Gå til innhold

Er jeg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok to billigstrimler idag,og begge fikk svak positivt utslag..(eller skyggestrek..?)

Ble så usikker at jeg kjøpte en annen.Der var det også en svak svak strek i testsonen.

Tørr jeg å bli litt glad nå?

Testoman som jeg er dyppet jeg en billigtest i vann også(for å se om den viste skyggestrek/svak positiv slik som de andre)Det gjorde den altså ikke.

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen og sjekk da vel :) jeg ville blitt glad. Gratulerer!!

Hvorfor skal hun gå til legen? De bruker samme type tester.

Ta en ny test med morgenurin om en dag eller to, så bør den bli sterkere evt.

Anonymous poster hash: a752a...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest at noen har fått mannen til å tisse på pinne for å sammenlikne testene.kniis.Men vann gjør vel samme nytten?

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To tester som er svake, da kan det jo ikke være skygge strek!

Anonymous poster hash: 4fd58...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen da?Begge tester viser streker i testsone.Like tykke som kontrollstrek,men mye svakere og gråaktig

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de lå over tiden også.Lå ca 10 min,både billigtestene og rfsu testen før strek kom opp.Derfor jeg også testet en med vann også,men den er den er den eneste som er blendahvit,selv etter to timer;)

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen da?Begge tester viser streker i testsone.Like tykke som kontrollstrek,men mye svakere og gråaktig

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Det bør være litt farge på streken for at den skal regnes som positiv. Men det kan selvfølgelig være noe i gjære likevel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Graviditetstester er sjeldent false-positive. Altså, er det en strek så er du gravid. Men de er oftere false-negative, du kan altså være gravid selv om testen ikke viser det. Billig tester er like bra som andre. Vent et par dager og ta en ny test på morgen urin, så ser du antagligvis mer tydelig strek. :)

Anonymous poster hash: b87ae...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.ser mange som har fått falsk positiv også(på billigtestene)etter de har ligget over tida.Jeg har aldri opplevd dette før,da jeg har testet i mange måneder.Men tror ihvertfall på rfsu testen,selv om den også lå over tida.Prøvde igjen nå ikveld..men den var veldig svak.Så sikkert noe i den morgenurinen;)

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja..den var enda svakere enn de jeg tok i går.og streken om lenge etter:/

Anonymous poster hash: f697a...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også billigstrimler, og de ga veldig svakt utslag selv om det var flere dager etter forventet menstruasjon, men jeg var gravid :-)



Anonymous poster hash: 16180...444
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...