AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #21 Skrevet 2. oktober 2014 Kjenner en sånn en. Er faktisk også et tall på lista hans. Men vi er blitt gode venner, og jeg merker ikke at det høye tallet gjør noe med han. Han er en god person, og jeg tror at han har mye å gi i et forhold. Så det definerer ikke han jeg kjenner, i hvert fall ikke på hvordan jeg ser han! Anonymous poster hash: f13a0...125
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #22 Skrevet 2. oktober 2014 Sånne menn fortjener ikke kjæreste. Hadde det vært motsatt hadde nok de fleste menn takket nei. Anonymous poster hash: 6a8d5...464 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #23 Skrevet 2. oktober 2014 Hvor gammel er denne mannen? Er litt forskjell på om han er i 20-årene eller i 40- årene.Anonymous poster hash: d875b...f97 Han er 30. Og har for det meste vært singel så vidt jeg vet. Han er jo superhott og sjarmerende ( men det syntes 200 andre også) vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er ute etter noe seriøst! TsAnonymous poster hash: 99ae4...8d2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #24 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg synes at også innenfor kategorien "mange" er det store forskjeller. Jeg synes 30 er mange, mens 200 er helt absurd mange. 30 er realistisk, mens 200 kan jeg ikke se for meg, fordi man jo da nesten ikke kan gå på butikken uten å måtte pule kassadama.Anonymous poster hash: d3a88...4c4 Jeg vet jo ikke helt sikkert at det er 200, men ryktet sier at det er det ( eller mange i alle fall) TsAnonymous poster hash: 99ae4...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #25 Skrevet 3. oktober 2014 Folk kan forandre seg!Anonymous poster hash: 1e17e...8c7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #26 Skrevet 3. oktober 2014 Kjenner en sånn en. Er faktisk også et tall på lista hans. Men vi er blitt gode venner, og jeg merker ikke at det høye tallet gjør noe med han. Han er en god person, og jeg tror at han har mye å gi i et forhold. Så det definerer ikke han jeg kjenner, i hvert fall ikke på hvordan jeg ser han! Anonymous poster hash: f13a0...125 Nettopp! Anonymous poster hash: 1e17e...8c7
Kamikatze Skrevet 3. oktober 2014 #27 Skrevet 3. oktober 2014 Det er dette med stigmatisering, da... Jeg tror nok, i de fleste tilfeller, at dette antallet (om enn bare halvparten stemmer) er en varselindikator som forteller at her er en som ikke er av det supermonogame slaget. Har selv flydd rundt og viftet med den stafettpinnen - storbystafetten. Etter en tid kom en epifanisk erkjennelse, at alle kvinner stort sett kommer med de samme deler og ekstrautstyr. Så en kan like så gjerne være monogam. Erkjennelsen kom seint. For noen kommer den aldri. Hvis han ikke er der ennå, at han rett og slett har blitt "matlei", er han ikke noe å satse på. I motsatt fall, kan du ha funnet gull, fordi i så fall ser han etter helt andre ting i deg enn eksteriøret ditt, og tanken om å dra på sjekkeren igjen blir mer preget av at det er et ork og et helvetes pes, med alle de usikre jentene der ute med forvrengte selvbilder som må smøres og varmes opp før bruk...
Gjest Iben Skrevet 3. oktober 2014 #28 Skrevet 3. oktober 2014 200 stykker?? Hva er dette for en hunk? Han må jo være helt nydelig, med god humor og elskverdig personlighet i tillegg. Ingen menn som ikke er nydelige - både utvendig og innvendig - har nubbesjans på å nedlegge så mange kvinner. Jeg sier go for it. Fyren er åpenbart et catch.
Gjest alegria Skrevet 3. oktober 2014 #29 Skrevet 3. oktober 2014 Kunne aldri blitt sammen med en mann som hadde dyppet seg i så mange kvinner, hadde synes det rett og slett var ekkelt å tenke på at han har pult over 200 forskjellige jenter. så jeg ville ikke gjort det, men du må jo velge dette selv TS, ikke vi. 3
Kamikatze Skrevet 3. oktober 2014 #30 Skrevet 3. oktober 2014 Kunne aldri blitt sammen med en mann som hadde dyppet seg i så mange kvinner, hadde synes det rett og slett var ekkelt å tenke på at han har pult over 200 forskjellige jenter. så jeg ville ikke gjort det, men du må jo velge dette selv TS, ikke vi. Totalt enig i det frie valg av partner. Det slår meg bare at i tråder hvor menn uttaler de samme ordene om å velge bort en kvinne som har levd en mer eller mindre promiskuøs livsstil, da vekker vi et bol med ildsprutende drager.
Gjest alegria Skrevet 3. oktober 2014 #31 Skrevet 3. oktober 2014 Totalt enig i det frie valg av partner. Det slår meg bare at i tråder hvor menn uttaler de samme ordene om å velge bort en kvinne som har levd en mer eller mindre promiskuøs livsstil, da vekker vi et bol med ildsprutende drager. Vel, jeg er ikke en av disse kvinnene. Hadde jeg hatt sex med over 200 menn hadde jeg skjønt veldig godt hvorfor enkelte menn ville valgt meg bort pga det. Synes rett og slett det er ekkelt uansett kjønn. Men jeg synes dermed ikke det er riktig å kalle noen løse av den grunn, som ofte er det slike diskusjoner går ut på. 2
Kjerringa Skrevet 3. oktober 2014 #32 Skrevet 3. oktober 2014 Om det sier noe med han? Så klart gjør det det. Akkurat som det sier noe om deg hvis du sprer beina til over 200. Det kan være ulike bekreftelser man søker, status i guttegjengen osv. Det sier også litt om at man er lite kresen og sex er blitt til noe upersonlig man trenger bare for å tømme seg. Hvis mannen var 40 år og dette var fra ungdomstiden hadde jeg ikke brydd meg. Hvis dere er i 20 årsalderen ville jeg straks rygget bakover. Hva du velger gjøre er så klart ikke min sak, men jeg ville tenkt nøye gjennom det. Sier en del som svakheter og dårlige holdninger. Å ha en løs periode og ligge under 100 er en ting, når det er 200 og gjerne mer, da er det uaktuelt. Virker som det har gått en sport i dette, og det er i seg selv smakløst. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #33 Skrevet 3. oktober 2014 Er du sikker på at det er så mange som du tror? 200 er helt absurd mange, og da snakker vi om helt marginal person i statistikken. Det snakkes om det når noen har sex, det snakkes ikke om det når det ikke skjer. Menn observerer det når en annen fyr får med en dame hjem og ikke dem, kvinner observerer det når en mann de liker drar hjem med en annen. Folk liker å sladre om sex (spesielt på bygda, lite annet å ta seg til) og noen ganger blir en fjær til fire høns. Når det er sagt er nok tallet hans mer enn de flestes, dersom det snakkes om. Jeg ville holdt meg unna. Ja, han kan være den ene som knullet rundt som om det stod om livet en periode, men mest oddsene for at han er mer disponert for utroskap og mindre for monogami (samt at han har plukket opp en kjønnssykdom) er langt større enn for andre menn. (Og det finnes statistikk til å backe opp dette, for de som nekter for at det er et faktum). Anonymous poster hash: 1fafa...ae7 1
oeas Skrevet 3. oktober 2014 #34 Skrevet 3. oktober 2014 Hva spiller det noen rolle hvor mange man har ligget med, hører jeg mange si her på forumet. Man må få lov til å gjøre hva man vil. Så lenge man er voksen og seriøs, så skal det ikke ha noe å si.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2014 #35 Skrevet 3. oktober 2014 han er kjent i hjembygda for å ligge rundt, burde jeg være skeptisk? Pleier dere å være skeptiske til menn som har ligget med mange (sikkert mer enn 200) Det sier jo noe om han? Anonymous poster hash: 99ae4...8d2 Hvordan vet du det der??? Har han fortalt det? 1
Gjest HarryDotter Skrevet 3. oktober 2014 #36 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg skal ikke dømme noen altså...men et antall på 200?!?! Ta det matematiske....Om denne karen er ...la oss si 30 da. Og han startet å pule aktivt fra han var 15 Da må han altså ha pult 13!!! damer i året!!! Jeg støtter meg til Iben over her...da MÅ denne karen være supermann blandet med DiCaprio og Pitt og en haug av verdens største sjarmører! ...jeg mener...de fleste som ikke er i forhold og som elsker ONS livstilen, pleier vel ikke å feie over så til de grader mange damer?! Trodde man pleide å bli godt kjent med folk før man pulte jeg.....Med det antallet denne karen har å skilte med, rekker han vel knapt ta på seg boxeren før neste dame banker på døren?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #38 Skrevet 4. oktober 2014 200 stykker?? Hva er dette for en hunk? Han må jo være helt nydelig, med god humor og elskverdig personlighet i tillegg. Ingen menn som ikke er nydelige - både utvendig og innvendig - har nubbesjans på å nedlegge så mange kvinner. Jeg sier go for it. Fyren er åpenbart et catch. Selvfølgelig, er jo derfor jeg er litt interessert, han er vanvittig sjarmerende og kjempe kjekk. Han er typen som har over 1700 venner på fb,selv om han kommer fra et lite sted... TsAnonymous poster hash: 99ae4...8d2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #39 Skrevet 4. oktober 2014 Hvordan vet du det der??? Har han fortalt det? Som sagt er det ryktet som går i hjembygda + at jeg vet jo om mange som han har vært bortpå... Jeg vet jo at tallet kan være overdrevet, men det er liten tvil om at det er mange! TsAnonymous poster hash: 99ae4...8d2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #40 Skrevet 4. oktober 2014 Ehh,nei takk sier jeg bare. Hver gang du møter en jente..så er det vel en stor sjanse for at han har ligget med henne. Styr unna. Anonymous poster hash: 7e56d...784
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå