AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #461 Del Skrevet 15. november 2019 Martine Martine må ha vært veldig populært for 20-25 år siden, "alle" jenter på den alderen heter det. Anonymkode: aedc6...49b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. november 2019 #462 Del Skrevet 16. november 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Urban hadde jeg styrt klar av, selv om det er litt morsomt. Gir litt svensk gjengfølelse. Anonymkode: fc6be...dd7 Urban gir meg bare assosiasjoner til paver Tror det er 8 forskjellige paver som har hett det (eller tatt det navnet). Aldri hørt det på "normale" mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #463 Del Skrevet 16. november 2019 På 30.9.2014 den 21.43, AnonymBruker skrev: Enig. Anonymous poster hash: 475f3...c89 Uenig. Anonymkode: 16738...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #464 Del Skrevet 18. november 2019 Kenneth, Kent, Kevin, Nathaniel, Leander, Chrisander, Mio, Theo, Lukas, Maximilian Kine, Stine, Karoline, Silje, Camilla, Jeanette, Elea, Sienna, Annabelle Anonymkode: 110f8...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #465 Del Skrevet 18. november 2019 Othilie, Leo, Maximilian, Liam, Lucas, Nathaniel, Isabella, Lea, Ada, Anna, Sofia, Amanda, Noah, Noelle, osv. Generelt navn med -a-ending, jålenavn eller «unike» navn man finner på selv. Anonymkode: c34a9...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #466 Del Skrevet 18. november 2019 På 15.11.2019 den 23.00, AnonymBruker skrev: Majken høres ut som noen ikke har lært seg å si R enda (marken). Kjenner noen som nylig fikk en sønn som skal hete Hjalmar, et grusomt navn etter min mening. Anonymkode: aedc6...49b Enig med Majken/Maiken. Klinger ikke fint i mine ører. Hjalmar derimot, hadde ikke tenkt over det navnet men jo mer jeg tenker på navnet så liker jeg det mer og mer😊 Dette er en tråd for inspirasjon også, hehehe. Navn som Leander, Marinius, Ava, Nelly, Irlin, Linus, Ludvig, Leo/Leon, Alvin og med mange flere er ikke nymotens navn, dette er faktisk veldig gamle navn hentet opp igjen. Alea og Lea også. Anonymkode: 737ea...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå