Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden

Nautika

Anbefalte innlegg

Så bra at kvalmen holder seg unna:D

Jeg vil også se men vet ikke om det er tingen å fly til oslo når jeg er høygravid:p usikker på hvor geensene går for flyreise også? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag! :strix:

Ingen tegn til kvalme i dag heller :nigo:

I dag har jeg fått bestilt tid til dekkskift og fått bestilt billetter til Cirque du Soleil som kommer til Oslo i mars! Planlegger å overraske ei god venninne med billett i kombinert bursdag og julegave ;)

Kan absolutt anbefales altså. Jeg har vært og sett dem før, og det er helt fantastisk!

Jeg har hatt lyst til å dra på det men når terminen er 1.mars, tør jeg ikke. Neste gang!

Hurra for kvalmefri! :hoppe:

Jeg har ønsket å se dem i mange år, men har også termin 1. mars. Er litt skummelt å skulle satse på at det kanskje går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for kvalmefri! :hoppe:

Jeg har ønsket å se dem i mange år, men har også termin 1. mars. Er litt skummelt å skulle satse på at det kanskje går bra..

For ikke å snakke om at det er tungt å sitte rett opp og ned over lengre tid når man er såpass høygravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om at det er tungt å sitte rett opp og ned over lengre tid når man er såpass høygravid. :)

Æsj, det har jeg ikke tenkt på.. Skal på Chicago-musikalen i slutten av januar, tror du det egentlig er litt for sent i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det har jeg ikke tenkt på.. Skal på Chicago-musikalen i slutten av januar, tror du det egentlig er litt for sent i svangerskapet?

For meg ville det blitt tungt, for O lå sånn til at det var slitsomt å sitte vanlig oppreist i mer enn en halvtime, pluss at det gjorde vondt i ryggen. Uansett er det jo forskjellig hva man klarer, så det kan jo gå greit for din del. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt lørdag! Har sovet et par timer på sofaen allerede, og går rundt en søvnig døs :Gjesp:

Var en ganske rolig kveld i går, naboungene kom innom pga Halloween, og man fikk nok en gang slått fast at GLOWSTICKS > GODTERI :ler: Tror foreldrene var fornøyd med et alternativ også. Så det betyr at vi har haugevis av godteri igjen i hus ;)

I det siste har jeg hatt skikkelig mye ligamentsmerter, så det spirer og gror inni der. Nå er det bare 23 dager til tidlig UL og de magiske første 12 ukene er unnagjort :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt det må være å nærme seg 12 uker og UL! :)

Hehe, jeg er visst ikke så koselig når det kommer til haloween. Slår av utelykta jeg :fnise: Ække så veldig fan av Haloween jeg. ;) Synes det er mye bedre med HalloVenn hvor alle er sammen og man gjør ulike aktiviteter for å "tjene" godteri. :) Vi var med O på det i går, og det var veldig bra. :)

Så et par unge tenåringsgutter som bare kjøpte egg på butikken i går. Hadde veldig lyst til å spørre hva de skulle "lage" av med de eggene altså. ;) Heldigvis vil jeg anta at de fleste barn er såpass godt oppdratt at de ikke gjør slike ting..Men noen er det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville det blitt tungt, for O lå sånn til at det var slitsomt å sitte vanlig oppreist i mer enn en halvtime, pluss at det gjorde vondt i ryggen. Uansett er det jo forskjellig hva man klarer, så det kan jo gå greit for din del. :)

Håper det går greit..! Får eventuelt gå en lang tur på forhånd og ta med meg pute eller noe inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt lørdag! Har sovet et par timer på sofaen allerede, og går rundt en søvnig døs :Gjesp:

Var en ganske rolig kveld i går, naboungene kom innom pga Halloween, og man fikk nok en gang slått fast at GLOWSTICKS > GODTERI :ler: Tror foreldrene var fornøyd med et alternativ også. Så det betyr at vi har haugevis av godteri igjen i hus ;)

I det siste har jeg hatt skikkelig mye ligamentsmerter, så det spirer og gror inni der. Nå er det bare 23 dager til tidlig UL og de magiske første 12 ukene er unnagjort :nigo:

Det er ikke lenge til!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, takk for tipset! Mannen elsker dem og det er jo en kjempefin gaveide. Hvilken produksjon er det? (mannen elsker dem som sagt, så vi har vel sett en 7-8 ulike :fnise: )

Fant ut at det er Quidam ;) og den trooor jeg ikke vi har sett, så kanskje det blir show likevel :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det er Quidam ;) og den trooor jeg ikke vi har sett, så kanskje det blir show likevel :hoppe:

Jippi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nesevisa

Håper det går greit..! Får eventuelt gå en lang tur på forhånd og ta med meg pute eller noe inn ;)

Tror det der varierer veldig altså. Jeg var masse på kino, teater etc mens jeg var høygravid, og det gikk helt fint (selvsagt litt sliten i kroppen etterpå, men det var jeg jo uansett ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det der varierer veldig altså. Jeg var masse på kino, teater etc mens jeg var høygravid, og det gikk helt fint (selvsagt litt sliten i kroppen etterpå, men det var jeg jo uansett ;) )

Alle svangerskap er jo forskjellige, så jeg får håpe jeg klarer meg fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker og jeg har en drue i magen! :strix:

Hadde en graviddrøm igjen i natt. M var tydeligvis ikke faren til barnet, og derfor måtte den andre karen være med meg på tidlig ultralyd. Problemet var at jeg aldri hadde truffet han før (men allikevel klart å unnfange et barn sammen), så vi brukte litt tid på å finne hverandre så vi ble forsinket til ultralyden. Når vi var inne og tok ultralyd var forrige pasient fremdeles groggy (!) etter sin ultralyd, så hun ble igjen i undersøkelsesrommet. Husker fortvilelsen når jeg forstod at jeg var 12 uker gravid med en annen mann, og det var for sent å ta abort!

:skratte: Husker at jeg tenkte at dette kan jo ikke stemme når jeg våknet til meg selv igjen.. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 9 uker! :strix: denne uken blir lille et foster om jeg ikke husker helt feil? :)

Og disse drømmene :ler:

10+0 :jepp:

9 uker :hoppe:

Hehe, graviddrømmer her og der :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være skikkelig tissatrengt (som jeg er konstant for tiden) og å nyse kraftig er ingen god kombinasjon :fnise: Enda godt jeg akkurat hadde kommet inn døra hjemme! :P

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...