Version 2.0 Skrevet 10. oktober 2014 #81 Skrevet 10. oktober 2014 Han har et upersonlig forhold til sex, ikke glad i forpliktelser, kjeder seg raskt, går fort lei den samme sexpartneren. Så må du finne ut om dette er egenskaper og holdninger du vil involvere deg med.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #82 Skrevet 10. oktober 2014 Totalt enig i det frie valg av partner. Det slår meg bare at i tråder hvor menn uttaler de samme ordene om å velge bort en kvinne som har levd en mer eller mindre promiskuøs livsstil, da vekker vi et bol med ildsprutende drager. Jo, men så er det forskjell på 200 og 20 da. I noen tråder jeg har lest har enkelte menn sagt de velger bort kvinner som har ligget med 15 eller 20, og å bli stemplet som løs og ikke kjærestemateriale når man har ligget med 20 er litt mer urettferdig enn når man har ligget med 200. Jeg skjønner godt at man reagerer dersom tallet er 50+ enten det er en dame eller mann. Anonymous poster hash: 52351...7f4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #83 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg brydde meg ikke, han har alltid vært trofast mot meg. Alle vil ikke ha lik bakgrunn, jeg har mine svin på stien jeg og. Anonymous poster hash: e4907...4bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå