Lilleninja Skrevet 5. desember 2014 #581 Del Skrevet 5. desember 2014 Så koselige reaksjoner Og godt å høre at du har 50% sykmelding nå, så du får kommet deg litt ^^ Det trengtes nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #582 Del Skrevet 5. desember 2014 Veldig koselig med sånne reaksjoner ja. Det blir jo første barnebarn på M sin side, så det er nok litt ekstra stas På min side er det fjerde barnebarn, sistemann kom nå i sommer, så jeg forventer ikke slike jubelreaksjoner fra min familie Jeg forventer at resten får kortene sine i dag, så det blir nok noen telefonsamtaler i løpet av dagen. Jeg merker at 50 % sykemelding hjelper veldig godt. Jeg tror og håper at jeg begynner å komme meg ut av det dårlige mønsteret nå. Såvidt jeg husker har jeg ikke våknet noe særlig i natt, og jeg var heller ikke dautrøtt da jeg våknet halv åtte. I kveld er det egentlig duket for julebord for min del, men jeg tror jeg dropper hele greia. En mulighet hadde vært å bare være med på vorspiel på jobb, men jeg orker ikke masse spørsmål ti hvorfor jeg ike har pyntet meg, hvorfor jeg ikke drikker osv. Målet er å bli ferdig med mine 4 timer på jobb før vorspielet begynner kl 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. desember 2014 #583 Del Skrevet 5. desember 2014 Sånn er det på min side av familien - dette er første barnebarnet. Synes det er koselig å se hvor mye moren min gleder seg! Gøy å sende ut julekort med nyheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #584 Del Skrevet 5. desember 2014 Og der hadde mamma mottatt kort også Heldigvis kommer posten tidlig hos dem, hun skulle nemlig dra bort for helga om et par timer. Da gjenstår bare mine søsken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #585 Del Skrevet 5. desember 2014 I dag er det bare 40 dager til oul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. desember 2014 #586 Del Skrevet 5. desember 2014 I dag er det bare 40 dager til oul! Spennende! Husk tippeliste når det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. desember 2014 #587 Del Skrevet 5. desember 2014 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #588 Del Skrevet 8. desember 2014 14 uker og lille i magen er på størrelse med en fersken! ... og vordende mor feirer med å måtte løpe til doen for å spy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. desember 2014 #589 Del Skrevet 8. desember 2014 14 uker! Går jo unna her! Kjedelig å spy da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. desember 2014 #590 Del Skrevet 8. desember 2014 14 uker! Her går det unna! Er så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. desember 2014 #591 Del Skrevet 8. desember 2014 Hurra for 14 uker!! Kjedelig med oppkast, får håpe det ikke er en varig greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. desember 2014 #592 Del Skrevet 8. desember 2014 Hurra for 14 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #593 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) I dag har jeg absolutt ingenting å gjøre på jobb, så jeg sitter og surfer på nettaviser, litt fagstoff og internsiden om hverandre. Jeg har fått oppdatert CV-en min da, så noe nyttig har jeg fått gjort. Endret 8. desember 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #594 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Og dagens magebilde. Sykt oppblåst. Er temmelig vanskelig å skjule på jobb for tiden, så nå gleder jeg meg til juleferie så jeg kan slippe ut magen Endret 18. februar 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. desember 2014 #595 Del Skrevet 8. desember 2014 Ser nå absolutt ut som en babybump også! når tenker du å fortelle på jobb da? 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #596 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg tenkte jeg skulle vente til over jul, så håper å kunne unnvike blikk på magen denne og neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. desember 2014 #597 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg tenkte jeg skulle vente til over jul, så håper å kunne unnvike blikk på magen denne og neste uke Hehe ja, det går nok fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. desember 2014 #598 Del Skrevet 8. desember 2014 Fiiine magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #599 Del Skrevet 9. desember 2014 Gleden med å pendle med NSB. Toget jeg skulle ta var innstilt, så jeg bestemmer meg for å ta et tog til Nationaltheatret for å slippe å stå på neste avgang. Der finner jeg ut at neste avgang visstnok starter på oslo s, så da må jeg jammen ta toget til Oslo s igjen. Heldigvis ser det ut til at NSB har klart å riste av seg en stor del av passasjerene på denne manøveren, så jeg fikk ihvertfall sitteplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 9. desember 2014 #600 Del Skrevet 9. desember 2014 Gleden med å pendle med NSB. Toget jeg skulle ta var innstilt, så jeg bestemmer meg for å ta et tog til Nationaltheatret for å slippe å stå på neste avgang. Der finner jeg ut at neste avgang visstnok starter på oslo s, så da må jeg jammen ta toget til Oslo s igjen. Heldigvis ser det ut til at NSB har klart å riste av seg en stor del av passasjerene på denne manøveren, så jeg fikk ihvertfall sitteplass Ah, det er når jeg ser sånne ting at jeg er glad for at jeg kan ta t-banen. Går på bortenfor sentrum, så jeg får nesten alltid sitteplass uansett. Men tog er noe dritt når det blir sånn som det der. Bra du slapp å stå ute, da, for nå er det kaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå