Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Hva med 22. mai? Fin dag og ha bursdag på! :fnise:

Hey! Ikke lov å sikre seg med å tippe to ganger :fnise: Skal jeg endre tippingen din?

Både jeg og M er maibarn, så det hadde jo vært kult om lillejenta kom i mai hun også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 37 uker! :hoppe:

Sjekket ut Drop dead diva etter at du nevnte det her om dagen. Ler meg skakk av noen av de situasjonene der :P Er vel midt i første sesong, så ingen spoilere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg om fødselen din. :fnise: Som alle graviddrømmer var den helt sprø, men jeg husker selvfølgelig ingenting nå lenger. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg om fødselen din. :fnise: Som alle graviddrømmer var den helt sprø, men jeg husker selvfølgelig ingenting nå lenger. :sjenert:

Haha! Så lenge jeg ikke fødte kattunger eller en iPad :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 37 uker! :hoppe:

Sjekket ut Drop dead diva etter at du nevnte det her om dagen. Ler meg skakk av noen av de situasjonene der :P Er vel midt i første sesong, så ingen spoilere ;)

Drop dead diva :hjerte: hm, kanskje jeg må se den igjen etter å ha sett terra Nova på nytt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det duket for siste arbeidsdag :hoppe: Skal ha Drop Dead Diva-maraton i permisjonen :fnise:

Vi var på fødselsforberedende kurs på Ahus i går, og det var veldig bra! Hun som holdt kurset var overhode ikke kjedelig å høre på selv om man satt på en pinnestol i 5 timer (de burde jo ha hatt fotskamler til de gravide ihvertfall!). Veldig kjekt å få omvisning på fødeavdelingen, men jeg ble skuffet over badekarene på den jordmorstyrte avdelingen. Hadde sett for meg romslige badekar på avdelingen som har vannfødsler, men de så temmelig standard ut, mens det derimot var store badekar på den avdelingen som "unormale" fødsler foregår. :murvegg: Det var noen av pappaene som fikk testet ut lystgassen også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 11. Mai foresten :nigo: dagen før oul termin is da shit

Jeg regner med du mener juni og ikke mai 2016? :P

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på fødselsforberedende kurs på Ahus i går, og det var veldig bra! Hun som holdt kurset var overhode ikke kjedelig å høre på selv om man satt på en pinnestol i 5 timer (de burde jo ha hatt fotskamler til de gravide ihvertfall!). Veldig kjekt å få omvisning på fødeavdelingen, men jeg ble skuffet over badekarene på den jordmorstyrte avdelingen. Hadde sett for meg romslige badekar på avdelingen som har vannfødsler, men de så temmelig standard ut, mens det derimot var store badekar på den avdelingen som "unormale" fødsler foregår. :murvegg: Det var noen av pappaene som fikk testet ut lystgassen også :P

Jeg reagerte også på det med badekar på avd. A og B. Du vil ha vannfødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på det med badekar på avd. A og B. Du vil ha vannfødsel?

Ja, jeg hadde ihvertfall sett for meg å bruke badekar, men nå vet jeg ikke helt. Virket så utrivelig inne på badet på Tun A :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg hadde ihvertfall sett for meg å bruke badekar, men nå vet jeg ikke helt. Virket så utrivelig inne på badet på Tun A :P

Jeg vet! Minnet meg skikkelig om et utrivelig Ikea-soverom. Hehe...

Har du skrevet fødebrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med du mener juni og ikke mai 2016? :P

Selvfølgelig mener jeg mai 2016! Kommer en veldig ferdig baby ut :opplyser: skylde på ammetåkA? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, jeg hadde et slikt stort badekar når jeg fødte, men resten av avd. Var ukoselig og veldig "sykehus , men lover deg at når du ligger der med rier så driter du i hvordan både rommet og badekaret ser ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte også på at i et sånt lite badekar er det vanskelig å snu seg og sånn. Kanskje jeg skal satse på at det er fullt på tun a og at jeg får badekarfødsel på tun b? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på at i et sånt lite badekar er det vanskelig å snu seg og sånn. Kanskje jeg skal satse på at det er fullt på tun a og at jeg får badekarfødsel på tun b? :fnise:

Ja den kan jeg se! For min del klarte jeg ikke annet enn å ligge helt rolig å brøle som en gal mann da riene tok tak, men det var mye fordi jeg hadde pressrier nesten fra start og måtte holde igjen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så lenge jeg ikke fødte kattunger eller en iPad :ler:

Tror ikke du fødte noe rart, litt usikker på om du kom så langt som til å få ut ungen også faktisk. Men jeg var hvertfall med! Fødselshjelper juliane til tjeneste! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter til permisjonsstart! :hoppendeglad: Herlighet så surrealistisk! Tenk at neste gang jeg er her kommer jeg mest sannsynlig til å ha med den lille jenta vår på besøk, og jeg skal ikke sette meg ned ved kontorpulten før i midten av april 2016 :sjokkert:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...