Gå til innhold

Sjekket opp av utlendinger på gaten HELE tiden - aldri nordmenn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, men nå har det sporet av lenge og med MYE utenfor det opprinnelige tema. At damer går for aggressive menn osv har ingenting å gjøre med at de sjekker opp MEG på gaten (jeg avviser dem alltid btw)...

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Du er ikke interessert i årsakssammenhenger?

Endret av Jegern Puahate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke interessert i årsakssammenhenger?

Hva er sammenhengen mellom at de er pågående og sjekker meg opp og at andre damer faller for disse menneskene? Mener du at jeg blir sjekket opp fordi de har god erfaring med at andre sier ja? Tror ikke disse damene som blir sammen med utlendinger har møtt dem på gaten, heller noen fra skolen eller jobb... Tror du ikke?

Men hva tror du er grunnen til at norske ikke gjør det samme? Finner de meg ikke attraktiv? Tror du utlendinger finner noe annet (lavere standard) attraktivt enn nordmenn? :(

Anonymous poster hash: 0ad58...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke interessert i årsakssammenhenger?

Jo, reelle årsakssammenhenger. Ikke ting du dikter opp fordi du har et merkelig syn på verden. Og ikke minst et helt skrudd syn på kvinner.

Anonymous poster hash: 0236d...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sammenhengen mellom at de er pågående og sjekker meg opp og at andre damer faller for disse menneskene? Mener du at jeg blir sjekket opp fordi de har god erfaring med at andre sier ja? Tror ikke disse damene som blir sammen med utlendinger har møtt dem på gaten, heller noen fra skolen eller jobb... Tror du ikke?

Men hva tror du er grunnen til at norske ikke gjør det samme? Finner de meg ikke attraktiv? Tror du utlendinger finner noe annet (lavere standard) attraktivt enn nordmenn? :(

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Åpenbart så gjør de det fordi det funker på noen damer, akkurat som det å tilby sex fungerer på noen menn? Når horer spør meg om jeg vil kjøpe sex så er det en fornærmelse i seg selv, men siden jeg skjønner at det er grunn til at de spør så tar jeg meg ikke nær av det.

At de norske er mer rolige skyldes kultur og oppdragelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, reelle årsakssammenhenger. Ikke ting du dikter opp fordi du har et merkelig syn på verden. Og ikke minst et helt skrudd syn på kvinner.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Prøv heller å komme med reelle argumenter mot det jeg sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart så gjør de det fordi det funker på noen damer, akkurat som det å tilby sex fungerer på noen menn? Når horer spør meg om jeg vil kjøpe sex så er det en fornærmelse i seg selv, men siden jeg skjønner at det er grunn til at de spør så tar jeg meg ikke nær av det.

At de norske er mer rolige skyldes kultur og oppdragelse.

Men tror du utlendingene prøver seg fordi de er desperate og tenker at jeg kun er grei nok? Eller gjør de det fordi de synes jeg er pen? Dette er sååå forvirrende!

Anonymous poster hash: 0ad58...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tror du utlendingene prøver seg fordi de er desperate og tenker at jeg kun er grei nok? Eller gjør de det fordi de synes jeg er pen? Dette er sååå forvirrende!

Anonymous poster hash: 0ad58...900

De tenker først og fremst at her kan vi prøve oss på en norsk dame uten at det får voldelige konsekvenser, nordmenn tyr jo helst til dialog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller å komme med reelle argumenter mot det jeg sier

Vi lever rett og slett med vidt forskjelling oppfatninger om verden omkring oss, og jeg har forsøkt å argumentere mot dine påstander. At du har kommet med noe som kan kalles argumenter, har jeg litt vondt for å se. Jeg leser bare en masse "sånn er det, så det så" påstander.

Anonymous poster hash: 0236d...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje TS sin kleskolleksjon er fra superkul.No? :)

Det bare tiltrekke utlendinger ganske bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra en mindre by, men bor for tiden i Oslo... det er mildt sagt uvant å bli forsøkt sjekket opp av disse personene hver eneste dag. Jeg prøver å ikke være så mye ute, frem til jeg har flyttet hjem igjen- for det kan være ganske innpåslitent og ubehagelig. Jeg synes det er utrolig rart at ikke dette får mer oppmerksomhet- hadde ikke hørt om dette fenomenet engang før jeg flyttet hit selv.



Anonymous poster hash: 81394...eac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar deg herskeforsøkene a. Pels på knaggen er et kjent uttrykk, incels er legit ord for de som ikke får sex.

Resten av innlegget ditt ga ingen mening iht til mitt, jeg skrev kun at visse damer ble tiltrukket av visse gutter med en viss adferd. Det er kanskje flaut å innrømme for kvinner eller whatever men det er enkelte mindre sjarmende trekk som enkelte damer tiltrekkes av, samtidig er det mindre sjamrende trekk som basically ingen damer tiltrekkes av. Ferdig med saken.

Og vi tiltrekkes ikke av desperate utlendinger (eller andre) som trakasserer deg på gata. Det er ikke sjarmerende eller tiltrekkende på noen som helst måte. For noen tapere som er så desperate.

Anonymous poster hash: b1fd5...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du (forutsatt det er den samme personen jeg diskuter med i denne tråden som av en eller annen merkelig grunn holder seg anonym) heller vil svartmale enkelte av dine medsøstre fremfor å innse at det er usjarmerende trekk ved menneskeheten som helhet, face it, hadde du vært oppvokst under litt andre omstendigheter, for eks i en dysfunskjonell familie i Groruddalen, så hadde kanskje du hatt et behov for å la deg gangbange av 2-3 fettere fra B-Gjengen, og hatt glede av akten - uten at det nødvendigvis gjør deg til noe dårlige menneske

Jeg er oppvokst i en dysfunksjonell familie i Groruddalen. Utrolig nok har jeg aldri hatt lyst til å la meg "gangbange av 2-3 fettere fra B-gjengen" ei heller ligget med pågående muslimske menn. Og merkelig nok har jeg ikke møtt så mange slike muslimske menn heller. Kanskje jeg ikke har utseendet med meg, hvem vet. Trodde det var relativt normalt. Men ville aldri tiltrekkes av en sånn pågåenhet eller "bad-boys".

Anonymous poster hash: b1fd5...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever rett og slett med vidt forskjelling oppfatninger om verden omkring oss, og jeg har forsøkt å argumentere mot dine påstander. At du har kommet med noe som kan kalles argumenter, har jeg litt vondt for å se. Jeg leser bare en masse "sånn er det, så det så" påstander.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Ok, men hva konkret mener du er uriktig med det jeg sier da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vi tiltrekkes ikke av desperate utlendinger (eller andre) som trakasserer deg på gata. Det er ikke sjarmerende eller tiltrekkende på noen som helst måte. For noen tapere som er så desperate.

Anonymous poster hash: b1fd5...96c

1, Les innlegget mitt pånytt.

2. Tilfør sunn fornuft.

3. Prøv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppvokst i en dysfunksjonell familie i Groruddalen. Utrolig nok har jeg aldri hatt lyst til å la meg "gangbange av 2-3 fettere fra B-gjengen" ei heller ligget med pågående muslimske menn. Og merkelig nok har jeg ikke møtt så mange slike muslimske menn heller. Kanskje jeg ikke har utseendet med meg, hvem vet. Trodde det var relativt normalt. Men ville aldri tiltrekkes av en sånn pågåenhet eller "bad-boys".

Anonymous poster hash: b1fd5...96c

Jeg kjenner ingen damer som har blitt voldtatt derfor er nok alt oppstyret om voldtekt bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hva konkret mener du er uriktig med det jeg sier da?

At pågående trakassering virker.

At "bad boys" er attraktive for kvinner.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels

Nordmenn er vel bare mer forsiktige når det gjelder sånn. Utenlandske er mindre redd for å ta kontakt med vilt fremmede, og sjekke opp folk på gata :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra en mindre by, men bor for tiden i Oslo... det er mildt sagt uvant å bli forsøkt sjekket opp av disse personene hver eneste dag. Jeg prøver å ikke være så mye ute, frem til jeg har flyttet hjem igjen- for det kan være ganske innpåslitent og ubehagelig. Jeg synes det er utrolig rart at ikke dette får mer oppmerksomhet- hadde ikke hørt om dette fenomenet engang før jeg flyttet hit selv.

Anonymous poster hash: 81394...eac

Det har vel vært litt skriving om det i aviser.

Her på KG har det vært tema i flere tråder tidligere.

Fant bare denne i farten http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=830837&page=1 Her er det snakk om litt mer alvorlige hendelser, da.

Men kommer vel litt innunder det samme.

Anonymous poster hash: 9f6d8...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart så gjør de det fordi det funker på noen damer, akkurat som det å tilby sex fungerer på noen menn? Når horer spør meg om jeg vil kjøpe sex så er det en fornærmelse i seg selv, men siden jeg skjønner at det er grunn til at de spør så tar jeg meg ikke nær av det.

At de norske er mer rolige skyldes kultur og oppdragelse.

Nei, de gjør det ikke fordi det viser resultater, det de driver med er som sagt seksuell trakassering. Det handler ikke om sex, det handler om makt.

Anonymous poster hash: 28d37...f6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At pågående trakassering virker.

At "bad boys" er attraktive for kvinner.

Anonymous poster hash: 0236d...686

Hvis denne oppførsel var 100% nyttesløst så hadde de stoppet med det for lenge siden.

Badboya ER attraktive for NOEN kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...