Gå til innhold

Kan få "hvem jeg vil"...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gadd ikke lese alt. Men, ta det med ro. Dette går over når du forelsker deg. Fram til da, så er det meningen at du skal kose deg, date, pule, prøve ut forskjellige menn til du treffer den du liker.

Og til dere som er skadefro over de jentene som var sånn når de var yngre, og nå har endt opp uten mann og barn, tenk de damene fant kanskje aldri en mann....kanskje de ser på dere og tenker at dere er heldige og er glade på deres vegne.



Anonymous poster hash: 11f19...9b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener ( ikke at jeg selv har det sånn) men det ER vanskelig å slå seg til ro med valget sitt, når man har så masse valg. Det er de attraktive sin last i livet...

Det har ikke noe med å være attraktiv, mange attraktive som ikke bytter kjæreste hele tiden. Det handler om å være selektiv. Ikke hoppe fra den ene til den andre (selv om man har mulighet), men være litt mer kresen og vite hva man vil ha.

Virker ikke som TS har truffet noe hun klaffer godt med eller har det så bra med, når det skal så lite til før hun tenker på å bytte han ut.. Vil anbefale deg, TS å ikke fokusere så mye på å date/få kjæreste, men heller fokuser på å utvikle deg selv, bli selvstendig og nyte singellivet - så dukker drømmemannen opp etter hvert - og du vil ikke bytte han ut for alt i verden;-)

Anonymous poster hash: 0334c...6bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe med å være attraktiv, mange attraktive som ikke bytter kjæreste hele tiden. Det handler om å være selektiv. Ikke hoppe fra den ene til den andre (selv om man har mulighet), men være litt mer kresen og vite hva man vil ha.

Virker ikke som TS har truffet noe hun klaffer godt med eller har det så bra med, når det skal så lite til før hun tenker på å bytte han ut.. Vil anbefale deg, TS å ikke fokusere så mye på å date/få kjæreste, men heller fokuser på å utvikle deg selv, bli selvstendig og nyte singellivet - så dukker drømmemannen opp etter hvert - og du vil ikke bytte han ut for alt i verden;-)

Anonymous poster hash: 0334c...6bb

Jeg tenkte ikke atraktiv som i fysisk atraktiv, men som i attraktiv på et marked, noe ts fremstiller det som om hun er. Jeg tror bestemt at det er lettere å ikke 'vingle' om man har få valgmuligheter, enn om man har mange. Det gjør det vanskeligere å slå seg til ro med valget sitt, om man hele tiden blir bombardert med alternativer... Endret av Zereta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke atraktiv som i fysisk atraktiv, men som i attraktiv på et marked, noe ts fremstiller det som om hun er. Jeg tror bestemt at det er lettere å ikke 'vingle' om man har få valgmuligheter, enn om man har mange. Det gjør det vanskeligere å slå seg til ro med valget sitt, om man hele tiden blir bombardert med alternativer...

Ja, men når man vurderer å bytte ut kjæreste så kan man ikke trives så godt med den personen eller være så glad i han, så da synes jeg TS bør bli mer selektiv.

Anonymous poster hash: 0334c...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men når man vurderer å bytte ut kjæreste så kan man ikke trives så godt med den personen eller være så glad i han, så da synes jeg TS bør bli mer selektiv.

Anonymous poster hash: 0334c...6bb

Men ville hun tenkt denne tanken om hun ikke hadde så mange alternativer som bød seg frem? Kan være, jeg kjenner ikke TS, men jeg tenker at man lettere kommer på tanken om å bytte ut noen, når valgene er så mange. Jeg kjenner flere som jeg vil si har dette problemet. De er egentlig fornøyde med sin partner men har en vinglete natur kombinert med masse valgalternativer. Det blir vanskeligere da å overbevise seg selv om at man skal stå for valget sitt... Men som sagt kjenner jeg ikke til ts sitt tilfelle, det var bare en tanke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ville hun tenkt denne tanken om hun ikke hadde så mange alternativer som bød seg frem? Kan være, jeg kjenner ikke TS, men jeg tenker at man lettere kommer på tanken om å bytte ut noen, når valgene er så mange. Jeg kjenner flere som jeg vil si har dette problemet. De er egentlig fornøyde med sin partner men har en vinglete natur kombinert med masse valgalternativer. Det blir vanskeligere da å overbevise seg selv om at man skal stå for valget sitt... Men som sagt kjenner jeg ikke til ts sitt tilfelle, det var bare en tanke....

Ikke nødvendigvis, men hovedproblemet til ts er uansett ikke at hun har mange valgalternativer, men at hun ikke sannsynligvis blir veldig fort forelsket (og forelskelsen går jo over om det ikke utvikler seg til kjærlighet), ikke er så kresen på hvem hun blir sammen med eller lignende. Jeg vet om mange som er populære blant menn, men noen av dem er single (de vil heller nyte livet), mens andre er mer "kritiske" i sine valg av kjæreste og hopper ikke på den første og beste, men er heller single, og venter på at mannen med stor m skal dukke opp. Så er det noen som er som ts (har ikke noen venner selv som er sånn), men de oppfatter jeg som mer "overfladiske", og er kanskje ikke så bevisste på hvilke kvaliteter de ser etter hos en mann. Selvfølgelig finnes det unntak, men det er slik jeg tenker.

Synes også mange personer som har kjærester gjennom hele ungdomsårene virker "redde for å være single" - og da er det kanskje ikke så rart at man ikke er så kresen på hvem man går inn i et forhold med? Ikke at jeg tror dette nødvendigvis er tilfelle for ts. Jeg mener bare at det finnes mange som er populære blant det motsatte kjønn, men som ikke bytter kjæreste hele tiden!

Anonymous poster hash: 0334c...6bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ville hun tenkt denne tanken om hun ikke hadde så mange alternativer som bød seg frem? Kan være, jeg kjenner ikke TS, men jeg tenker at man lettere kommer på tanken om å bytte ut noen, når valgene er så mange. Jeg kjenner flere som jeg vil si har dette problemet. De er egentlig fornøyde med sin partner men har en vinglete natur kombinert med masse valgalternativer. Det blir vanskeligere da å overbevise seg selv om at man skal stå for valget sitt... Men som sagt kjenner jeg ikke til ts sitt tilfelle, det var bare en tanke....

Tror ikke det er lettere å bytte ut når alternativene er mange. Jeg er blodsingel, og det er mange attraktive menn som byr seg frem jevnt og trutt (også i mitt langvarige forhold som tok slutt for noen år siden, gresset er ikke alltid grønnere). Skulle gjerne vært interessert i en av dem, men er ikke det, så unngår dem som pesten. Skulle det derimot komme forbi en jeg liker, da gjør jeg et forsøk.

Anonymous poster hash: 11f19...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er lettere å bytte ut når alternativene er mange. Jeg er blodsingel, og det er mange attraktive menn som byr seg frem jevnt og trutt (også i mitt langvarige forhold som tok slutt for noen år siden, gresset er ikke alltid grønnere). Skulle gjerne vært interessert i en av dem, men er ikke det, så unngår dem som pesten. Skulle det derimot komme forbi en jeg liker, da gjør jeg et forsøk.

Anonymous poster hash: 11f19...9b5

Deg om det, jeg tror absolutt at antall alternativer har noe å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og det høres helt idiotisk ut, men det er et problem! Jeg går så fort lei, finner alltid noen som er "bedre" enn den jeg holder på med etter noen måneder.

Anonymous poster hash: 95db8...7c2

Er vel mer uvanlig at det blir full klaff for begge på første person man dater.

Har både kompiser og venninner som har det akkurat som deg.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det, jeg tror absolutt at antall alternativer har noe å si...

Det har sikkert noe å si, men man trenger ikke å hoppe inn i et forhold med en gang man møter en morsom og kjekk person. Jeg har blitt flørtet med av mange hyggelige og kjekke menn i studietiden, men skal litt mer til for at jeg blir sammen med dem.

Lurer faktisk på hvor TS bor siden hun møter så mange flotte menn som er kjærestemateriale? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0334c...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...