Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

I dag har jeg nok en gang erfart hvor godt det er at slavedriveren min har byttet firma. Jeg fikk faktisk positiv tilbakemelding fra han som jeg har utført oppgave for de siste dagene :nigo: Jeg kan vel telle på en hånd (kanskje to) de gangene jeg fikk tilbakemelding i dette hele tatt (!) fra slavedriveren. Jævlig synd for firmaet at han sluttet, men jeg ser kun fordeler :fnise:

Jeg vurderer hva jeg skal finne på til julegave til M i år. Er det veldig slemt å finne gave som jeg også har glede av? :sjenert: Så nemlig at farris bad har en vordende mor (og far)-pakke :P Frister litt å ta en romantisk weekend-tur utpå vinteren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det syns jeg høres ut som en super gave! Jeg hadde iallefall blitt veldig glad for noe sånt. Opplevelser > ting i omtrent alle tilfeller! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin (og dyr) gave :P I need it og bryr meg katta om M trenger det! Haha! Jeg får sjekke ut om det er noen billigere alternativer på andre siden av grensa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får se hvor spandabel julenissen er i år :P Hvis han skal få behandling samtidig som jeg får gravid-pleie, blir det fort 5000 for middag, overnatting, frokost, behandling for oss to og inngang til spaet. Noen som har vært på farris bad? Lurer på om det er badekar på rommene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000?! :haar: Da tror jeg nesten jeg vurdert en tur et annet sted, får jo en storbyweekend i Europa til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000?! :haar: Da tror jeg nesten jeg vurdert en tur et annet sted, får jo en storbyweekend i Europa til den prisen.

London f.eks. Jeg vil til London. Du kan ta meg med, jeg kan betale selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang-weekend med samboer som er lærer må i så fall legges til vinterferien, og da er det svindyrt å dra uansett :P Han vil vel sikkert ha vinterferien ledig til å rette prøver også tenker jeg :P Det beste hadde vært om det var et spa i kjøreavstand der vi kunne kommet fredag kveld eller lørdag morgen og dratt igjen på søndag. Skal sjekke ut noe greier over grensa ;)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet han irriterende kollegaen? (som skal separeres nå btw moahaha)

Han klarte å spørre meg under lunsjen: Når har du termin?

Og jeg bare: :sjokkert::bond::hakeslepp: før jeg forhåpentligvis klarte å benekte at jeg var gravid noenlunde overbevisende... :sjenert:

Jeg måtte jo høre med sjefen etterpå om han hadde sagt noe, og det hadde han visst ikke. Hvor han har det fra aner jeg ikke, men jeg håper han innser at han har blandet meg med en av de som er åpent gravide for tiden...

Sjefen sa noe sånt som: ja, han er jo kjent for å kunne plumpe ut med sånne ting..

Jeg slutter aldri å bli overrasket og få et enda dårligere inntrykk av han karen der altså

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser kun på mobilen på jobb, og det skal vel godt gjøres at han har sett noe som står der når han går forbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så var det en jeg gikk i kor med før (mann, hadde ikke sett han på leeenge) som spurte meg "Når har du termin?" når jeg var sånn 8 uker på vei eller noe :P Jeg svarte "Syns du jeg har lagt på meg så mye siden sist altså?", og da tok han en "nei, heller det motsatte, men jeg tenkte at det er jo på tide at du får barn snart, vel?" eller noe sånt :P Tro om han fikk seg en god latter når jeg da la det ut på facebook en stund senere? :P

Ikke lenge igjen til tidlig ultralyd nå :nigo: Hurra for 10 uker forresten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se hvor spandabel julenissen er i år :P Hvis han skal få behandling samtidig som jeg får gravid-pleie, blir det fort 5000 for middag, overnatting, frokost, behandling for oss to og inngang til spaet. Noen som har vært på farris bad? Lurer på om det er badekar på rommene :lur:

Farris bad har ikke badekar på rommene. Men det er virkelig fint der og jeg trivdes kjempegodt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er noen trøst, så var det en jeg gikk i kor med før (mann, hadde ikke sett han på leeenge) som spurte meg "Når har du termin?" når jeg var sånn 8 uker på vei eller noe :P Jeg svarte "Syns du jeg har lagt på meg så mye siden sist altså?", og da tok han en "nei, heller det motsatte, men jeg tenkte at det er jo på tide at du får barn snart, vel?" eller noe sånt :P Tro om han fikk seg en god latter når jeg da la det ut på facebook en stund senere? :P

Ikke lenge igjen til tidlig ultralyd nå :nigo: Hurra for 10 uker forresten :nigo:

Jeg ble vel litt ekstra irritert fordi det var han som var så påståelig, har jo ikke akkurat så mye til overs for karen ellers :P Det å bare buse ut med "Når har du termin?" når samtalen dreide seg om noe helt annet, og han faktisk hadde fått for seg at jeg var gravid, selv om det ikke er offentlig enda. Han tenker vel tilbake på sommerfesten vi hadde med jobb der jeg ikke drakk alkohol, og kan absolutt måtte poengtere det foran alle andre som ikke var med dagen etterpå :rolleyes:

Jeg kjenner det blir moro å takke nei til alkohol på julebordet med han i nærheten ja :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag fikk jeg invitasjon til juleverksted med jobb, og i år skal de absolutt ha juleølsmaking samtidig. Hvorfor skal alt handle om alkohol?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang-weekend med samboer som er lærer må i så fall legges til vinterferien, og da er det svindyrt å dra uansett :P Han vil vel sikkert ha vinterferien ledig til å rette prøver også tenker jeg :P Det beste hadde vært om det var et spa i kjøreavstand der vi kunne kommet fredag kveld eller lørdag morgen og dratt igjen på søndag. Skal sjekke ut noe greier over grensa ;)

Hva med finnskogtoppen? Evt flere steder i strømstad tror jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med finnskogtoppen? Evt flere steder i strømstad tror jeg

Jeg har sett litt på et sted mellom Strømstad og Gøteborg. De har mamma-spa for par, og det koster vel rundt 700 svenske pr pers. Må sjekke hvor mye det koster å overnatte der. ;)

M foreslo kebab til middag, og da var jeg ikke sen å be. Kostholdet mitt er helt forferdelig for tiden, ingenting som frister utenom skikkelig søppelmat, så de få flakene med salat i kebaben er sårt tiltrengt :ler: Heldigvis bidrar dårlig matlyst til at vekta ikke skyter i været :P

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...