Snadder Skrevet 14. januar 2016 #201 Del Skrevet 14. januar 2016 Bob, Ole, Johnny, Roger, Rodle, Amadeus, Muhammed, Lysander, Aleksander, Egentlig alle "ander" navnene. Kåre, Geir, Frida, Johanne, Angelica, Oda, Rikke, Nora, Trine, Reidun, Isabel, Gro, Gerd, Miriam, Thea, Sunniva- Er sikkert mange flere navn, men dette er de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. januar 2016 #202 Del Skrevet 14. januar 2016 Birger. Hilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #203 Del Skrevet 14. januar 2016 12 minutter siden, Snadder skrev: Bob, Ole, Johnny, Roger, Rodle, Amadeus, Muhammed, Lysander, Aleksander, Egentlig alle "ander" navnene. Kåre, Geir, Frida, Johanne, Angelica, Oda, Rikke, Nora, Trine, Reidun, Isabel, Gro, Gerd, Miriam, Thea, Sunniva- Er sikkert mange flere navn, men dette er de jeg kommer på i farta Lysander Anonymkode: 7dfb6...c8a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #204 Del Skrevet 14. januar 2016 Nova Diamante, Leah Chanelle, Leon Sebastian, Liam Alexander. Nei takk! Anonymkode: 16a4c...4d9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 14. januar 2016 #205 Del Skrevet 14. januar 2016 Wolfgang, som etter mitt inntrykk er så populært i Tyskland.. Ruth (synes derimot det navnet er søtere på engelsk) Olaug Helge / Helga Gørill Markus William Tenker egentlig mer på hva jeg ville kalt barna mine enn på hva jeg ikke ville kalt dem. Er vel heller hvis jeg hører noen som heter det så tenker jeg at det navnet ville jeg aldri kalt ungen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 14. januar 2016 #206 Del Skrevet 14. januar 2016 Vetle og Veslemøy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #207 Del Skrevet 14. januar 2016 For en tåpelig tråd Anonymkode: b9833...abc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #208 Del Skrevet 9. mars 2016 Tonje Anonymkode: 11900...95d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #209 Del Skrevet 9. mars 2016 Tonje, Silje, Julie er intetsigende gjesp av noen navn. Eughenie, vet ikke helt hvordan det staves, og ihverfall ikke hvordan det uttales! Rasmus, rass og mus? Ræv-smuss? Mathilde, en tykk og matgal Hilde. Rebecca, høres så...vulgært ut. Sol, Angelica, Nathaniel...dere skjønner hvor jeg vil hen? Michelle, blæh, skikkelig harry, white trash navn. Casper, på min dialekt blir det: hvem/hvilken Per? Andrea, Martine og slike "omgjorte" guttenavn. Lise=Fise Nora=Hora Lukas=Tjukkas Rick=Pikk Anonymkode: 60139...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 9. mars 2016 #210 Del Skrevet 9. mars 2016 I tillegg til unge-mødre navn som er nevnt her, kunne jeg aldri kalt barnet mitt for Sturla, Salve eller Sune. Syns faktisk de navnene er så stygge, jeg skjønner ikke at de eksisterer en gang. Munnfølelsen er jo helt forferdelig? (beklager om du syns de er fantastiske, dette er selvfølgelig bare min mening!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #211 Del Skrevet 10. mars 2016 Etter å ha jobbet på beste vestkant i Oslo må jeg si at jeg virkelig hater(!) lange, pretensiøse dobbeltnavn typ: Victoria Alexandra Kathrine Charlotte Hannah Caroline Thea Madelen/Madeleine/Madelaine Benedicte Isabel Adele Adelen Noen av disse kombinert med hverandre OG å konsekvent bruke C og ikke K, X og ikke KS og ekstra H-er Så et stygt navn her: Connie(WTF liksom) Og det meste annet som er nevnt her. Og ganske artig: mitt navn har ikke blitt nevnt i tråden. Noen som vil gjette? Anonymkode: e86eb...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #212 Del Skrevet 10. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha jobbet på beste vestkant i Oslo må jeg si at jeg virkelig hater(!) lange, pretensiøse dobbeltnavn typ: Victoria Alexandra Kathrine Charlotte Hannah Caroline Thea Madelen/Madeleine/Madelaine Benedicte Isabel Adele Adelen Noen av disse kombinert med hverandre OG å konsekvent bruke C og ikke K, X og ikke KS og ekstra H-er Så et stygt navn her: Connie(WTF liksom) Og det meste annet som er nevnt her. Og ganske artig: mitt navn har ikke blitt nevnt i tråden. Noen som vil gjette? Anonymkode: e86eb...cb7 Vera? Anonymkode: f7cc2...19f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 10. mars 2016 #213 Del Skrevet 10. mars 2016 Nathaniel og Michelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 10. mars 2016 #214 Del Skrevet 10. mars 2016 Hvis jeg skulle hatt barn kunne jeg aldri kalt dem noe av dette: Bengt - ekstremt dårlige assosiasjoner til det navnet da den største drittsekken jeg kjenner heter det Ronny, Tommy, Johnny, Roger, Kenneth, Kent, Kevin og sånne kriminelle navn Cato Bob-Kåre Nathaniel, Liam, Maximillian og den type jålenavn Sture (gruuuusomt! Sture står og sturer) Sturla Kjartan Frank Robin Anders (ødelagt av ABB) Ruben Preben Theis Isabella Samantha Iben (grusomt!) Inez Angelica, Chanelle, Diamante og den type kvalme jålenavn. Blir sikkert glamourmodeller mange av dem! Gøril Gerd Kjellaug Rønnaug Olaug Borghild Trude Rakel Tanja Fanny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. mars 2016 #215 Del Skrevet 10. mars 2016 2 minutter siden, Salka skrev: Diamante Er det virkelig noen som kaller barnet sitt Diamante? Jentenavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 10. mars 2016 #216 Del Skrevet 10. mars 2016 Et øyeblikk siden, Frida skrev: Er det virkelig noen som kaller barnet sitt Diamante? Jentenavn? Jepp, var en eller annen blogger eller noe som kalte datteren sin Nova Diamante. Grusomt! Jentenavn, ja. Stakkars, stakkars unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. mars 2016 #217 Del Skrevet 10. mars 2016 Den 30.9.2014 at 21.43, AnonymBruker skrev: Det er jo de aller færreste navn jeg ville brukt. Men på verstinglisten er Njål, Ståle, Snorre, Åsleik, Gard, Thale, Frida, Bjørg, Gerd, Åshild. Anonymous poster hash: a9ec6...e85 Makan 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #218 Del Skrevet 10. mars 2016 Renate Siw Agnete Madly Bjørg Vanessa Laila Birgitte Siw Anita Gerd Olga Hege Hilde Roger Ove Kjell Åge Sigbjørn Bjørn Ronny Anonymkode: 05fbf...c55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. mars 2016 #219 Del Skrevet 10. mars 2016 Her er min liste, verste navn først: Gutter: Jenter: Egil Linda Per Diamante Bjarne Rigmor Sturla Brynhild Vebjørn Vemund og alt på Ve Tordis Arthur Bjørg Oskar Oscar Birthe Valdemar Bente Olavarius Marie Marius Åse/Åsa Ingvar Grete pluss alle trendy navn som Leander Isadora osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2016 #220 Del Skrevet 10. mars 2016 Diamante? Anonymkode: 05fbf...c55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå