Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Så koselige reaksjoner :laugh::hjerte:

Og godt å høre at du har 50% sykmelding nå, så du får kommet deg litt ^^ Det trengtes nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig koselig med sånne reaksjoner ja. Det blir jo første barnebarn på M sin side, så det er nok litt ekstra stas ;) På min side er det fjerde barnebarn, sistemann kom nå i sommer, så jeg forventer ikke slike jubelreaksjoner fra min familie :P Jeg forventer at resten får kortene sine i dag, så det blir nok noen telefonsamtaler i løpet av dagen.

Jeg merker at 50 % sykemelding hjelper veldig godt. Jeg tror og håper at jeg begynner å komme meg ut av det dårlige mønsteret nå. Såvidt jeg husker har jeg ikke våknet noe særlig i natt, og jeg var heller ikke dautrøtt da jeg våknet halv åtte. :nigo:

I kveld er det egentlig duket for julebord for min del, men jeg tror jeg dropper hele greia. En mulighet hadde vært å bare være med på vorspiel på jobb, men jeg orker ikke masse spørsmål ti hvorfor jeg ike har pyntet meg, hvorfor jeg ikke drikker osv. Målet er å bli ferdig med mine 4 timer på jobb før vorspielet begynner kl 15 :P:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det på min side av familien - dette er første barnebarnet. Synes det er koselig å se hvor mye moren min gleder seg! Gøy å sende ut julekort med nyheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde mamma mottatt kort også :hjerte: Heldigvis kommer posten tidlig hos dem, hun skulle nemlig dra bort for helga om et par timer. Da gjenstår bare mine søsken ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 uker og lille i magen er på størrelse med en fersken! :strix:

... og vordende mor feirer med å måtte løpe til doen for å spy :dry:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg absolutt ingenting å gjøre på jobb, så jeg sitter og surfer på nettaviser, litt fagstoff og internsiden om hverandre. :sjenert: Jeg har fått oppdatert CV-en min da, så noe nyttig har jeg fått gjort.

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dagens magebilde. Sykt oppblåst. Er temmelig vanskelig å skjule på jobb for tiden, så nå gleder jeg meg til juleferie så jeg kan slippe ut magen :P

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle vente til over jul, så håper å kunne unnvike blikk på magen denne og neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte jeg skulle vente til over jul, så håper å kunne unnvike blikk på magen denne og neste uke ;)

Hehe ja, det går nok fint det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden med å pendle med NSB. Toget jeg skulle ta var innstilt, så jeg bestemmer meg for å ta et tog til Nationaltheatret for å slippe å stå på neste avgang. Der finner jeg ut at neste avgang visstnok starter på oslo s, så da må jeg jammen ta toget til Oslo s igjen. Heldigvis ser det ut til at NSB har klart å riste av seg en stor del av passasjerene på denne manøveren, så jeg fikk ihvertfall sitteplass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden med å pendle med NSB. Toget jeg skulle ta var innstilt, så jeg bestemmer meg for å ta et tog til Nationaltheatret for å slippe å stå på neste avgang. Der finner jeg ut at neste avgang visstnok starter på oslo s, så da må jeg jammen ta toget til Oslo s igjen. Heldigvis ser det ut til at NSB har klart å riste av seg en stor del av passasjerene på denne manøveren, så jeg fikk ihvertfall sitteplass ;)

Ah, det er når jeg ser sånne ting at jeg er glad for at jeg kan ta t-banen. Går på bortenfor sentrum, så jeg får nesten alltid sitteplass uansett. Men tog er noe dritt når det blir sånn som det der. Bra du slapp å stå ute, da, for nå er det kaldt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...