Gå til innhold

Er jeg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ts her.Tok den digitaltesten såklart midt på dag.(negativ)idag.Tok også en strips nå på ettermiddagen,og for første gang viste den svak postiv før tiden var ute!Så blir en smule forvirret..

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HELT vanlig at digitale viser positivt senere enn vanlige tester, dette fordi de krever mer hcg for å slå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test hos lege i dag(morgenurin).Igjen positiv test i går kveld med billigstrips.Hva skjer?Tok blodprøve også.Får vite svar på den over helgen.

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det skikkelig farge på testene? For det skal vise fød/rosa farge.

Anonymous poster hash: 1b500...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk farge i går kveld ihvertfall.kom opp en svak svak strek før tiden var ute som etterhvert ble lys rød

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd negativ test hos lege,og fortsatt vært gravid?Har funnet ut at billigtestene er mer sensitive enn testene legene utfører.Noen som har slike erfaringer?

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker slike enkle strimmeltester på legekontoret jeg jobber på.

Anonymous poster hash: 1b500...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på rutinekontroll i uke 12 hos legen i dette svangerskapet her. Tok blodprøver og måtte også ta en sånn graviditetstest, men jeg hadde ikke med meg morgenurin og måtte ordne det på legekontoret. Fikk negativt utslag. Hun sa at det sikkert var noen forstyrrelser i urinen... så jeg tenker at de har litt andre slags tester hos legen enn de du får kjøpt hos apoteket? Ikke fullt så sensitive for hcg? Ikke vet jeg. Men jeg kjøpte med meg en test på apoteket etter timen, tok den hjemme. Helt klart positiv samme dagen, og fortsatt ikke med morgenurin.

Så ja; negativ hos legen, positiv hjemme - går så absolutt :) Og jeg visste også da at jeg var gravid, så stolte mer på testen hjemme! Test: + a1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!Sitter her med magekramper og stikkinger(type mensmurringer),men ingen mens.Tok med morgenurin som jeg testet hos legen på fredag(hadde da vært på toalettet flere ganger den natten,så kanskje morgenurinen ikke var konsentrer nok?).Tok en rfsu test på lørdag,og jeg kunne skimte en svak svak strek etter 10 min.Har ikke flere tester liggende,så tok ligesågodt en eggløsningtest lørdagskveld(i går)og den var klart positiv.

Så må nok vente på svar fra blodprøven jeg tok..Føler dog på hele meg at det er noe der eller har vært:/

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ha vært en kjemisk graviditet. Man skulle anta at strekene skulle bli tydeligere og komme ganske kjappt om du var gravid.

Fikk selv falak positiv etter tidsfristen på rfsu i går og blendahvit i dag. Antar jeg ikke er gravid.

Anonymous poster hash: a42c7...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil det egentlig si å være kjemisk gravid?

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Det vil si at egget befruktes og streifer innom livmoren uten å feste seg. Det at det har vert i kontakt med livmoren gjør at kroppen produserer hormoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ihvertfall 3 dager.Hatt mensmurringer i fem dager

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Får jo bare vente å se:) er vel svar på blodprøven i morgen?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...