AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #81 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tja, kom over en som hadde kalt datteren sin for Princess her om dagen. Norsk dame i Norge. Det er vel omtrent det siste jeg hadde kalt min datter.Anonymous poster hash: d62b4...050 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #82 Del Skrevet 1. oktober 2014 Typisk "unge mødre" navn, som : Nathaniel, Liam, Leander, Matteo osv.. Ikke glem Elias og Lucas i den kategorien... Det finnes andre navn! Anonymous poster hash: 3e8d6...9af 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #83 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hmm Bob Åge Frank Leander/Chrisander/Nicander/Lysander/Osvander. Max(Imilliam) Sjalg Ronny Jhonny Glenn Stian Pet(t)er Peder Robin Ruben Andrè Didrik Dennis Tristian Chris Morgan Conny Nils Isak Trym Marius Johan Steffen Stefan Paul Pål Remi Wilhelm Yngve/Yngvar Bendik Alex Sindre Sigurd Snorre Geir Ove Viljar Thomas Kristian/Christian Erik/Eirik Lars Kurt Tom(my) Lucas Elias Odd Camilla/Kamilla Gøril Anne Wenche Tanja Tamara Silja Cassandra Melissa Sophie/Sofie Mona Charlotte Tine/Tina/Trine/Trina Sandra Brynhild/Bothild/Svanhild Emily Emmeline Line Lina Tone Tonje Jennifer Mimmi Olivia Othelie/Othilie Ina/Ine Vigdis Føydis Sara(h) Ea Andrea Isanna Savannah Iselin Gunvor Guro Gro Gun(n)hild Else Mille/Milla Jessica Jannice Anja/Aina/Anita Robyn Felicia Gjertrud. Linda Hege Henriette Britt Bjørg Klara Laila Alexandra Reidun Idun Mali(n) Beate Thea Martine Woho! Navnet mitt er ikke på lista Anonymous poster hash: 3e8d6...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolibrii Skrevet 1. oktober 2014 #84 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kurt Kåre Geir Bjarte Kjartan Hubert Ronny Bjarne Nils Albert Roy Kim Trude Gerd Solfrid Ingebjørg/Ingeborg Randi Petra/petronella Bjørg Siri Listen blir for lang, dette er topp-NEI navnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 1. oktober 2014 #85 Del Skrevet 1. oktober 2014 Noah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. oktober 2014 #86 Del Skrevet 1. oktober 2014 Eindride, det blir veldig feil på min dialekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 1. oktober 2014 #87 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kåre, Knutur, Preben, Karl, Roger, Ronny, Tommy, Kolbjørn, Odd, Gard, Muhammed, Gaylord, Øyvind, Øystein, Slava, Linus, Yngve, alt med Bjørn i seg, Adolf, Walter/Valter, Anders, Andre, Peder, Geir, Pål, Inge, Helge, Rolf (og ja, Rolph), Edward, Visearys, Liam, Daniel, Alexander, Dagmar, Jomar, Jarand, Erling, Rasmus, Bernt, Reidar, Mortimer, Jeppe, Frode, Arnt og de superpopulære sukkersøte(spy)navnene. Sella, Kari, Bjørg, Hildegard, Fatimah, Laila, Gøril, Tanja, Mina, Oddrun, Oddbjørg, Kjellrun, Eldrun, Frida, Oda, Gunn, Bente, Beate, Georgina, Tallulah, Victoria, Maria, Sølvi, Vilja, Alva, Eira, Ronja, Kristine/Kristina, Anfisa, Euphorie (ja, ei kalte ungen sin dette, lol), Gloria, Halvfrid, Sissel, Malin (fjortisjentenavn), Camilla, Rakel, Bitte, Brita, Karin, Carrie, Stine, Sigrid, Signe og de superpopulære sukkersøte navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelige.meg Skrevet 2. oktober 2014 #88 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ville ikle brukt navn fra topplistene. Ønsker ikke at barnet skal ha samme navn som 2-3 stk i klassen. Ville heller aldri brukt noe som ble assosiert med rosabloggerne. Når vi hadde funnet en liste med aktuelle navn og beskjært den noen gang, gikk vi på nett å sjekket hvor mange som heter det. Blandt de fem navnene som var igjen endte vi på det som var minst populært idag. Men allikavel et ganske vanlig navn i Norge gjennom tidene :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 2. oktober 2014 #89 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Jeg har alltid likt navnet Elias jeg, men jeg kommer ikke til å kalle barnet mitt det rett og slett for at annenhvert barn heter det eller har det som mellomnavnet eller noe nå... Ellers må jeg si de fleste guttenavn på R som Ronny, Reidar, Roy, Roger osv. Gammeldagse norske navn som Gunhild, Torleif, Bjørnar, Gudveig osv. Mange sånne navn er fine, men ingenting jeg ville kalt barnet mitt. Ellers de fleste "unge mødre" navn som de fleste har nevnt her som Leander, Chanelle, Nathaliander osv.. Veronika/Veronica og Viktoria/Victoria får jeg veldig dårlige assosiasjoner av. Og sist, men ikke minst: BILLIE! Endret 2. oktober 2014 av Shinigami 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 2. oktober 2014 #90 Del Skrevet 2. oktober 2014 Å, det er så mange navn på så mange usmakelige personer jeg kjenner, lista blir så lang. Kan si ett: Jo (ja, jo, (nei) er et navn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 2. oktober 2014 #91 Del Skrevet 2. oktober 2014 *snip* Du vet at Dagmar er et jentenavn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2014 #92 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hva ville du IKKE kalt barnet ditt? De der dessertnavnene som unge mødre er så glade i, er bannlyst for meg. Kvitt søppel kaller vi sånt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rangle Skrevet 2. oktober 2014 #93 Del Skrevet 2. oktober 2014 Tja, kom over en som hadde kalt datteren sin for Princess her om dagen. Norsk dame i Norge. Det er vel omtrent det siste jeg hadde kalt min datter.Anonymous poster hash: d62b4...050 å kalle ungen for princess burde jo bare ikke være greit vel :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #94 Del Skrevet 2. oktober 2014 Woho! Navnet mitt er ikke på lista Anonymous poster hash: 3e8d6...9af Opp til flere av disse finnes på listen over hva min junior skal hete. Blir nesten deprimert =(. Men uansett hvor glad jeg er i et navn faller det ut av listen om det ligger på topp 10, eller høyt på topp 10 vinnere (altså de som har økt mest) Anonymous poster hash: d2de4...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2014 #95 Del Skrevet 2. oktober 2014 Merkelig så mye folk har tenkt over hva de IKKE ønsker å kalle barna sine! Syns jeg bruker nok tid på å finne ut hva jeg skal kalle dem! For min del blir listen over navn jeg aldri ville kalt dem alle navnene som eksisterer omtrent bortsett fra de to de ender opp med, så enkelt er det Anonymous poster hash: 38234...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraBorealis Skrevet 2. oktober 2014 #96 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg kjøpte den store navneboka her om dagen. Er det noe jeg ALDRI ville barnet mitt må det være Analius. At det i det hele tatt står i boka er jo ganske utrolig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silverstream Skrevet 2. oktober 2014 #97 Del Skrevet 2. oktober 2014 Typiske motenavn med amerikansk klang. Og et par gamle, norske mannsnavn som Per, Kåre, Odd osv Alt som er igjen går fint, uavhengig om det er et populært navn, internasjonalt navn, et sjeldent navn, et gammelnorsk navn eller Bibelnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 2. oktober 2014 #98 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg kjøpte den store navneboka her om dagen. Er det noe jeg ALDRI ville barnet mitt må det være Analius. At det i det hele tatt står i boka er jo ganske utrolig. Hahahahaha! Stakkars de barna som får det navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraBorealis Skrevet 2. oktober 2014 #99 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hahahahaha! Stakkars de barna som får det navnet... Uff ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 2. oktober 2014 #100 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jålenavn som Nathaniel, Leander og Isabella er helt fy-fy. Oppkonstruerte motenavn liker jeg dårlig. Jeg liker heller ikke navn som Roger, Ronny, Reidun, Bjørg, Tove, Olaf, Gudrun osv. Et sted i mellom jålebukk og femtiåring passer best for meg. Jeg synest Nathaniel og Leander er fint jeg, men det er klart at det begynner å bli kjedlig når alle velger å kalle ungene sine det. Jeg har begge disse navnene i min familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå