Gå til innhold

Kan få "hvem jeg vil"...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..og det høres helt idiotisk ut, men det er et problem! Jeg går så fort lei, finner alltid noen som er "bedre" enn den jeg holder på med etter noen måneder.

Sånn har jeg det nå, har holdt på med en mann i omtrent 3 måneder og vi er så og si sammen, men vi har ikke sagt de ordene. Ting han gjør har gjort at jeg har begynt å tvile på at ting vil vare mellom oss. Så har jeg funnet en annen på studiet mitt som er nærmere meg i alder, og helt utrolig kjekk og god (utifra det jeg vet så langt..), og jeg føler omtrent at jeg er utro når jeg tenker på ham såpass mye. Studiet mitt er veldig mannsdominert, og jeg har flere ganger fått spørsmål fra gutta om hvorfor i alle dager jeg er singel, jeg er jo "perfekt". Dette er nok grunnen.

Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? Hva skal jeg gjøre? :sukk:

Anonymous poster hash: 95db8...7c2

En måte å løse problemet på, er å ta en mais og skrelle den.

Anonymous poster hash: 3d5db...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Jeg kjenner meg litt igjen i dette. Da jeg var yngre så hadde jeg kjærester hele tiden. Når jeg ble lei av den ene , begynte jeg bare sammen med en annen .

Men det er en overfladisk greie du etterhvert vil finne ut at ikke fungerer.

Selv om noen ser så mye kjekkere ut eller oppfører seg bedre, så er ikke det bestandig en realitet.

Du må bare lære deg å elske ordentlig. Det er jo litt sånn å være rotløs ungdom og kunne velge fra øverste fruktfat. Da kan man bli forvirret, men du bør lære deg de viktigste verdier i livet og det er ikke utseendet iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, mener du virkelig at hvilken som helst ( singel) mann, ville hatt ett forhold med deg?

Jeg er misunnelig(!!) på alle dere som virkelig kan få hvem som helst til å bli i forhold med dere

Her er det bare fuck friends.. :( Og ja, jeg regnes vel med som atraktiv, men kanksje ikke en av toppen da...



Anonymous poster hash: e57ac...d83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, her var det mange surmagede folk. "Fordervet menneskesyn"? Noe så dumt.

TS, jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har også hatt det litt på samme måte, at jeg har hatt vanskelig for å motstå "tilbudene" som melder seg. For min del hjalp det rett og slett å jobbe med selvfølelsen, for å bli mindre avhengig av oppmerksomhet og bekreftelse. Rastløsheten og tomheten min var ikke noe som kunne bøtes på av noen mann, selv om jeg trodde det en periode. Altså, jeg vet ikke om du har det akkurat slik, og jeg mener slett ikke å dramatisere, men kanskje du ikke helt har "internalisert" selvbildet ditt? Kanskje du ikke helt tror på hvor attraktiv du er, annet enn at du stadig må få det bekreftet utenfra?



Anonymous poster hash: 0f945...f31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint innlegg. Jeg tror jeg ble litt betatt av deg nå :ler:

Anonymous poster hash: 43a24...4d9

Jeg skulle nettopp til å si at jeg ble litt betatt jeg også, men lot være helt til jeg så at du skrev det jeg tenkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og det høres helt idiotisk ut, men det er et problem! Jeg går så fort lei, finner alltid noen som er "bedre" enn den jeg holder på med etter noen måneder.

Sånn har jeg det nå, har holdt på med en mann i omtrent 3 måneder og vi er så og si sammen, men vi har ikke sagt de ordene. Ting han gjør har gjort at jeg har begynt å tvile på at ting vil vare mellom oss. Så har jeg funnet en annen på studiet mitt som er nærmere meg i alder, og helt utrolig kjekk og god (utifra det jeg vet så langt..), og jeg føler omtrent at jeg er utro når jeg tenker på ham såpass mye. Studiet mitt er veldig mannsdominert, og jeg har flere ganger fått spørsmål fra gutta om hvorfor i alle dager jeg er singel, jeg er jo "perfekt". Dette er nok grunnen.

Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? Hva skal jeg gjøre? :sukk:

Anonymous poster hash: 95db8...7c2

Du bør slutte å se deg selv som perfekt for alle, men heller fokusere på å se etter den som passer deg godt. Det er plusser og minuser med alle, og noen minuser må du lære deg å leve med. Er følelsene sterke, så overser man de minusene som ikke innvirker for sterkt på livet.

Du kan ende opp med å gå glipp av mannen i ditt liv pga overfladiske ting.

Endret av Majott
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som var som deg da vi var i 20 årene. Nå er vi ca 35, og hun er den eneste uten mann og barn. Jeg er jammen glad jeg ikke har hatt så mye draget, så jeg viste verdier av å holde på en bra mann da jeg fant en.

Anonymous poster hash: 1e4b8...a99

Haha :-) Likedan i min venninnegjeng. Hun har gått fra å være den mest populære av oss til å bli den mest mislykkede. Lagt på seg har hun også, og kan skilte med et tosifret antall sexpartnere.

Hun så definitivt bedre ut enn meg tidligere. I dag er det fullstendig snudd på hodet.

Anonymous poster hash: c56ec...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verre enn at du ikke aner hva du vil ha i en mann, fordi du tydeligvis ikke kjenner deg selv heller.

Kresne mennesker - reflekterte mennesker som bruker tid på å bli kjent med seg selv og tenker nøye gjennom hva slags menneske man vil ha. De har for lenge siden forstått at et godt utseende kan mange menn ha, så hvis en kjekk mann med trent kropp eller alle andre overfladiske egenskaper er alt man går etter vil man forlengst havne i en ond sirkel på nye menn hele tiden.

Mange menn (og kvinner) har bra utseende, god utdannelse, god humor og like interesser. Det er ikke nødvendigvis noe i de faktorene som skiller deres potensiale fra noen andre. En annen ting er tanker, meninger, verdier, moral/etikk, evt religion og ikke, fremtidsplaner. Er han/hun ekstrovert eller introvert? Hva slags forhold har han med familien? Er han politisk aktiv eller ikke? Vil han ha barn eller ikke?

Virker som mennesker i dag er så desperate etter å være i et forhold bare for å være det, at de ikke ofrer noen tid til å bli kjent med seg selv. Eller jobbe med sin egen personlighet ikke minst. Hvordan skal man vite hva man virkelig vil ha og slå seg til ro med, når man ikke engang vet hvem man er selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og det høres helt idiotisk ut, men det er et problem! Jeg går så fort lei, finner alltid noen som er "bedre" enn den jeg holder på med etter noen måneder.

Sånn har jeg det nå, har holdt på med en mann i omtrent 3 måneder og vi er så og si sammen, men vi har ikke sagt de ordene. Ting han gjør har gjort at jeg har begynt å tvile på at ting vil vare mellom oss. Så har jeg funnet en annen på studiet mitt som er nærmere meg i alder, og helt utrolig kjekk og god (utifra det jeg vet så langt..), og jeg føler omtrent at jeg er utro når jeg tenker på ham såpass mye. Studiet mitt er veldig mannsdominert, og jeg har flere ganger fått spørsmål fra gutta om hvorfor i alle dager jeg er singel, jeg er jo "perfekt". Dette er nok grunnen.

Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? Hva skal jeg gjøre? :sukk:

Anonymous poster hash: 95db8...7c2

Du kan jo ikke få hvem du vil, det er bare noe du innbiller deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kan få hvem dere vil, hvor møter dere alle disse kjekke, smart, morsomme, velutdannede og perfekte mennene alle andre vil ha? Føler jeg kjenner en del folk men synes ikke så mange er fra øverste hylle. Jeg kan heller ikke plukke fra toppen men, dere som stadig finner noe enda mer perfekt enn forrige... Er det venner, bekjente, på fester, jobb eller hva?



Anonymous poster hash: 4c94b...e0f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan i det minste være trygg på at du ikke tiltrekker menn som ikke liker damer som er høye på seg selv. Det er da en begynnelse.

Anonymous poster hash: 9de50...11c

Haha du eier :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at det ikke skal være mulig å konstatere fakta, hvis de fakta er at man rett og slett har veldig draget.

Jeg har ei venninne som er slik selv, hun har aldri i hele sitt liv ikke fått den hun ville hvis vedkommende er singel. Jeg har sett dette med egne øyne år inn og år ut. Skal hun late som noe annet bare for å ikke fremstå som "høy på seg selv" ?

Janteloven lever i beste velgående ser jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende at det ikke skal være mulig å konstatere fakta, hvis de fakta er at man rett og slett har veldig draget.

Jeg har ei venninne som er slik selv, hun har aldri i hele sitt liv ikke fått den hun ville hvis vedkommende er singel. Jeg har sett dette med egne øyne år inn og år ut. Skal hun late som noe annet bare for å ikke fremstå som "høy på seg selv" ?

Janteloven lever i beste velgående ser jeg.

Jeg har bare et spørsmål til dette (har ikke svart i denne tråden tidligere).

Er venninnen din spesiell på noen måte? Type; veldig pen, fin kropp, interessant personlighet, høy intelligens? Hva er det som gjør at hun får alle hun vil ha?

Anonymous poster hash: 864ea...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du kan få hvem du vil må du jo ikke bare ha et guddommelig utseende men også en vanvittig besnærende personlighet. Sier bare gratulerer jeg👍

Anonymous poster hash: ef46e...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Fascinerende at det ikke skal være mulig å konstatere fakta, hvis de fakta er at man rett og slett har veldig draget.

Jeg har ei venninne som er slik selv, hun har aldri i hele sitt liv ikke fått den hun ville hvis vedkommende er singel. Jeg har sett dette med egne øyne år inn og år ut. Skal hun late som noe annet bare for å ikke fremstå som "høy på seg selv" ?

Janteloven lever i beste velgående ser jeg.

Nei, her må du late som at du ikke er populær for å bli populær.. vel.. iallefall på KG :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du ser på dette som et problem kan du vel prøve å nyte å være singel for en periode i stede for å date alle mennene som du har sjanse på? Problemet ditt viser vel bare at du rett og slett ikke har funnet den rette enda, for dersom du hadde det, så hadde du ikke blir så fort "lei" og begynt å tenke på å bytte han ut med en gang det kommer en bedre ;) Du er ganske ung kan jeg tenke meg, så hvorfor stresse med forhold?

Anonymous poster hash: 0334c...6bb

Kunne ikke vært mer Enig egentlig... Enkelt og greit!

Beit ferdig, du vet jo selv det er et problem og da er det jo ingen grunn til å "Jobbe med deg selv" for å beholde en fyr i 3mnd

Just sayin'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her må du late som at du ikke er populær for å bli populær.. vel.. iallefall på KG :fnise::fnise:

Det handler vel ikke om popularitet, bare at det er ganske spesielt å klaffe med alle man finner attraktive. Da virker det som hvert forhold er lite gjennomtenkt, alle forholdene TS har hatt har garantert ikke vært "den store kjærligheten" som de fleste bruker noe tid på å finne. Jeg blir sett på som pen, er sporty, studerer og bryr meg om andre medmennesker, men har aldri hatt en kjæreste (er snart 23 år) selv om jeg ikke er uattraktiv. Har bare ikke funnet den rette eller den jeg vil satse på:)

Anonymous poster hash: 0334c...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvordan skal jeg bli kvitt dette problemet? Hva skal jeg gjøre? :sukk:

Anonymous poster hash: 95db8...7c2

Tenker at når du møter en som gjør deg glad og lykkelig vil ikke du ha noe problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener ( ikke at jeg selv har det sånn) men det ER vanskelig å slå seg til ro med valget sitt, når man har så masse valg. Det er de attraktive sin last i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...