Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Våknet rundt 4,og jeg fikk ikke sove igjen før ihvertfall 6. Ihvertfall! :dry:

Nei, heldigvis har ikke mannen dratt, han er nede på kjøkkenet og lager krumkakerøre :P Han fikk tidlig julegave av mine foreldre, så nå har han eget krumkakejern i stedet for å måtte låne deres ;)

Hadde egentlig planer om å dra til hundeparken, men vet ikke om jeg orker. Vi må vel kanskje få kjøpt oss et juletre i løpet av dagen også :tre:

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er formen helt ræva den dagen jeg tenkte jeg skulle få unna masse før jul? :sur: Det er ikke et snev av energioverskudd i kroppen, og jeg hadde planlagt å bake boller, koke gomme og lage litt konfekt i dag. I tillegg spurte M meg mens jeg fremdeles var i ørska i morges om jeg kunne skifte sengetøy til han kom hjem fra jobb.

Har fått laget et slag konfekt nå, smelte sjokolade og helle over peanøtter i konfektformer, og det var slitsomt nok det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er formen helt ræva den dagen jeg tenkte jeg skulle få unna masse før jul? :sur: Det er ikke et snev av energioverskudd i kroppen, og jeg hadde planlagt å bake boller, koke gomme og lage litt konfekt i dag. I tillegg spurte M meg mens jeg fremdeles var i ørska i morges om jeg kunne skifte sengetøy til han kom hjem fra jobb.

Har fått laget et slag konfekt nå, smelte sjokolade og helle over peanøtter i konfektformer, og det var slitsomt nok det :sukk:

Høres ut som om du må lytte til kroppen og heller godta at du kanskje ikke rekker alt nå før jul. Du er jo tross alt rugemaskin, det tar masse energi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen har blitt litt bedre utover dagen, en kopp med te gjorde susen! Har fått vasket, tørketromlet og brettet klær, sengetøy er delvis skiftet og nå står gommen og koker. Planen er at vi skal ta storhandel nr 2 når gommen er ferdig. Har laget deigen til peppermyntekonfekt også, så de er klare til å trilles ut etter at vi har vært og handlet mokkabønner. :sikle:

Ellers er jeg 16 uker og har en liten avokado i magen i dag :strix: I morgen er over 40% av svangerskapet unnagjort også :sjokkert: Ble ikke jeg nettopp gravid?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å synke ned i sofaen med kvelden før kvelden på tv!

Jeg har i dag kokt karameller som ble kastet fordi de ble så harde. Fikk laget marengs og appelsincurd til dessert i morgen, kokt grøt til middag og M har bakt boller. Jeg tenkte jeg skulle ta en sveip på badet i løpet av kvelden, men ellers er det aller meste klart til i morgen (M rydder på kjøkkenet as we speak).

Juletreet har fått pynt og nå begynner det å bli skikkelig julestemning i heimen :)

God jul til alle dere som titter innom :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går annonserte vi graviditeten på våre lukkede grupper med venner på Facebook. Vi skrev begge "god jul fra oss 4" sammen med et bilde av oss 2 pluss bikkje foran juletreet. Hans vennegjeng tok hintet ganske kjapt, mens de to av mine venner som har sett posten kun har kommentert tilbake "God jul" :bond: Jeg må nesten se om noen av de andre skjønner greia, hvis ikke må jeg vel få frem at det faktisk er 4 individer på bildet :P Sivilingeniører bør vel kunne telle til 3 og 4? :fnise:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du vist det til noen fra Dragvoll derimot.... :nigo:

Haha, vennegjengen til M er faktisk stort sett dragvollere :ler: Kan også være at mine venninner ikke tenker at det er en mulighet siden ingen andre av dem har barn :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og nå ser det ut til at ei ihvertfall begynte å lure på hvorfor det stod 4 og ikke 3, og lurte på om vi hadde tatt med juletreet :P:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det avslørt, de turte ikke begynne å spekulere i om jeg var gravid, men etter litt mer hinting forstod ihvertfall ei hva som var greia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...