Gå til innhold

Sjekket opp av utlendinger på gaten HELE tiden - aldri nordmenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tull. Begge får seg dame pga sine andre kvaliteter, ikke pga sin minst attraktive kvalitet.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Tull. Badboy for dame FORDI han er badboy, overvektige får PÅ TROSS av at han er overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tull. Badboy for dame FORDI han er badboy, overvektige får PÅ TROSS av at han er overvektig.

Hvordan begrunner du denne påstanden? Samtlige kvinner i tråden går fortalt deg at "bad boy" IKKE er en attraktiv egenskap.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis nok enkelte personer til at denne adferden fortsetter.

Slik adferd kan fortsetter uten at en eneste person biter på. At noen gjør noe, er ikke i seg selv et bevis på at det funker.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan begrunner du denne påstanden? Samtlige kvinner i tråden går fortalt deg at "bad boy" IKKE er en attraktiv egenskap.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Hva jenter faktisk gjør > Hva jenter sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik adferd kan fortsetter uten at en eneste person biter på. At noen gjør noe, er ikke i seg selv et bevis på at det funker.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Ei heller bevis for at det ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jenter faktisk gjør > Hva jenter sier

Er dette det beste argumentet du han komme med for påstanden om at kvinner går for trakasserende bad boys? Prøv igjen! Dette kan ikke kalles et argument om man legger godviljen til en gang.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har en annen kultur. Reis til Magaluf en tur, og du vil oppleve at alle prøver å sjekke deg opp. Både spanjoler, svensker, nordmenn, briter, tyskere osv. Det har med kulturen der nede å gjøre. Her i Norge er kulturen kjedelig og kald. Mange utlendinger har ikke fått det helt med seg eller driter i det og prøver seg slik de alltid har vært vant til å gjøre. Pluss i at en del av de ser på norske jenter som horer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei heller bevis for at det ikke funker.

Nei, selvfølgelig ikke. At alt som foregår pr definisjon ikke funker er selvfølgelig totalt umulig. Så det har naturligvis ingen oppstått. Skal du begynne å forklare at himmelen ikke er rosa også?

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk på Internett være så snille å ikke bruke ordet bad boy? Det er tydelig at folk har totalt forskjellige oppfatninger av ordet.

jeg er sikker på at den opprinnelige betydningen er en kul og sjarmerende fyr som er spennende, men vanskelig å vite hva han vil, og god på bunnen. Litt sånn James Dean-type. Det betyr IKKE tyllinger på gata, psykopater, voldtektsmenn og diverse idioter. Kan folk vennligst forstå denne forskjellen? Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette det beste argumentet du han komme med for påstanden om at kvinner går for trakasserende bad boys? Prøv igjen! Dette kan ikke kalles et argument om man legger godviljen til en gang.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Nå er det såvidt jeg vet ikke gjennomført noen undersøkelse som kartlegger suksessraten til pågående utlendingers forsøk på å kapre kvinner, jeg kan bare henvise til det jeg har sagt tidligere, jeg har observert at denne type adferd tiltrekker flere kvinner enn motpolen, altså innaslutta nordmenn

Det er mest sannsynlig biologiske faktorer som for eks at disse utlendingene utstråler noe som kan opfattes som styrke, samt diverse psykologiske faktorer som ligger bak.

Du kan gjerne nekte for at dette er tilfelle, men tro ikke at dine påstander er mer gyldige en mine bare for at du sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig ikke. At alt som foregår pr definisjon ikke funker er selvfølgelig totalt umulig. Så det har naturligvis ingen oppstått. Skal du begynne å forklare at himmelen ikke er rosa også?

Anonymous poster hash: 0236d...686

Det der ga 0 mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne nekte for at dette er tilfelle, men tro ikke at dine påstander er mer gyldige en mine bare for at du sier det.

Det jeg sier samsvarer med det samtidige andre kvinner også sier. Du påstår at kvinner selv ikke aner hva kvinner finner attraktivt. Så det er du har behov for å argumentere.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ga 0 mening.

At du ikke er sterk på logikk overrasker meg ikke ;(

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg sier samsvarer med det samtidige andre kvinner også sier. Du påstår at kvinner selv ikke aner hva kvinner finner attraktivt. Så det er du har behov for å argumentere.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Som jeg prøvde å forklare, det er ingen statistikk på dette, kun påstander. Kvinner her vil selvfølgelig benekte dette da de føler at det setter dem i kollektivt dårlig lys, men det indikerer ikke hva som fakta.

Endret av Jegern Puahate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke er sterk på logikk overrasker meg ikke ;(

Anonymous poster hash: 0236d...686

Det du skrev var mye rart, men logikk var det ikke.

Endret av Jegern Puahate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg prøvde å forklare, det er ingen statistikk på dette, kun påstander. Kvinner her vil selvfølgelig benekte dette da de føler at det setter dem i kollektivt dårlig lys, men det indikerer ikke hva som fakta.

Mår du skal bestride det opplevde, må du naturvits ta bevisbyrden. Hat du ingen endre argumenter enn det du har kommet med, er det egentlig ingen vits å komme med påstanden i utgangspunket.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det du skrev var mye rart, men logikk var det ikke.

Jo, det var akkurat det det var. Tro meg, dette kan jeg.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mår du skal bestride det opplevde, må du naturvits ta bevisbyrden.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Nei, i denne diskusjonen foreligger ingen bevis for noe som helst, kun utveksling av erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var akkurat det det var. Tro meg, dette kan jeg.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Tro meg, du bør lese denne

6466610-M.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...