malicious Skrevet 14. november 2014 #421 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Åååå vil ha kebab! Endret 14. november 2014 av malicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 14. november 2014 #422 Del Skrevet 14. november 2014 Spiste så mye junk da jeg var på mitt kvalmeste, så nå orker jeg ikke tanken på sånn mat egentlig ikke noen som helst type mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 14. november 2014 Forfatter #423 Del Skrevet 14. november 2014 http://cheezburger.com/8376855296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. november 2014 #424 Del Skrevet 15. november 2014 Haha, det med junk kan jeg skrive under på! Hadde så sykt lyst på pizza her en dag, og den MÅTTE være take-away og ha fullt av rømmedressing på seg! Skulle helst se at den svømte i fett når jeg skulle spise, ellers var den ikke bra nok Det skal sies at jeg vanligvis er storfan av tynne, italienske pizzaer, så dette var veldig "nytt" for samboeren min, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. november 2014 Forfatter #425 Del Skrevet 15. november 2014 I dag har jeg fått handlet inn litt julepynt, vi skal jo feire hjemme for første gang, så da må det være litt pynt her og der Jeg tror jeg begynner å kjenne det litt i bekkenet nå, merket for et par dager siden at jeg hadde vondt i korsryggen, og i dag har det begynt å murre litt ved skambeinet. Det er bekkenløsning det, ikke sant? Jeg skal jo uansett til første svangerskapskontroll til legen på fredag, så jeg får ta det opp da I dag er det bare 9 dager til tidlig UL og 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. november 2014 #426 Del Skrevet 16. november 2014 Hvor blir tiden av?? spennende med tidlig ultralyd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. november 2014 Forfatter #427 Del Skrevet 17. november 2014 Ja, det blir spennende med tidlig UL, men jeg er litt sånn her også: Har drømt om et scenario der vi får beskjed om at det ikke er noe liv I dag er jeg ihvertfall 11 uker på vei med en liten fiken Bare 1 uke til UL og den magiske grensa Nå på fredag er det duket for første svangerskapskontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 17. november 2014 #428 Del Skrevet 17. november 2014 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. november 2014 #429 Del Skrevet 17. november 2014 11 uker og fikeeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. november 2014 #430 Del Skrevet 17. november 2014 11 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. november 2014 #431 Del Skrevet 17. november 2014 Nå fikk jeg lyst på kebab......... Ommmnooomm.... Spennende at det snart er UL! Gleder meg på dine vegne : D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. november 2014 #432 Del Skrevet 17. november 2014 Hurra for 11 uker og en liten fiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. november 2014 Forfatter #433 Del Skrevet 17. november 2014 Det er så rart at tiden har gått så fort og samtidig kjempesakte... Nå er jeg overbevist om at det er bekkenløsning på gang her. Blæ! Finner ingen behagelig stilling foran kontorpulten. Det har knyttet seg skikkelig til i korsryggen, og i dag knakk det i bekkenleddet 2-3 ganger på rad da jeg reiste meg opp fra stolen. Hadde jo håpet å kunne ta det på legetimen på fredag, så jeg håper det ikke blir verre nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. november 2014 #434 Del Skrevet 17. november 2014 Har du mulighet for hev og senk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. november 2014 Forfatter #435 Del Skrevet 17. november 2014 Jeg står på hev nå Får prøve å bruke det litt mer aktivt fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. november 2014 #436 Del Skrevet 17. november 2014 Hurra for 11 uker! Bare én uke igjen til tidlig UL og offisiell magisk grense! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. november 2014 #437 Del Skrevet 18. november 2014 Hurra for 11 uker!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. november 2014 Forfatter #438 Del Skrevet 18. november 2014 I går fikk jeg roser av M pga bekken som har begynt å verke I dag tror jeg faktisk at jeg har klart å lokalisere livmora også! Er ihvertfall ett eller annet rundt som er i riktig område, og når jeg trykker på den kjennes det ut som det ramler ut på motsatt side. Dét håper jeg ikke skjer før i juni Under tre dager igjen til time hos fastlegen! Er det vanlig å lytte etter hjertelyd på kontroll når man nærmer seg 12 uker? Hadde vært moro å ha hørt det, men samtidig blir det en laaang helg før ultralyd på mandag hvis man ikke hører noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. november 2014 #439 Del Skrevet 18. november 2014 I går fikk jeg roser av M pga bekken som har begynt å verke I dag tror jeg faktisk at jeg har klart å lokalisere livmora også! Er ihvertfall ett eller annet rundt som er i riktig område, og når jeg trykker på den kjennes det ut som det ramler ut på motsatt side. Dét håper jeg ikke skjer før i juni Under tre dager igjen til time hos fastlegen! Er det vanlig å lytte etter hjertelyd på kontroll når man nærmer seg 12 uker? Hadde vært moro å ha hørt det, men samtidig blir det en laaang helg før ultralyd på mandag hvis man ikke hører noe Jeg har hørt at mange leger ikke lytter etter hjerteyd i uke 12, fordi det er en sjanse for st apparatet ikke plukker det opp og da blir du en stressende mor jeg ville kanskje ventet til over helgen :D men det skader vel ikke å høre! Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. november 2014 #440 Del Skrevet 18. november 2014 Min lege har i alle fall ikke lyttet på den første kontrollen rundt 11-12 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå