Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg roser av M pga bekken som har begynt å verke :rodmer::hjerte:

I dag tror jeg faktisk at jeg har klart å lokalisere livmora også! :hoppe: Er ihvertfall ett eller annet rundt som er i riktig område, og når jeg trykker på den kjennes det ut som det ramler ut på motsatt side. Dét håper jeg ikke skjer før i juni :P

Under tre dager igjen til time hos fastlegen! :nigo: Er det vanlig å lytte etter hjertelyd på kontroll når man nærmer seg 12 uker? Hadde vært moro å ha hørt det, men samtidig blir det en laaang helg før ultralyd på mandag hvis man ikke hører noe :P

Snille M :)

Jippii for livmor :fnise:

Her lyttet de ikke etter hjertelyd da jeg var 12 uker på vei, hvertfall :) Men da jeg var hos jordmor når jeg var ca. 19 uker på vei så lyttet de ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ble det lyttet etter hjertelyden på andre kontroll. Tror den var i uke 16.

Snill mann som kommer hjem med blomster til sin kjære da. Det er stort pluss i margen når det skjer her. Bortsett fra at mannen alltid kjøper roser som jeg må skjære selv, så det er nesten mer jobb enn kos :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, mannfolket her i huset kunne også lært seg en ting eller to om snitting av roser før de blir plassert i vasen. Jeg valgte å overse de sammentrykte bladene som var trykket ned i halsen på vasen (stakkars vase! :ler:) Han har gjort et forsøk! Hvis jeg begynner å klage blir jeg sikkert ikke overrasket med blomster på en lang stund :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med roser :hjerte: hmpf.. Er lenge siden jeg har fått det nå! ;)

His meg lyttet han og fant på første kontroll som var 13+1:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag går tiden på jobb så treigt! Driver med kontrollering i et prosjekt, og det er et evighetsprosjekt altså. Må leke detektiv og sjekke flere ting opp mot hverandre og prøve å finne ut hva som faktisk stemmer. Det er litt sånn kinkig også, jeg vet ikke om folkene har gjort det de sier de skulle ha gjort, eller om jeg skal stole 100% på at teknologien alltid stemmer. Dere forstår vel sikkert ikke hva det handler om, men ja :P Skal jeg være Cruella de Vil eller skal de få benefit of the doubt? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, svigermor har visstnok postet 3 ulike saker som omhandler fødsel og svangerskap på Facebook de siste to ukene :P Lurer på om hun prøver å hinte? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en eller annen gang etter UL. Blir nok ikke umiddelbart etter, vi tenker vi kanskje skal lage et julekort med UL-bilde som avslører det ;) Svigerfamilien bor på andre siden av landet, så det er det nærmeste vi kommer å kunne si det ansikt til ansikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tenker det kan være fint for dem å kunne titte på innimellom ;) De får et forhold til svangerskapet selv om de bor langt unna. Må bare prøve så både familie nordpå og i midt-norge får posten på samme dag, så bør nok postes med en dags mellomrom :P Hvis ikke får vi sende med beskjed om at de ikke må spre nyheten med andre familiemedlemmer før etter noen dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg må slutte å kjøpe sjokolademelk på butikken hver eneste morgen :sjenert:

Hehe, sjokolademelk har vært en stor craving hos meg i begge svangerskap. :P Jeg endte til slutt opp med å heller kjøpe oboy-pulver og ekstra lettmelk. Da blir det litt mindre kalorier i alle fall, plus at det blir ikke like dyrt. ;) Jeg blander ganske svakt da. En SS på 400-500 ml melk. :) Prøver å ikke drikke det hver dag da, men det blir flere ganger i uken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, for en morsom og søt idé med julekort :nigo:

Jeg er vanligvis ikke glad i sjokolademelk, men nå fikk jeg litt lyst på Oboy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal begynne å kjøpe en sånn liten boks med sjokomelk i stedet for å kjøpe en halvliter med Litago ;) Den er jo faktisk bedre også ;)

I morgen er det duket for første svangerskapskontroll :hoppe: Håper de klarer å tappe blod av meg :P Hvis det er noen som trenger å ha en utfordrende kandidat til blodprøvetaking er det bare å si fra! :fnise: Jeg håpet på å få mer fremtredende blodårer i svangerskapet, men det har jeg ikke sett noe til enda ;)

Bare fire dager til tidlig ultralyd og 12 uker også :sjokkert: Tida går så sykt fort!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den sjokomelken inneholder mer sukker og fett per 100 ml enn Litago gjør i alle fall, så du bør sjekke innholdet før du heller går over til sjokomelk. :jepp:

4 dager til UL er jo ikke lenge! Kan tenke meg du gleder deg enormt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...