd for anledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2022 #2509 Del Skrevet 16. oktober 2022 Er jakka ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2022 Forfatter #2510 Del Skrevet 5. november 2022 Sauen Shaun skrev (På 16.10.2022 den 21.07): Er jakka ferdig? Jakke ferdig - nesten. Kan være det tar to år til å sy i knappene. Men julegavegenser i relativt liten str. er i farta så jeg er ikke arbeidsløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2022 Forfatter #2511 Del Skrevet 5. november 2022 Det tok ikke to år å sy i knapper. #ferdigjakke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. november 2022 #2512 Del Skrevet 5. november 2022 Cata skrev (5 timer siden): Det tok ikke to år å sy i knapper. #ferdigjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. november 2022 #2513 Del Skrevet 5. november 2022 Så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. november 2022 Forfatter #2514 Del Skrevet 9. november 2022 Årets 4(?) runde med vondt i ryggen pågår. Ny rekord tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. november 2022 #2515 Del Skrevet 10. november 2022 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. november 2022 #2516 Del Skrevet 10. november 2022 God bedring! Ryggtrøbbel er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. november 2022 Forfatter #2517 Del Skrevet 11. november 2022 Takk. Man kreker seg rundt. Fikk lagt om til vinterdekk før i uka og i ettermiddag fikk de foreta ettertrekking også. Er bedre men bøye ned og hale i hjulkryss virker fremdeles uoverkommelig. De tok det med et smil. Dels tilbyr de det som en del av dekkhotellet og dels så de vel av det noget forsiktige ganglaget at det var behov for utvidet support. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2022 Forfatter #2518 Del Skrevet 3. desember 2022 Rygg funker igjen. Det gjør også kredittkort. Førjulstida ble et sirkus uten like av to forskjellige jobbrelaterte turer pluss tur for å besøke mor. Alt dette sauset seg etterhvert tidsmessig så jeg slipper unna med en reise - de går i noenlunde samme retning om enn med forskjellige stoppesteder. Bra for en som ikke er overvettes glad i å reise på denne årstiden, men et logistikkmessig lite h.... siden billetter til jul alt var bestilt. Non-refund selvsagt. Heldigvis kunne en del av dem flyttes mot gebyr så jeg tror jeg kom i mål sånn noenlunde greit. Selv om arbeidsgiver betaler det meste av det så har jeg ikke veldig lyst til å måtte betale for ikke brukte billetter. Det fløy også ut en del kroner (dvs. strengt tatt er de i startgropa) da jeg fant ut at jeg burde ha meg nye briller. Ikke noe galt med de gamle, men de er så gamle at jeg er redd de skal dekomponere hver gang jeg legger dem i brilleetuiet. Siden jeg bruker linser men må ha briller med hver gang jeg kjører bil så blir det en del sammenpakkinger i løpet av året. Nå er (omsider) innfatning funnet, synskontroll utført og det er bare å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. desember 2022 #2519 Del Skrevet 3. desember 2022 Hurra for fungerende rygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. desember 2022 Forfatter #2520 Del Skrevet 21. desember 2022 Så har man da fått med seg en event på sin gamle skole, og er nå utlånt en uke til Annen Bedrift. Så blir det noen juledager med mor før man igjen setter kursen mot heimen og strikketøyet. Ikke verst å klare å pakke tre turer sammen til en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå