Gå til innhold

han har ligget med for mange...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er kjent i hjembygda for å ligge rundt, burde jeg være skeptisk? Pleier dere å være skeptiske til menn som har ligget med mange (sikkert mer enn 200) Det sier jo noe om han?

Anonymous poster hash: 99ae4...8d2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min kopp te... :( Jeg ville vært veldig skeptisk!

Anonymous poster hash: c433d...073
  • Liker 7
Skrevet

Ikke min kopp te... :( Jeg ville vært veldig skeptisk!

ja det er det jeg også tenker, jeg er jo ikke ute etter en FF, jeg vil ha noe seriøst...

Anonymous poster hash: 99ae4...8d2

Skrevet

Dersom du er ute etter noe seriøst, tviler jeg på at denne karen kan hjelpe deg... Helt ærlig ville jeg syntes det var utrolig ekkelt at han har hatt sex med mange før meg, og takket pent nei, uansett hvor fantastisk han måtte være.

• Liker 7
Skrevet

Det er ganske mange. Jeg hadde hatt angst hver gang vi så en jente han hilste på....

Om det sier noe om han.. Nja, han har et syn på sex som er ulikt mitt, men det gjør han ikke til en bedre eller verre person enn meg. Ikke alle ser på sex som noe annet enn sex. Litt ukresen kanskje. Men han har neppe hatt mange kjærester, så han er hvertfall ikke en som hopper inn i forhold bare fordi. Det er jo positivt.

• Liker 3
Gjest krokodillen
Skrevet

Dersom du er ute etter noe seriøst, tviler jeg på at denne karen kan hjelpe deg... Helt ærlig ville jeg syntes det var utrolig ekkelt at han har hatt sex med mange før meg, og takket pent nei, uansett hvor fantastisk han måtte være.

så du tror at alle rundbrennere aldri kan bli seriøse? tro om igjen

Skrevet

Tja, jeg ville nok vært skeptisk selv, men jeg kjenner faktisk en fyr som var tidenes rundbrenner når han var singel, men 100 % trofast i forhold.

Anonymous poster hash: 394c7...d70
  • Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Det er ganske mange. Jeg hadde hatt angst hver gang vi så en jente han hilste på....

Om det sier noe om han.. Nja, han har et syn på sex som er ulikt mitt, men det gjør han ikke til en bedre eller verre person enn meg. Ikke alle ser på sex som noe annet enn sex. Litt ukresen kanskje. Men han har neppe hatt mange kjærester, så han er hvertfall ikke en som hopper inn i forhold bare fordi. Det er jo positivt.

enig.

ville nok heller vært mer skeptisk til en som har hatt en haug av forhold,forlovelser og samboerskap bak seg

Skrevet

så du tror at alle rundbrennere aldri kan bli seriøse? tro om igjen

Klart han kan bli seriøs, men fy faen så ekkel han har vært. Hadde ikke taklet det..

• Liker 5
Gjest krokodillen
Skrevet

Klart han kan bli seriøs, men fy faen så ekkel han har vært. Hadde ikke taklet det..

det virka ikke som om du mente han kunne det nemlig i det andre innlegget ditt at du tvilte på at denne fyren kunne hjelpe henne med et seriøst forhold. stigmatisering much?

Skrevet

Hvor gammel er denne mannen?

Er litt forskjell på om han er i 20-årene eller i 40- årene.

Anonymous poster hash: d875b...f97
  • Liker 1
Skrevet

det virka ikke som om du mente han kunne det nemlig i det andre innlegget ditt at du tvilte på at denne fyren kunne hjelpe henne med et seriøst forhold. stigmatisering much?

Hun er skeptisk, og det har hun grunn til å være...

• Liker 7
Skrevet

Tja, jeg ville nok vært skeptisk selv, men jeg kjenner faktisk en fyr som var tidenes rundbrenner når han var singel, men 100 % trofast i forhold.

Anonymous poster hash: 394c7...d70

Finnes vel unntak, men jeg tenker at en "rundbrenner" generelt er litt for glad i flørting og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn - og at dette ikke nødvendigvis er så lett å legge fra seg selv om man er i et forhold med en jente man liker.

Hadde vært skreptisk....

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke datet en slik fyr, uansett.

De fleste menn har ikke en seksuell historikk som overhodet likner noe slikt, så det er nok å velge blant.

Anonymous poster hash: 1fafa...ae7
  • Liker 2
Skrevet

Jøss, nesten som en hvilken som helst 25 årig storbydame han der.

Anonymous poster hash: 988e2...950
  • Liker 6
Skrevet

200? Det var ikke lite.

Nå kan han jo være rundbrenner (eller bare lettpåvirkelig, det forekommer jo at kvinner sjekker opp menn fordi de vil ha et nyp - og hvis han er lett på tråden...) singel og trofast i forhold.

Men du spør om du burde være skeptisk. Det betyr at du innerst inne er nettopp skeptisk. Og da er ikke dette noe du skal innlate deg på, tror jeg.

Gjest krokodillen
Skrevet

Hun er skeptisk, og det har hun grunn til å være...

Ok men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Rundbrennere kan og bli seriøse,tro det eller ei

Skrevet

Jeg synes at også innenfor kategorien "mange" er det store forskjeller. Jeg synes 30 er mange, mens 200 er helt absurd mange. 30 er realistisk, mens 200 kan jeg ikke se for meg, fordi man jo da nesten ikke kan gå på butikken uten å måtte pule kassadama.

Anonymous poster hash: d3a88...4c4
  • Liker 4
Skrevet

Mange her inne som ikke hadde blitt data av rundbrennern, men fortsatt blitt høvlA over på en fuktig kveld 😂

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville tatt det tallet med en stor klype salt. Ryktene på bygda har det gjerne med å overdrive litt.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...