Gå til innhold

han har ligget med for mange...

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet

De takker ikke ja til alt de blir tilbudt. Som oftest takker de nei. Det er bare det at tilbudene er så forfærdelig mange.

Det er veldig mange som tar absolutt alt de blir tilbudt.. personlig kjenner jeg flere slike gutter. Tror forresten ikke det finnes mange som får 20-talls tilbud når de er ute på byen en lørdag kveld.

Når jeg er ute med venner blir de hotteste guttene forsøkt sjekket opp max 5 ganger på en kveld, de flotteste jentene derimot ...20+. Gutter er generelt mer kontaksøkende enn jenter..

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, jeg setter det så klart litt på spissen her. Men la meg fortelle litt om de to største rundbrennerne jeg kjenner: Det disse to har til felles er ikke bare at de begge ser utrolig bra ut, men de har også veldig bra personlighet. D.v.s de er empatiske, gode mennesker, har høy sosial intelligens, bra humor, er gode lyttere, ydmyke og lite høye på seg selv. I det hele tatt er de bare veldig godt selskap for noen og enhver, så det er ikke rart at kvinner nærmest kaster seg over dem hvor enn de befinner seg. "White trash" er de på ingen måte, men notorisk utro er de.

Det er veldig lett for oss normale, dødelige menn å heve pekefingeren mot sånne, og se på dem som "dårlige mennesker" fordi "jeg ville jo aldri ha vært utro mot noen". Men faktum er at disse mennene, som typisk går på rundgang mellom kvinnene i lokalsamfunnet, lever i en totalt annerledes virkelighet enn alle andre menn. For selv om det ikke er noen umulighet for oss andre å "få oss noe" heller, så må vi faktisk jobbe litt for det. Vi må ta initiativ, være frampå, "groome" litt, og i tillegg må vi som oftest forholde oss til det at vi vil møte på visse forventninger av "forpliktelse" når vi har sex med noen. Med andre ord må vi i de fleste tilfeller også ta initiativ til utroskap, rett og slett "planlegge" å være utro, og gjerne må vi også senke standardene våre veldig mye (i forhold til hva vi kan få i et fast forhold). Da er det ikke så vanskelig ikke å være utro. Kanskje får vi noen freske tilbud, vi også, en gang i skuddåret, men det er ikke mer enn at vi kan si nei til det også.

Sånn er det ikke for "øverste hylle" - menn. Disse kan få 10-20 tilbud fra utrolig pene/sjarmerende kvinner i løpet av bare en eneste kveld, uten så mye som å løfte en finger for å få det, og det vil ikke nødvendigvis forventes noe i retur heller. Kvinner vil rett og slett gå veldig langt for å få dem, om så bare for en natt. Da er situasjonen en ganske annen, og det blir vesentlig vanskeligere å leve opp til forventninger om monogami. Kanskje klarer de også å si nei i 99 av 100 tilfeller, men i ny og ne, og kanskje i litt dårlig øyeblikk, vil de sprekke.

Det er ikke for ingenting at det alltid er de alle mest attraktive mennene i samfunnet som blir gitt quasi-diagnosen "sex-avhengighet", da dette er noe som ligger latent i alle menn, men de fleste menn har ikke anledning til å bli det. Derfor tror jeg nok TS bør regne med at det vil forekomme enkelte tilfeller av utroskap dersom hun involverer seg med denne fyren - og dersom det virkelig stemmer at han har type 200+ hakk i sengestolpen - og hun bør således ta stilling til om dette er noe hun kan takle, eller evt. forholde seg lykkelig ignorant til (hvilket etter min erfaring ser ut til å være den foretrukne måten å forholde seg til det på blant kjærestene til disse mennene).

De takker ikke ja til alt de blir tilbudt. Som oftest takker de nei. Det er bare det at tilbudene er så forfærdelig mange.

Ja og nettopp derfor er dette en typisk white trash bin mann. Jada,han får pult,men en økt risiko for kjønnsykdommer og uheldige graviditeter er der. Hvis TS vil dumme seg ut,så vær så god, men da bør hun ikke klage når hun finner ut at han har pult 5 damer de siste 2mnd mens de var i forhold, og smelt ei kjerring fra nabokommunen på tjukka.

Råtar man en risiko så får man ta ansvar.

• Liker 1
Skrevet

Ja og nettopp derfor er dette en typisk white trash bin mann. Jada,han får pult,men en økt risiko for kjønnsykdommer og uheldige graviditeter er der. Hvis TS vil dumme seg ut,så vær så god, men da bør hun ikke klage når hun finner ut at han har pult 5 damer de siste 2mnd mens de var i forhold, og smelt ei kjerring fra nabokommunen på tjukka.

Råtar man en risiko så får man ta ansvar.

Det er vel strengt tatt akkurat det samme jeg vil frem til, bare fra et litt annet ståsted.

Gjest incognita
Skrevet

Virkelig en tragisk diskusjon dette her.

• Liker 4
Skrevet

Virkelig en tragisk diskusjon dette her.

Who you be talking to?

Skrevet (endret)

erybody.

Sjokkerende at du inkluderer meg i den gruppen, så la meg forsøke å forklare mitt poeng via en kontekst som kvinner kanskje er bedre rustet til å forstå: smågodt

La oss si vi har to kvinner, "Frida" og "Sjørli-Ann". Frida og Sjørli-Ann er begge enige om at smågodt er noe man helst bør unngå, da dette har en rekke negative konsekvenser for helsen; e-stoffer, tomme kalorier, you name it. Problemet er bare at Sjørli-Ann er født med en magisk, utømmelig godtepose som konstant flyr rundt i lufta rett foran ansiktet hennes. Og vi snakker ikke hvilket som helst type smågodt her heller, ingen sånne ekle jalla-sjokolader med fyll som egentlig smaker mest likt det belegget du får på tennene etter å ha røyka en hel kveld på byen. Vi snakker de lekreste jordbærsmil, gummikrokodiller av den sorte typen, kinamannansikter av salt lakris og hva som helst annet som ganen måtte begjære.

Frida, derimot, er ikke født med noen magisk godtepose som flyr foran ansiktet. I tillegg er hun født uten hender, og må således ha hjelp for å rekke ned i godteposen - som hun forresten også må betale for, med mindre hun går for restene etter Sjørli-Ann. Naturligvis klarer Frida med glans å holde seg unna smågodt, mens Sjørli-Ann finner utfordringen overveldende, noe som gjør at hun sprekker med jevne mellomrom. Er det i så fall riktig å klandre Sjørli-Ann for å inneha dårligere selvkontroll enn Frida, når utgangspunktene deres er såpass forskjellige? Eller bør man i stedet vedgå at Sjørli-Ann tross alt er ganske flink, i og med at hun stort sett (i 9 av 10 tilfeller) klarer å holde fingrene fra godteposen, på tross av omstendighetene?

Endret av Iben
  • Liker 2
Skrevet

Ok men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Rundbrennere kan og bli seriøse,tro det eller ei

Klart de kan det, tror deg på det. Jeg personlig ville ikke klart å stple på en slik person. Heller aødri følt meg spesiell eller som «the one». Hadde heller aldri klart å g inn i et forhold om han har vært en rundbrenner. Hvordan skal man kunne tro på at du ikke bare er en i rekka? Slike menn kan si hva som helst for å få jenta i seng.

Anonymous poster hash: c433d...073

Skrevet

Men etter så mange lakrislisser og sukkerpinner er nok Sjurbuk-Ann blitt en racer til å suge... :danse:

Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg skal ikke dømme noen altså...men et antall på 200?!?! :sjokkbla:

Ta det matematiske....Om denne karen er ...la oss si 30 da. Og han startet å pule aktivt fra han var 15

Da må han altså ha pult 13!!! damer i året!!! Jeg støtter meg til Iben over her...da MÅ denne karen være supermann blandet med DiCaprio og Pitt og en haug av verdens største sjarmører!

...jeg mener...de fleste som ikke er i forhold og som elsker ONS livstilen, pleier vel ikke å feie over så til de grader mange damer?! Trodde man pleide å bli godt kjent med folk før man pulte jeg.....Med det antallet denne karen har å skilte med, rekker han vel knapt ta på seg boxeren før neste dame banker på døren?

:fnise:

13 i året er oppnåelig selv for drittsekker. En av mine beste kompiser pulte fler enn 13 i sommer.

Gjest krokodillen
Skrevet

Klart de kan det, tror deg på det. Jeg personlig ville ikke klart å stple på en slik person. Heller aødri følt meg spesiell eller som «the one». Hadde heller aldri klart å g inn i et forhold om han har vært en rundbrenner. Hvordan skal man kunne tro på at du ikke bare er en i rekka? Slike menn kan si hva som helst for å få jenta i seng.Anonymous poster hash: c433d...073

Om en som har høvla over 200 stykk uten å ønske å innlede et forhold med en eneste en av dem men innleder forhold med deg så vil jeg absolutt mene at du var spesiell for han

Skrevet

En som er utro mot ektefellen/partneren har ikke en tiltrekkende personlighet og bør aldri innvolvere seg med noen, men forbli single horer(menn og kvinner) fordi disse menneskene er født uten empati og respekt for andre enn seg selv

Anonymous poster hash: 8759d...983

• Liker 1
Skrevet

En som er utro mot ektefellen/partneren har ikke en tiltrekkende personlighet og bør aldri innvolvere seg med noen, men forbli single horer(menn og kvinner) fordi disse menneskene er født uten empati og respekt for andre enn seg selv

Anonymous poster hash: 8759d...983

Så da er ca. 40-50% av befolkningen født uten empati og respekt for andre?

Anonymous poster hash: 23309...946

Gjest HowardRoark
Skrevet

Ok, jeg setter det så klart litt på spissen her. Men la meg fortelle litt om de to største rundbrennerne jeg kjenner: Det disse to har til felles er ikke bare at de begge ser utrolig bra ut, men de har også veldig bra personlighet. D.v.s de er empatiske, gode mennesker, har høy sosial intelligens, bra humor, er gode lyttere, ydmyke og lite høye på seg selv. I det hele tatt er de bare veldig godt selskap for noen og enhver, så det er ikke rart at kvinner nærmest kaster seg over dem hvor enn de befinner seg. "White trash" er de på ingen måte, men notorisk utro er de.

Det er veldig lett for oss normale, dødelige menn å heve pekefingeren mot sånne, og se på dem som "dårlige mennesker" fordi "jeg ville jo aldri ha vært utro mot noen". Men faktum er at disse mennene, som typisk går på rundgang mellom kvinnene i lokalsamfunnet, lever i en totalt annerledes virkelighet enn alle andre menn. For selv om det ikke er noen umulighet for oss andre å "få oss noe" heller, så må vi faktisk jobbe litt for det. Vi må ta initiativ, være frampå, "groome" litt, og i tillegg må vi som oftest forholde oss til det at vi vil møte på visse forventninger av "forpliktelse" når vi har sex med noen. Med andre ord må vi i de fleste tilfeller også ta initiativ til utroskap, rett og slett "planlegge" å være utro, og gjerne må vi også senke standardene våre veldig mye (i forhold til hva vi kan få i et fast forhold). Da er det ikke så vanskelig ikke å være utro. Kanskje får vi noen freske tilbud, vi også, en gang i skuddåret, men det er ikke mer enn at vi kan si nei til det også.

Sånn er det ikke for "øverste hylle" - menn. Disse kan få 10-20 tilbud fra utrolig pene/sjarmerende kvinner i løpet av bare en eneste kveld, uten så mye som å løfte en finger for å få det, og det vil ikke nødvendigvis forventes noe i retur heller. Kvinner vil rett og slett gå veldig langt for å få dem, om så bare for en natt. Da er situasjonen en ganske annen, og det blir vesentlig vanskeligere å leve opp til forventninger om monogami. Kanskje klarer de også å si nei i 99 av 100 tilfeller, men i ny og ne, og kanskje i litt dårlig øyeblikk, vil de sprekke.

Det er ikke for ingenting at det alltid er de alle mest attraktive mennene i samfunnet som blir gitt quasi-diagnosen "sex-avhengighet", da dette er noe som ligger latent i alle menn, men de fleste menn har ikke anledning til å bli det. Derfor tror jeg nok TS bør regne med at det vil forekomme enkelte tilfeller av utroskap dersom hun involverer seg med denne fyren - og dersom det virkelig stemmer at han har type 200+ hakk i sengestolpen - og hun bør således ta stilling til om dette er noe hun kan takle, eller evt. forholde seg lykkelig ignorant til (hvilket etter min erfaring ser ut til å være den foretrukne måten å forholde seg til det på blant kjærestene til disse mennene).

Er dette sant eller overdriver du for å få frem et poeng? Det du beskriver her er vel nærmest hva en mannlig celebritet kan forvente å oppleve. Knapt nok det.

Jeg kjenner noen få menn som aldri har hatt problemer med kvinner og alltid har fått oppmerksomhet hos kvinner fra tidlig alder. Som du sier så lever disse i en litt annen virkelighet enn resten av flokken, nettopp fordi de alltid har vært populære og fra tidlig alder har fått innprentet at de er attraktive hos hunkjønn. Kvinner er mer som en ettertanke.

Allikevel har disse et langt stykke igjen til de er på det nivået du beskriver, så jeg blir naturligvis litt nysgjerrig. I tillegg strider dette også litt i mot mine betraktninger om hvor sjenerte og usikre kvinner ofte kan være, særlig i møte med en attraktiv mann, men det er mulig disse mennene du beskriver er så vennlige og imøtekommende at de gjør det enkelt for disse kvinnene å tilby kroppen sin.

:)

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt så mye på akkurat det tallet, men sett på andre faktorer også. Eksen min påsto å ha ligget med godt over 100, men han var, så vidt jeg vet, 100% trofast i forholdet vårt, som varte i flere år.

Jeg hadde vel vært litt forsiktig med å ligge med ham for tidlig og risikere å kun bli enda et ligg, men jeg hadde gitt ham en sjanse.

Anonymous poster hash: b406d...ba0
Skrevet

Jeg kunne aldri blitt sammen med en så stor løstøs!

• Liker 2
Skrevet

Han kan allikevel ønske noe seriøst selv om han tidligere har hatt sex med mange. Jeg vet at samboeren min har en fortid med mye sex med mange kvinner. Hva så? For noen er sex bare sex. Det er nåtiden som er viktig for meg. Og vi har et stabilt forhold og er trygge på hverandre.

Han har fortsatt mye sex, men nå er det kun med meg ;)

Skrevet

MEN, jeg lå ikke med han for tidlig og krevde kondom selv om jeg gikk på pilla :P

Skrevet

Om en som har høvla over 200 stykk uten å ønske å innlede et forhold med en eneste en av dem men innleder forhold med deg så vil jeg absolutt mene at du var spesiell for han

Ikke enig... Spesiell fordi han innleder et forhold med meg og ikke alle de andre?

Uansett, hadde aldri stolt på han (eller tatt i ham med en tang ei gang...).

Anonymous poster hash: c433d...073

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Ikke enig... Spesiell fordi han innleder et forhold med meg og ikke alle de andre? Uansett, hadde aldri stolt på han (eller tatt i ham med en tang ei gang...). Anonymous poster hash: c433d...073

Selvfølgelig er det spesielt om han blir sammen med DEG og ikke alle andre han har vært borte i.

at man ligger rundt er ikke synonymt med å være utro. Selv prester er utro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...