Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #261 Del Skrevet 25. oktober 2014 Det var jo en....Logisk drøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 25. oktober 2014 #262 Del Skrevet 25. oktober 2014 Altså, det er vanlig at gravide drømmer masse, men det der? Hvor kommer sånt noe fra, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #263 Del Skrevet 25. oktober 2014 Altså, det er vanlig at gravide drømmer masse, men det der? Hvor kommer sånt noe fra, egentlig? Jeg drømmer også mye absurd. Drømte blant annet at jeg hadde fått billetter til parkenfestivalen (musikkfestival som er her hvert år), og var i ekstase over det, men så innså jeg at jeg måtte selge siden jeg var gravid. Hadde vurdert å drikke uansett, men kom til fornuft. Plutselig var det blitt lørdag, så da kunne jeg jo ikke selge billetten siden festivalen begynner på fredager. Men jeg bestemte meg for å selge dagspass. Da gikk jeg bare rundt og tenkte på billetten, som i drømmen var en kvittering som lå i kjøkkenskuffa. Plutselig satt jeg på kafe, og satt og så på billetten min, som nå var blitt eil en diker røykalaks, som en vaskebjørn satt og spiste på. Da ble jeg kjempefortvila, fordi vaskebjørnen tross alt spiste opp billetten min... Vet ikke helt hvordan man skal tyde den drømmen jeg. Man våkner bare opp og tenker "wtf"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. oktober 2014 #264 Del Skrevet 25. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #265 Del Skrevet 25. oktober 2014 Å herlighet! Burde hatt en egen gravid-drømmer-tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. oktober 2014 #266 Del Skrevet 25. oktober 2014 Å herlighet! Burde hatt en egen gravid-drømmer-tråd Jepp! Kan se ut som vi begge kunne bidratt en del i den tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 25. oktober 2014 #267 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg synes definitivt dere skal starte en slik tråd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 25. oktober 2014 #268 Del Skrevet 25. oktober 2014 Link til tråden hvis dere starter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #269 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Matlysten er på bunn for tiden, så når den gravide kvinnen ønsker kebab til middag blir M pent nødt til å kjøre og kjøpe Luringen klarte å forhandle seg frem til rygg- og hodebunnsmassasje i kveld da Frokosten for tiden består enten av et tørt knekkebrød og påfyll med en croissant når jeg kommer meg til sentrum før jobb, eller dagens frokost som var et rundstykke med smør Endret 26. oktober 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #270 Del Skrevet 27. oktober 2014 8 uker Jeg har et lite bringebær i magen Siste uke som jeg har vært igjennom før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 27. oktober 2014 #271 Del Skrevet 27. oktober 2014 Åtte uker! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #272 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ingenting er som å starte uka med et tog som er 45 min forsinket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #273 Del Skrevet 27. oktober 2014 8 uker! Bare tre dager nå til du kan begynne å lese oppdateringer du ikke har lest før! Blir nok godt å komme over 8+3 (var da du mistet sist ja?) Forsinket tog hørtes ikke så gøy ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #274 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg hadde brun spotting 8+1 og 8+2, men det var først 8+3 jeg begynte å blø skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #275 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg hadde brun spotting 8+1 og 8+2, men det var først 8+3 jeg begynte å blø skikkelig Okei. Men denne gangen går det nok bare bra! Har du vært veldig nervøs denne gangen, eller har du klart å tenke at det sannsynligvis går bra nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #276 Del Skrevet 27. oktober 2014 Okei. Men denne gangen går det nok bare bra! Har du vært veldig nervøs denne gangen, eller har du klart å tenke at det sannsynligvis går bra nå? Jeg gleder meg mindre, prøver å ikke få store forhåpninger. Håper jeg klarer å glede meg etter tidlig UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #277 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg gleder meg mindre, prøver å ikke få store forhåpninger. Håper jeg klarer å glede meg etter tidlig UL Det er forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. oktober 2014 #278 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hurra for 8 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 27. oktober 2014 #279 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hurra for 8 uker!!!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. oktober 2014 #280 Del Skrevet 27. oktober 2014 Gratulerer med 8 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå