Gå til innhold

p ring spørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte med p-ring for litt over tre mnd. siden og har fått veldig ømme bryster (i tillegg til endel andre bivirkninger) som i tillegg har blitt litt større. Har hatt mensen i hver ringfrie uke og vært påpasselig med å sette den inn/ta den ut på samme dag og til samme tid.

De to siste dagene har jeg opplevd at det stikker skikkelig når jeg kommer nær brystene.

Hva kan det komme av?

Noen som er blitt gravide mens de har gått på p-ringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei, igjen spørsmål ang p ringen.. :) jeg har brukt same ringen i fire ukker for å forskyve mensen i en uke, kan jeg nå ta den ut for å få menstruasjon eller må jeg vente tre uker til? Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen spørsmål ang p ringen.. :) jeg har brukt same ringen i fire ukker for å forskyve mensen i en uke, kan jeg nå ta den ut for å få menstruasjon eller må jeg vente tre uker til? Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen spørsmål ang p ringen.. :) jeg har brukt same ringen i fire ukker for å forskyve mensen i en uke, kan jeg nå ta den ut for å få menstruasjon eller må jeg vente tre uker til? Takk for hjelpen

Du må enten ta den ut (i opp til en uke) eller sette inn ny med en gang (hvis du vil forskyve mensen mer) . Ringen virker bare i fire uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...