blomst12 Skrevet 14. april 2015 #1301 Del Skrevet 14. april 2015 Takk! Det er i dag allerede det altså! Hehe greit når det går så fort man ikke greier følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. april 2015 #1302 Del Skrevet 14. april 2015 Greit med vugge men dumt at den er så langt unna. Skal dere ha sprinkelseng på soverommet deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. april 2015 Forfatter #1303 Del Skrevet 14. april 2015 Ja, tenker å lage "bedside crib" av sprinkelseng, og vi har allerede en Leander-vugge som skal være i stua... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. april 2015 Forfatter #1304 Del Skrevet 14. april 2015 Nå er sprinkelseng med utstyr og kommode til barnerommet i hus Det ble enda en effektiv tur på IKEA, med inn og ut på rundt 40 minutter Nå er det største tingene på plass ihvertfall, så får vi se når det blir montering. Jeg fikk hentet babybox på apotek1 før jobb i dag også, og hun i kassa glemte å registrere koden min, så nå kan jeg hente en boks til I morgen er det duket for time hos jordmor, jeg er skikkelig spent på om mine antakelser om hodeleie viser seg å stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. april 2015 Forfatter #1305 Del Skrevet 15. april 2015 Hodet til veslejenta var godt nede i bekkenet, men fremdeles bevegelig Det skal vel godt gjøres at hun snur seg nå Ellers var alt tipptopp, blodtrykk på 115/79, gått opp 6 kg totalt, babyens hjerterytme var 139. Bare fryd og gammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 15. april 2015 #1306 Del Skrevet 15. april 2015 Så bra at alt er bra! Sånne kontroller liker man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 16. april 2015 #1307 Del Skrevet 16. april 2015 Så bra! Tror nok ikke hun snur seg nei. Lille her har jo vært i seteleie hele tiden, derfor ingen trodde hun kom til å snu seg med hodet ned Og ikke har hun gjort det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. april 2015 Forfatter #1308 Del Skrevet 19. april 2015 Søndag allerede!?! Det har vært nydelig vær denne helga, så jeg har tilbragt litt tid ute på balkongen (med solfaktor 50) og endelig kan klesvasken henges ut for å tørkes M har begynt såvidt på prosjektet i hagen, fått lagt ugressduk under plattingen som forhåpentligvis blir ferdigstilt om ikke lenge. Jeg har bidratt til prosjektet å bestille ny drill på nett, den vi har hatt frem til nå varer maks et par skruer før batteriet er tomt Jeg hadde håpet å få skrudd opp noen IKEA-møbler i helga, men jeg kan ikke klage når M begynner på uteprosjektet i stedet Jeg vil ha opp kommoden så jeg kan begynne å vaske og organisere litt tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. april 2015 Forfatter #1309 Del Skrevet 20. april 2015 Trøtt! Føles som om jeg kunne sovet 20 timer i døgnet. Hadde en helt grei natt med rundt 10 timer der jeg sov stort sett hele tiden, og nå går jeg rundt som en zombie på jobb... Bare 2 timer igjen av arbeidsdagen.... Ellers har jeg begynt å kjenne litt menssmerter i rygg og mage, er ikke det et godt tegn i 3. trimester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. april 2015 #1310 Del Skrevet 20. april 2015 Ja det tyder jo på modning det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. april 2015 #1311 Del Skrevet 20. april 2015 Søndag allerede!?! Det har vært nydelig vær denne helga, så jeg har tilbragt litt tid ute på balkongen (med solfaktor 50) og endelig kan klesvasken henges ut for å tørkes M har begynt såvidt på prosjektet i hagen, fått lagt ugressduk under plattingen som forhåpentligvis blir ferdigstilt om ikke lenge. Jeg har bidratt til prosjektet å bestille ny drill på nett, den vi har hatt frem til nå varer maks et par skruer før batteriet er tomt Jeg hadde håpet å få skrudd opp noen IKEA-møbler i helga, men jeg kan ikke klage når M begynner på uteprosjektet i stedet Jeg vil ha opp kommoden så jeg kan begynne å vaske og organisere litt tøy Et lite tips: kommoden er dødstung, så sett den sammen på et lurt sted så dere slipper å bære den langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. april 2015 Forfatter #1312 Del Skrevet 20. april 2015 Et lite tips: kommoden er dødstung, så sett den sammen på et lurt sted så dere slipper å bære den langt Takk for tips, den blir nok satt opp på stedet den er ment til å stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 21. april 2015 #1313 Del Skrevet 21. april 2015 Trøtt! Føles som om jeg kunne sovet 20 timer i døgnet. Hadde en helt grei natt med rundt 10 timer der jeg sov stort sett hele tiden, og nå går jeg rundt som en zombie på jobb... Bare 2 timer igjen av arbeidsdagen.... Ellers har jeg begynt å kjenne litt menssmerter i rygg og mage, er ikke det et godt tegn i 3. trimester? Du mooodner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. april 2015 Forfatter #1314 Del Skrevet 21. april 2015 Du mooodner Haha, føler meg som en eller annen frukt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 21. april 2015 #1315 Del Skrevet 21. april 2015 Haha, føler meg som en eller annen frukt Du ber om det med den dagboktittelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. april 2015 Forfatter #1316 Del Skrevet 21. april 2015 Du ber om det med den dagboktittelen Med 33 uker i dag er det visst en honningmelon på rundt 2 kg der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 21. april 2015 #1317 Del Skrevet 21. april 2015 Med 33 uker i dag er det visst en honningmelon på rundt 2 kg der inne Rart og fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. april 2015 #1318 Del Skrevet 22. april 2015 Honningmelon (Jeg liker ikke honningmelon jeg asså, men denne kan jeg like ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. april 2015 Forfatter #1319 Del Skrevet 22. april 2015 Honningmelonen virker som å trives der inne, det er regelmessig hikking som får magen til å hoppe Det gjør at det er ganske vanskelig å konsentrere seg I dag har jeg en skikkelig dårlig bekken-dag. Jeg fikk tilsendt en del hundeutstyr i går, og når bikkja ikke er helt villig til å prøve den nye selen ble det litt vel mye uheldige bevegelser for å prøve den på Har sovet skikkelig dårlig i natt også, klarte heldigvis å sove noen timer på morgenkvisten, men det kjennes ikke akkurat som jeg har tilbrakt 12 timer i senga i natt.... Det står en iskaffe i kjøleskapet som skriker "drikk meg nå!", men jeg skal prøve å komme halvveis i arbeidsdagen før jeg må ty til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 22. april 2015 #1320 Del Skrevet 22. april 2015 Hey, tenk på det! Nå er du på melonstadiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå