AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #101 Del Skrevet 2. oktober 2014 Til alle dere som synes Leander er motenavn, er dere klar over hvor mange gamle menn som faktisk heter det?Anonymous poster hash: f6317...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #102 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg elsker staute gammeldagse navn, men klarer ikke navnet Sturla. Helt grusomt. Det er noe med den a-endinga til en gutt...Anonymous poster hash: b473c...be2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. oktober 2014 #103 Del Skrevet 2. oktober 2014 I dag leste jeg om ei som het Nova Diamante. Det hadde ikke vært aktuelt her altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #104 Del Skrevet 2. oktober 2014 Emilian!!!! Og alle andre femi nymotens guttenavn. Tenker ikke foreldrene på att det på ett tidspunkt blir en voksen mann ut av gullguttene?!Anonymous poster hash: b7854...7dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #105 Del Skrevet 2. oktober 2014 Topplistenavn... Og særlig jentenavnene: Ea, Bea, Lea, Thea, Emma, Lily, Othilie, Lykke, Ella, Mia, Amalie og sukkersøte navn. De blir voksne folkens!!!! Anonymous poster hash: 3e8d6...9af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. oktober 2014 #106 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det eneste navnet jeg kan komme på at jeg ikke ville brukt er Vetle. Et koslig navn, men store deler av slekta mi er fra et sted der Vetle betyr Vesle. Så det er uaktuelt:) "Vetle guten min" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. oktober 2014 #107 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har alltid likt navnet Elias jeg, men jeg kommer ikke til å kalle barnet mitt det rett og slett for at annenhvert barn heter det eller har det som mellomnavnet eller noe nå... Det er rart hvordan populæriteten til et navn svinger. En av mine oldefedre het Elias og en annen het Tobias. De var begge født på midten av 1800-tallet. Jeg har alltid tenkt på navnene som gammeldagse inntil de plutselig ble veldig populære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #108 Del Skrevet 2. oktober 2014 Og ikke Tommy eller Ronny såklart! Vil jo ikke ha et barn som blir kriminell.. Dette er 70/80- åras white trash navn, ingen kaller jo barne sine det lengre Fremtidens kriminelle kommer til å ha dagens white trash navn. De kommer til å hete Chrissander, Nathaniel, Matheo, Leon, etc. Anonymous poster hash: b7bc2...5c9 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. oktober 2014 #109 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dette er 70/80- åras white trash navn, ingen kaller jo barne sine det lengre Anonymous poster hash: b7bc2...5c9 Ronny er ikke et navn, men en diagnose... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #110 Del Skrevet 2. oktober 2014 Olga, Turid, Ragnhild, Edny, Petra, Annemor, Gunnlaug, Rannveig, Agnes, Åslaug, Fredrikke, Malene, Helga, Gudrun, Mildrid Kåre, Tor, Per, Pål, Bjarte, Audun, Laurits, Ragnar, Rolf, Knut, Geir, Asle, Odd, Helge, Trym, Gaute, Ronny, Tommy, Gudleif, Skjalg, Torleif, Eilif, Tormod, Jarle, Utne, Sturla, Yngve, Sigurd, Sigmund, Brage, Vidkun, Severin, Wilhelm Nymotens navn jeg IKKE liker: Aurora, Isabella, Isabell, Emily, Chrissander, Theo, Theodor, Nathaniel, Hampus, Leander, Nathaliander, Emilian, Matheo, Maximilian. Anonymous poster hash: b787f...2a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #111 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ei på jobben kalte sønnen sin for, hold dere fast, Timotheus! Sånn generelt ville jeg aldri gitt barnet et dobbeltnavn, hvertfall ikke med bindestrek. Anonymous poster hash: 3c969...78d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 2. oktober 2014 #112 Del Skrevet 2. oktober 2014 Oluf og Olga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaFrosk Skrevet 2. oktober 2014 #113 Del Skrevet 2. oktober 2014 Navn som slutter på -hild, -bjørg eller -bjørn. (Noen tror visst at man bare kan sette hva som helst foran et av disse, også har man et navn.. Og jeg synes de aller fleste er grufulle!) Og ellers, er det et par kombinasjoner jeg synes er helt bak mål. Mente jeg leste om en Lars Fredrik et eller annet sted, og tenkte for meg selv at dette var heller et navn man gav den feite katten sin.... Ellers, tror jeg at jeg ville unngått navn som Olga og Svetlana også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. oktober 2014 #114 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hilde, Cecilie, Marita, Eirin, Vibecke, Therese, Christina, Linn, Hanne gir meg bare dårlige assosiasjoner, så utelukket å kalle barna mine for det. Er ikke så begeistret for alle disse norrøne navnene heller. Halldir, Trym osv. Mange av motenavnene nå er jo egentlig ganske pene, men er vel litt oppbrukt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #115 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nathaniel, Emilio, Leo og Liam Bodil, Gro og Albertine Anonymous poster hash: d3715...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 2. oktober 2014 #116 Del Skrevet 2. oktober 2014 ronny, raymond, dorothea, bernt, åshild, torgunn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #117 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hmm Bob Åge Frank Leander/Chrisander/Nicander/Lysander/Osvander. Max(Imilliam) Sjalg Ronny Jhonny Glenn Stian Pet(t)er Peder Robin Ruben Andrè Didrik Dennis Tristian Chris Morgan Conny Nils Isak Trym Marius Johan Steffen Stefan Paul Pål Remi Wilhelm Yngve/Yngvar Bendik Alex Sindre Sigurd Snorre Geir Ove Viljar Thomas Kristian/Christian Erik/Eirik Lars Kurt Tom(my) Lucas Elias Odd Camilla/Kamilla Gøril Anne Wenche Tanja Tamara Silja Cassandra Melissa Sophie/Sofie Mona Charlotte Tine/Tina/Trine/Trina Sandra Brynhild/Bothild/Svanhild Emily Emmeline Line Lina Tone Tonje Jennifer Mimmi Olivia Othelie/Othilie Ina/Ine Vigdis Føydis Sara(h) Ea Andrea Isanna Savannah Iselin Gunvor Guro Gro Gun(n)hild Else Mille/Milla Jessica Jannice Anja/Aina/Anita Robyn Felicia Gjertrud. Linda Hege Henriette Britt Bjørg Klara Laila Alexandra Reidun Idun Mali(n) Beate Thea Martine Finnes det et navn du ville gitt barnet ditt, egentlig? Anonymous poster hash: 9754b...14d 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 2. oktober 2014 #118 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dette er 70/80- åras white trash navn, ingen kaller jo barne sine det lengre Fremtidens kriminelle kommer til å ha dagens white trash navn. De kommer til å hete Chrissander, Nathaniel, Matheo, Leon, etc. Anonymous poster hash: b7bc2...5c9 Veit om ein 1 åring med navn Tommy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 2. oktober 2014 #119 Del Skrevet 2. oktober 2014 Finnes det et navn du ville gitt barnet ditt, egentlig?Anonymous poster hash: 9754b...14d Sefølgelig. Desse navna er ikkje det einaste man kan kalle ungene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunaa Skrevet 2. oktober 2014 #120 Del Skrevet 2. oktober 2014 Otto, Karl, Sverre, Elias , Roger ,Bernt, Daniel, leander , nathaniel, Siri, online , Celine, Bertine, Ada, Olga , alva osv. Osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå