Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det å være skikkelig tissatrengt (som jeg er konstant for tiden) og å nyse kraftig er ingen god kombinasjon :fnise: Enda godt jeg akkurat hadde kommet inn døra hjemme! :P

:fnise::fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 9 uker :hoppe:

Og sier meg enig i at knipeøvelser er nødvendig :fnise: Må flere til her også, for jeg må som regel sette meg på do når jeg skal snyte meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 9 uker :hoppe:

Og sier meg enig i at knipeøvelser er nødvendig :fnise: Må flere til her også, for jeg må som regel sette meg på do når jeg skal snyte meg :fnise:

:blomst: Velkommen tilbake! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må definitivt bli flink på å gjøre knipeøvelser, ikke at jeg har hatt noen uhell enda.. men er jo greit å være forberedt på den vannmelona har jeg hørt :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sies det ikke at 10 uker er den nye 12 uker?? :) Snaaart jo!

Jo, det har jeg også hørt, og er veldig enig! :jepp: Når man ser på statistikken, med bare 2 % sjanse i uke 9, så er det nok bare ca. 1 % sjanse ved 10 uker, og det er jo tross alt da alt av organer er ferdig dannet, så da er det jo langt mindre som kan gå galt. :jepp:

Knipeøvelser er veldig lurt ja! :) Jeg kniper når jeg kjører bil. :P Og av og til når jeg ser på tv på kveldene. Forrige svangerskap så holdt jeg på å få litt i trusa da jeg måtte nyse, da jeg var sånn 22 uker på vei, så da ble det knipeøvelser fra da av og det skjedde aldri igjen. :) Denne gangen begynte jeg tidligere, og har hittil ikke hatt noen sånne nesten-uhell. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå har jeg lest hele dagboka di. Gratulerer med spire i magen! :)

Knipeøvelser er lurt ja. Jeg var ikke flink under svangerskapet, så nå kniper jeg for harde livet for er fortsatt ikke tilbake til sånn som det var (men snaaaaart klarer jeg å stoppe tissestrålen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg burde omdøpe boka til Knipedagboka eller Nå kniper vi igjen? :ler:

I dag har jeg tatt meg fri fra jobb, har fått kjøpt nye vinterdekk :nigo: Det trengs når de gamle piggdekkene ikke lager knitrelyd når man kjører lengre :P Er på det lokale senteret og tar meg en matbit sammen med alle pensjonistene på bakeren, og planen er å kjøpe meg klær og muligens nye vintersko... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Jeg har forresten planlagt å ta toget som er på Oslo S klokka 14:48 i morra :) Men jeg lurer på om jeg må ha meg en burger på Macer'n altså... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ta toget som er på oslo s 1445, så kan vi møtes?

Yeehaaw :nigo:

Når skal du på 3D? :)

Lørdag klokka 14 hvis det var meg du spurte ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeehaaw :nigo:

Lørdag klokka 14 hvis det var meg du spurte ^^

Ja jeg spurte deg, men jeg trodde jeg var i din dagbok :ler: Men det blir nok spennende! :jepp: Tre uker til jeg skal, og det føles leeenge til! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...