Gå til innhold

lyst på nr 3..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde ønska oss barn lenge begge to når vi møttes, så lille snuppa vår var nå som skjedde naturlig. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal ta det opp. Hvordan tok dere eller mannen det opp?:)

Anonymous poster hash: 33131...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig ikke veldig :-)

Da er du heldig :) Her savner jeg nr 3 hver dag, på tross av at vi ikke har økonomi eller energi til flere enn de to vi har :( Om noen kunne ha lovet meg ei frisk jente (har allerede to herlige gutter), men hva om det hadde f eks blitt tvillinggutter, eller et multihandicappet barn... Greit nok at det er et ordtak som sier at man angrer ikke på barn man har fått... Men det finnes også et annet ordtak; man vet hva man har, ikke hva man får... Tvillinger eller multihandicappet barn hadde rett og slett blitt helkrise for vår familie...

Anonymous poster hash: 2d1e0...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig :) Her savner jeg nr 3 hver dag, på tross av at vi ikke har økonomi eller energi til flere enn de to vi har :( Om noen kunne ha lovet meg ei frisk jente (har allerede to herlige gutter), men hva om det hadde f eks blitt tvillinggutter, eller et multihandicappet barn... Greit nok at det er et ordtak som sier at man angrer ikke på barn man har fått... Men det finnes også et annet ordtak; man vet hva man har, ikke hva man får... Tvillinger eller multihandicappet barn hadde rett og slett blitt helkrise for vår familie...

Anonymous poster hash: 2d1e0...509

Men tvillingjenter hadde du orket eller..?

Mener ikke å være frekk, jeg bare lurer. (Ønsker meg jente selv altså).

Hvis du ble garantert friske tvillingjenter, hadde du gjort det? :)

Anonymous poster hash: 665e3...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tvillingjenter hadde du orket eller..?

Mener ikke å være frekk, jeg bare lurer. (Ønsker meg jente selv altså).

Hvis du ble garantert friske tvillingjenter, hadde du gjort det? :)

Anonymous poster hash: 665e3...e19

Hehe, nei klarer oss veldig fint med bare en til... Hadde blitt krise med tvillingjenter også ;) Krise i den forstand at vi måtte ha sluttet i jobbene våre som vi elsker, solgt huset i det flotte, barnevennlige nabolaget vårt og flyttet til hjembygda mi og i nærheten av foreldrene mine for å kunne huse og ta oss av alle alle barna... Er nettopp det, siden "det eneste" som hadde vært perfekt for oss var et friskt barn (og da absolutt helst en jente) så får det holde med de to fine guttene vi allerede har :)

Anonymous poster hash: 2d1e0...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi jaja..jeg har to barn fra tidl.forhold,har nå ny kjæreste.han har et barn fra før,og vi planlegger å få et sammen. Så vi nok blir "storfamilie" med 4 barn ;) Alder på de vi har fra før er mlm 5-9.så føler det skal gå fint med baby når de andre er såpass store. Gleder meg til prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre barn krever ikke så mye mer enn to. Det kan være vanskelig med to bilstoler i "mellomklassen" samtidig med riktig sete til eldste i en normal bil men ellers er det ikke store forandringer i hverdagen. Vi fikk tredje når eldste var 5 og det er mye hjelp i han. Gir han ikke oppgaver/ansvar men det er en stolt storebror som hjelper søsknene sine (og meg).



Anonymous poster hash: 70959...e78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...