Nautika Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1461 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) I dag er jeg 37 uker, og lillejenta er ikke lenger prematur hvis hun skulle finne på å komme nå Jeg håper hun holder seg inne en liten stund til, jeg vil nemlig ha permisjon noen dager før hun kommer Hun har blitt oppgradert til vannmelon i dag også, akkurat dét var langt i det fjerne da jeg opprettet denne dagboka den gang hun var et lite valmuefrø Endret 19. mai 2015 av Nautika 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 19. mai 2015 #1462 Del Skrevet 19. mai 2015 Oh det er virkelig ikke lenge igjen! Jeg tipper 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. mai 2015 #1463 Del Skrevet 19. mai 2015 Hurra for uke 37!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. mai 2015 #1464 Del Skrevet 19. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 19. mai 2015 #1465 Del Skrevet 19. mai 2015 Gratulerer med uke 37!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. mai 2015 #1466 Del Skrevet 19. mai 2015 Hurra for å ha nådd vannmelonstadiet! Det er jo litt av en milepæl i denne boka! Jeg håper forresten at hun ikke har helt vannmelonform altså, hadde vært greit om hun ikke var fullt så trill rund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 19. mai 2015 #1467 Del Skrevet 19. mai 2015 Fra valmuefrø til vannmelon, ja. Nå er du snart i mål! Åh, jeg er så misunnelig på det du snart skal gjennom. Jeg vil føde igjen!! gratulerer med uke 37, det er en milepæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 19. mai 2015 #1468 Del Skrevet 19. mai 2015 Åh! Valmuefrø til vannmelon.. Tenk alle forventninger og spenninger som er bygd opp på denne tiden - og snart er vannmelona ute Håper du får noen fine dager i permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. mai 2015 #1469 Del Skrevet 19. mai 2015 Fra valmuefrø til vannmelon, ja. Nå er du snart i mål! Åh, jeg er så misunnelig på det du snart skal gjennom. Jeg vil føde igjen!! gratulerer med uke 37, det er en milepæl. Jeg tror du er spik, spenna gæærn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 19. mai 2015 #1470 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg tror du er spik, spenna gæærn! jeg elsket det jeg! Helt utrolig men jatakk til neste fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 19. mai 2015 #1471 Del Skrevet 19. mai 2015 Hurra for 37 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. mai 2015 #1472 Del Skrevet 19. mai 2015 jeg elsket det jeg! Helt utrolig men jatakk til neste fødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1473 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) Hurra for å ha nådd vannmelonstadiet! Det er jo litt av en milepæl i denne boka! Jeg håper forresten at hun ikke har helt vannmelonform altså, hadde vært greit om hun ikke var fullt så trill rund. Jeg håper hun er lang og slank. Jeg tipper hun blir på rundt 4 kg, så satser på at hun er lang i tillegg Fra valmuefrø til vannmelon, ja. Nå er du snart i mål! Åh, jeg er så misunnelig på det du snart skal gjennom. Jeg vil føde igjen!! gratulerer med uke 37, det er en milepæl. Jeg håper jeg får en slik drømmefødsel jeg også! Det begynner å gå opp for meg at jeg må føde denne ungen også! Jeg fikk sånn skikkelig nervøst sug i magen før i dag da det gikk opp for meg at jeg skal føde et barn innen 5 ukers tid Hjelpes! Jaja, det er ihvertfall duket for fødselsforberedende kurs i morgen, og da blir det gjemmekontor igjen! Bare 2 halve arbeidsdager igjen! Endret 19. mai 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1474 Del Skrevet 19. mai 2015 (endret) På vei:37+0Igjen til termin: 24 dager Neste kontroll: Jordmor 27. maiInnkjøp: Det aller meste er i hus, men jeg skal bruke første dag i permisjon til å handle inn til fødebagen Kjønn: Utålmodig: Gleder meg til å endelig få permisjon, men håper jeg får nyte noen rolige dager før hun kommerNavn: Nå har vi kommet ned til 2 alternativ. To dobbeltnavn der ett klinger bedre enn det andre, men jeg liker selv det første fornavnet til det andre alternativet bestVektøkning: +10 kgVann i kroppen: Begynner å ese ut når det er varmt. Går i sokkelesten på jobb og har en ekstra stol jeg kan slenge beina på Melk i brystene: Kan klemme ut gjennomsiktige dråper Strekkmerker: Det har kommet noen de siste ukeneHodet ned: JaTungt: Ja, sover dårlig og blir handikappet hvis bekkenet får feil belastningKynnere: Ja, nå kommer de så fort jeg beveger litt på megHodet festet: Det var ikke festet på kontroll 36+1Matkick: Jordbær Ellers er det veldig godt med rød saft med masse isbiter (skal lage et glass til så fort jeg får postet nå)Plager: Sliter fremdeles litt med å sove, men innbiller meg at jeg sover litt tyngre enn før.Humør: Hadde en meltdown for en uke siden, men heldigvis var det en endagshendelse Høygravid: Jupp, selv om jeg ikke helt innser det selvFødselsforventninger: Det begynner å gå opp for meg at dette barnet skal ut i den nærmeste fremtid! Endret 19. mai 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1475 Del Skrevet 19. mai 2015 Det begynner å nærme seg, så nå er det på tide med tippeliste for fødsel Tippeliste fødsel 7. juni - Nautika-mannen 9. juni - MissStiles 10. juni - Hvitløk, Spiremor 11. juni - Menstermin 12. juni - OUL-termin, Saltsild 13. juni - Teriyaki, kaospåtobein 14. juni - Frøkenanonym, lillemeg90 15. juni - j86, Skyblue 17. juni - juliane, malicious 18. juni - Nautika, Trampe 19. juni - Tekola 21. juni - La Traviata Ser ut til at alle er enig om at jeg ikke kommer til å føde veldig mye før termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. mai 2015 #1476 Del Skrevet 19. mai 2015 Hmmm... Slenger meg på den 13. jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 19. mai 2015 #1477 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg vil også fødeeeee tipper 10 jeg, to dager før termin, akkurat som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. mai 2015 #1478 Del Skrevet 19. mai 2015 Hva med 22. mai? Fin dag og ha bursdag på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. mai 2015 #1479 Del Skrevet 19. mai 2015 Vannmelooooooon Fødseeeeeel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 20. mai 2015 #1480 Del Skrevet 20. mai 2015 16. juni er ledig! Jeg tar den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå