Stacy__ Skrevet 5. januar #11621 Skrevet 5. januar jukkapalme skrev (57 minutter siden): Jeg begynte å føle meg syk på julekvelden i 2009. Det var svineinfluensa. Hdng vært så nysgjerrig på en julegave at du har pakket opp i smug for så pakke den inn igjen? Nei, faktisk ikke 😅
Nadya Skrevet 5. januar #11623 Skrevet 5. januar Nei, dessverre. Jeg vet ikke hvor jeg kan spise det. Har du noen gang mistenkt at noen av pengesedlene dine er falske?
Stacy__ Skrevet 5. januar #11624 Skrevet 5. januar Nadya skrev (Akkurat nå): Nei, dessverre. Jeg vet ikke hvor jeg kan spise det. Har du noen gang mistenkt at noen av pengesedlene dine er falske? Nei
Nadya Skrevet 5. januar #11626 Skrevet 5. januar Jeg har endt opp alene på ferie. Har du noen gang vært på restaurant alene?
Stacy__ Skrevet 5. januar #11627 Skrevet 5. januar Nadya skrev (2 minutter siden): Jeg har endt opp alene på ferie. Har du noen gang vært på restaurant alene? Det har jeg faktisk ikke, regner med at take-away fra restauranten ikke teller?
jukkapalme Skrevet 5. januar #11629 Skrevet 5. januar (endret) Hadde mange på 90-tallet Hdng blitt tatt i sniking på bussen? Endret 5. januar av jukkapalme
Stacy__ Skrevet 5. januar #11630 Skrevet 5. januar jukkapalme skrev (1 time siden): Hadde mange på 90-tallet Hdng blitt tatt i sniking på bussen? Jeg har aldri sneket på kollektivtransport
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #11632 Skrevet 15. januar Jeg har mange! Har du noen gang impulsivt gjort noe som du har angret på i ettertid?
Nadya Skrevet 16. januar #11633 Skrevet 16. januar Det har jeg nok gjort. Har du noen gang skrytt av deg selv hemningsløst til andre?
Gjest SikkSakk1 Skrevet 17. januar #11634 Skrevet 17. januar Nei Har du noen gang vurdert å bosette deg i et helt annet land?
Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #11635 Skrevet 17. januar Faktisk ikke. Har du noen gang "brevvekslet" med ny potensiell venn som bodde fryktelig langt borte fra deg og din egen kultur? 1
Laraa Skrevet 12. mars #11636 Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (På 17.1.2026 den 12.07): Faktisk ikke. Har du noen gang "brevvekslet" med ny potensiell venn som bodde fryktelig langt borte fra deg og din egen kultur? Ja fra Argentina, Marokko og Guadeloupe. Har du noen gang ved uhell fortalt noe videre som du ikke visste var hemmelig/konfidensielt?
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars #11637 Skrevet 12. mars Det kan jo hende uten at jeg kan huske det her og nå, men det har i såfall vært små ting. De store hemmelighetene har jeg holdt for meg selv. Er du enig i at "en fortrolig samtale mellom to parter" ikke er så lett å oppdrive i våre dager?
Nadya Skrevet 12. mars #11639 Skrevet 12. mars Jeg hadde ikke blitt forbauset om de vant. HDNG vært på internett i inkognito-modus?
Stacy__ Skrevet 12. mars #11640 Skrevet 12. mars Nadya skrev (3 timer siden): Jeg hadde ikke blitt forbauset om de vant. HDNG vært på internett i inkognito-modus? Ja, litt tilfeldig da jeg kjøpte en ny mobil .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå