Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #41 Skrevet 4. oktober 2014 Som sagt er det ryktet som går i hjembygda + at jeg vet jo om mange som han har vært bortpå... Jeg vet jo at tallet kan være overdrevet, men det er liten tvil om at det er mange! TsAnonymous poster hash: 99ae4...8d2 Men skal dere bo der da??
Gjest Iben Skrevet 4. oktober 2014 #42 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Selvfølgelig, er jo derfor jeg er litt interessert, han er vanvittig sjarmerende og kjempe kjekk. Han er typen som har over 1700 venner på fb,selv om han kommer fra et lite sted... TsAnonymous poster hash: 99ae4...8d2 Høres som sagt ut som en kjempefyr. Men husk at det kreves en sterk kvinne for å være sammen med en fyr som er plukket fra aller øverste hylle. Konstante tilbud om forpliktelsesløs sex vil tilsi at du nok må regne med å dele litt på ham av og til. Takler du det? Endret 4. oktober 2014 av Iben
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #43 Skrevet 4. oktober 2014 Fortid er fortid. Andres (enn sitt eget) sexliv har man ikke noe med. Du liker han og er glad i han, likevel har du valgt å legge deg opp i hans fortid innen sexlivet. Det burde du aldri ha gjort. Anonymous poster hash: 8ed33...92b
Gjest HarryDotter Skrevet 4. oktober 2014 #44 Skrevet 4. oktober 2014 Kan ikke noe for det TS, men jeg tror det tallet hans kan nedjusteres til noe rundt 50-100stk....han er helt sikkert en storsjarmør men med alle forutsetningene her (liten bygd osv.) Så tror jeg dette er mye hype og sladder 2
Christiania_Oslo Skrevet 4. oktober 2014 #45 Skrevet 4. oktober 2014 Høres som sagt ut som en kjempefyr. Men husk at det kreves en sterk kvinne for å være sammen med en fyr som er plukket fra aller øverste hylle. Konstante tilbud om forpliktelsesløs sex vil tilsi at du nok må regne med å dele litt på ham av og til. Takler du det? Hehehehe ja øverste hylle,mener du the white trash bin? 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #46 Skrevet 4. oktober 2014 Men skal dere bo der da?? Tja... si det, det er jo litt tidlig å si... TS Anonymous poster hash: 99ae4...8d2
Gjest incognita Skrevet 4. oktober 2014 #47 Skrevet 4. oktober 2014 han er kjent i hjembygda for å ligge rundt, burde jeg være skeptisk? Pleier dere å være skeptiske til menn som har ligget med mange (sikkert mer enn 200) Det sier jo noe om han? Anonymous poster hash: 99ae4...8d2 Jeg hadde følt meg alt annet enn spesiell. Jeg foretrekker menn som er litt selektive. Det handler ikke om at jeg ikke ønsker meg populære menn, eller menn "fra øverste hylle", som en annen bruker sa over her. Jeg ønsker bare en som ikke takker ja til alt han blir tilbudt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #48 Skrevet 4. oktober 2014 Kan ikke noe for det TS, men jeg tror det tallet hans kan nedjusteres til noe rundt 50-100stk....han er helt sikkert en storsjarmør men med alle forutsetningene her (liten bygd osv.) Så tror jeg dette er mye hype og sladder ja det kan godt være det, men jeg syntes 50 og 100 er mange det også, det er ikke mye mindre avskrekkende... TS Anonymous poster hash: 99ae4...8d2
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #49 Skrevet 4. oktober 2014 Det sier litt vel mye om TS at hun sitter og hører på sladder om kjæresten. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #50 Skrevet 4. oktober 2014 Høres som sagt ut som en kjempefyr. Men husk at det kreves en sterk kvinne for å være sammen med en fyr som er plukket fra aller øverste hylle. Konstante tilbud om forpliktelsesløs sex vil tilsi at du nok må regne med å dele litt på ham av og til. Takler du det? Jeg deler ikke på noen nei, hvis han hadde vært utro hadde det vært rett ut! og de kvinnene som beholder sine utro menn er alt annet enn sterke i mine øyne... TS TS Anonymous poster hash: 99ae4...8d2 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #51 Skrevet 4. oktober 2014 Kan ikke noe for det TS, men jeg tror det tallet hans kan nedjusteres til noe rundt 50-100stk....han er helt sikkert en storsjarmør men med alle forutsetningene her (liten bygd osv.) Så tror jeg dette er mye hype og sladder Jeg kjenner tre menn som passerte 200 i starten av 30 årene. De finnes! Det disse tre har felles er at de er usedvanlig sjarmerende, og har godt utseende. Anonymous poster hash: 9dd3a...5a6 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #52 Skrevet 4. oktober 2014 Det sier litt vel mye om TS at hun sitter og hører på sladder om kjæresten. Ja vel...? Han er forøvrig ikke min kjæreste, vi er bare litt på deal´ern... Mener du at du er totalt uberørt av alle rykter, burde man blindt stole på noen som mange andre mener man ikke burde stole på? TS Anonymous poster hash: 99ae4...8d2
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #53 Skrevet 4. oktober 2014 Ja vel...? Han er forøvrig ikke min kjæreste, vi er bare litt på deal´ern... Mener du at du er totalt uberørt av alle rykter, burde man blindt stole på noen som mange andre mener man ikke burde stole på? TS Anonymous poster hash: 99ae4...8d2 Nei, men jeg lurer alltid på folks motiv med å fortelle meg sladder om fyrer jeg liker/har noe på gang med. 1
Puny Skrevet 4. oktober 2014 #54 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Nei, men jeg lurer alltid på folks motiv med å fortelle meg sladder om fyrer jeg liker/har noe på gang med. det er veldig sant, spesielt på små steder tenker jeg man skal være forsiktig med å høre på sladder. Men så er det jo sjeldent noen ild uten røyk Endret 4. oktober 2014 av Zereta
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2014 #55 Skrevet 4. oktober 2014 det er veldig sant, spesielt på små steder tenker jeg man skal være forsiktig med å høre på sladder. Men så er det jo sjeldent noen ild uten røyk Sant nok, men folk lever også totalt forskjellig liv som singel enn når man er i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2014 #56 Skrevet 4. oktober 2014 Tenker rotte full av sykdommer, nei takk.Anonymous poster hash: 925fe...82e 1
Kamikatze Skrevet 4. oktober 2014 #57 Skrevet 4. oktober 2014 det er veldig sant, spesielt på små steder tenker jeg man skal være forsiktig med å høre på sladder. Men så er det jo sjeldent noen ild uten røyk Tror ikke det er røyken som er problemet her, men stanken av svidd gummi... 1
Gjest HarryDotter Skrevet 4. oktober 2014 #58 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg kjenner tre menn som passerte 200 i starten av 30 årene. De finnes! Det disse tre har felles er at de er usedvanlig sjarmerende, og har godt utseende.Anonymous poster hash: 9dd3a...5a6 Vil ikke virke nedlatende her nå, men jeg lurer så på hvordan sånne menn/kvinner føler seg etterhvert? For meg er det å ha sex en kraftig emosjonell greie og man legger jo litt av sjelen sin i hvert menneske man deler det med. Når man da har fått 200 hakk i sengestolpen, vil man ikke da miste litt av gleden og det følsesmessig vakre man får ved sex og intimitet med et annet menneske? Altså...spiser man brødskive med nugatti 4 ganger hver dag i 10 år vil vel noe av fasInasjonen forsvinne?
Gjest Iben Skrevet 4. oktober 2014 #59 Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Jeg deler ikke på noen nei, hvis han hadde vært utro hadde det vært rett ut! og de kvinnene som beholder sine utro menn er alt annet enn sterke i mine øyne... TS Anonymous poster hash: 99ae4...8d2 Hehehehe ja øverste hylle,mener du the white trash bin? Ok, jeg setter det så klart litt på spissen her. Men la meg fortelle litt om de to største rundbrennerne jeg kjenner: Det disse to har til felles er ikke bare at de begge ser utrolig bra ut, men de har også veldig bra personlighet. D.v.s de er empatiske, gode mennesker, har høy sosial intelligens, bra humor, er gode lyttere, ydmyke og lite høye på seg selv. I det hele tatt er de bare veldig godt selskap for noen og enhver, så det er ikke rart at kvinner nærmest kaster seg over dem hvor enn de befinner seg. "White trash" er de på ingen måte, men notorisk utro er de. Det er veldig lett for oss normale, dødelige menn å heve pekefingeren mot sånne, og se på dem som "dårlige mennesker" fordi "jeg ville jo aldri ha vært utro mot noen". Men faktum er at disse mennene, som typisk går på rundgang mellom kvinnene i lokalsamfunnet, lever i en totalt annerledes virkelighet enn alle andre menn. For selv om det ikke er noen umulighet for oss andre å "få oss noe" heller, så må vi faktisk jobbe litt for det. Vi må ta initiativ, være frampå, "groome" litt, og i tillegg må vi som oftest forholde oss til det at vi vil møte på visse forventninger av "forpliktelse" når vi har sex med noen. Med andre ord må vi i de fleste tilfeller også ta initiativ til utroskap, rett og slett "planlegge" å være utro, og gjerne må vi også senke standardene våre veldig mye (i forhold til hva vi kan få i et fast forhold). Da er det ikke så vanskelig ikke å være utro. Kanskje får vi noen freske tilbud, vi også, en gang i skuddåret, men det er ikke mer enn at vi kan si nei til det også. Sånn er det ikke for "øverste hylle" - menn. Disse kan få 10-20 tilbud fra utrolig pene/sjarmerende kvinner i løpet av bare en eneste kveld, uten så mye som å løfte en finger for å få det, og det vil ikke nødvendigvis forventes noe i retur heller. Kvinner vil rett og slett gå veldig langt for å få dem, om så bare for en natt. Da er situasjonen en ganske annen, og det blir vesentlig vanskeligere å leve opp til forventninger om monogami. Kanskje klarer de også å si nei i 99 av 100 tilfeller, men i ny og ne, og kanskje i litt dårlig øyeblikk, vil de sprekke. Det er ikke for ingenting at det alltid er de alle mest attraktive mennene i samfunnet som blir gitt quasi-diagnosen "sex-avhengighet", da dette er noe som ligger latent i alle menn, men de fleste menn har ikke anledning til å bli det. Derfor tror jeg nok TS bør regne med at det vil forekomme enkelte tilfeller av utroskap dersom hun involverer seg med denne fyren - og dersom det virkelig stemmer at han har type 200+ hakk i sengestolpen - og hun bør således ta stilling til om dette er noe hun kan takle, eller evt. forholde seg lykkelig ignorant til (hvilket etter min erfaring ser ut til å være den foretrukne måten å forholde seg til det på blant kjærestene til disse mennene). Jeg hadde følt meg alt annet enn spesiell. Jeg foretrekker menn som er litt selektive. Det handler ikke om at jeg ikke ønsker meg populære menn, eller menn "fra øverste hylle", som en annen bruker sa over her. Jeg ønsker bare en som ikke takker ja til alt han blir tilbudt. De takker ikke ja til alt de blir tilbudt. Som oftest takker de nei. Det er bare det at tilbudene er så forfærdelig mange. Endret 4. oktober 2014 av Iben
Vulpes Skrevet 4. oktober 2014 #60 Skrevet 4. oktober 2014 Det er ingen absolutt deal-breaker for meg hvis jeg virkelig liker en fyr. Folk kan jo forandre seg, så jaget etter å ligge med flest mulig folk kan jo ha vært en fase som nå er over. Men klart, 200 er sykt mange, skal ikke nekte for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå