Gå til innhold

Supras spenning!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Altså, hadde det ikke vært det at dere hadde vært sammen i kort tid så hadde jeg klart å finne på en annen grunn: noen er yngre enn meg, noen har jobbet kortere tid enn meg, noen har dårligere råd enn meg osv. :fnise:

Du snakker tross alt med hun som flytta inn på andre date, så jeg tviler ikke på at man fort vet at ting er rett. Og særlig ikke når man har forsøkt noe tidligere som viste seg å IKKE være rett. :)

Ja det er jo alltids en grunn til å være misunnelig/sjalu. Jeg er bare dritsjalu på alle som får dette til på magisk vis.... Men når du føler det sånn, vil du ikke starte prøvingen da?

Enig i det du sier om rett/ikke rett. Jeg har hatt kjærester jeg kan leve med, men det er først nå jeg har en jeg "ikke kan leve uten" (som jo ikke stemmer helt, siden man faktisk kan det, men ja :ler: ).

Tror det er lurt av deg å kutte ut testingen når du har funnet ut at du har EL :) Jeg testa noe innimellom og ble sprø av det. Samme som å teste før IKM.. issje bra, masse skuffelser.

Man har jo et voldsomt press på seg når man er prøver for tiden. Alt skal være perfekt, og man må gud forby ikke få barn etter bhgefristen :opplyser:

Det virka så mye lettere før i tiden :) Håper du klarer å roe deg ned rundt det snart :) Men det er veldig vanskelig. Når vi prøvde å lage mine slutta jeg på p-piller samtidig som venninna mi. Ho ble gravid med en gang, mens jeg ble ikke det. Var veldig vondt egentlig. Jentungen hennes var nesten 2 år når mini endelig kom. Var en lang tid. Håper virkelig dere slipper det :klemmer: Unner ingen det :)

Jeg har sagt til meg selv at jeg ALDRI skal stresse så mye med prøving igjen :opplyser: Gjenstår å se da :ler:

Åååå det er ikke så lett :ler:

Akkurat det med barnehagefrist slipper jeg å tenke på. Jeg bor på en bitteliten plass ute ved fjorden, og her er det mer enn nok barnehageplass, og direkte mangel på fødsler. Litt sånn at man får ballonger og kake hvis man blir gravid :ler:

Jeg håper også at jeg slipper en dødslang prøveperiode.. Jeg bare VET at hvis jeg får bekreftet EL så kan jeg senke skuldrene,.. men .. SUKK! Nå har jeg testet etter EL i fem dager, og får ingenting på testene.. jeg skjønner ingenting. Ser andre sine tester har svake streker, som blir sterkere og sterkere, men jeg får virkelig ingenting. Det er kun kontrollstrek, ellers hvitt. clear.png Har etter planen EL i morgen eller overimorgen, og jeg har hatt en god del "EL-slim", sånn eggehviteutflod, noe jeg kun har rundt denne tiden ( :roll: snakker om heslig detalj) .. men de møkkatestene viser jo igenting,., :vetikke:

Endret av Supramundane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjipt at de dumme testene ikke viser noe da..

Men det du beskrev høres jo veldig ut som EL-slim da, så rart ikke testene slår ut.. (Nå har ikke jeg peiling på EL-tester altså! Aldri tatt en eneste en) men kan jo hende du har/har hatt deg uten at det slår ut? Hmmm :vetikke:

Edit: "hatt deg" faktisk :ler:

Skulle stått hatt DET :sjenert:

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende du har el selv om testen ikke slår ut. Det er jo ikke alle de slår ut på mener jeg å ha lest en plass. Ellers så driver kroppen din og føkker med deg etter pilleslutt.. Noe som kanskje er mer sannsynlig :klo:

Så utroooolig deilig å slippe å tenke på bhge fristen da. Heldiggris. Her er det vanskelig å få plass i riktig bydel i forhold til hvor man bor selv om man har krav på plass. Ekstremt frustrerende. Føder man etter fristen kan man være heldig å få plass på andre siden av byen om man får noe i det hele tatt. Rart egentlig.. For det er masse barnehagelærere som trenger jobb, så hvorfor ikke ordne flere bhger? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at de dumme testene ikke viser noe da..

Men det du beskrev høres jo veldig ut som EL-slim da, så rart ikke testene slår ut.. (Nå har ikke jeg peiling på EL-tester altså! Aldri tatt en eneste en) men kan jo hende du har/har hatt deg uten at det slår ut? Hmmm :vetikke:

Edit: "hatt deg" faktisk :ler:

Skulle stått hatt DET :sjenert:

Hahah, hatt deg! :ler: ja men gjør jo det og .. hihi!

Kan jo hende du har el selv om testen ikke slår ut. Det er jo ikke alle de slår ut på mener jeg å ha lest en plass. Ellers så driver kroppen din og føkker med deg etter pilleslutt.. Noe som kanskje er mer sannsynlig :klo:

Så utroooolig deilig å slippe å tenke på bhge fristen da. Heldiggris. Her er det vanskelig å få plass i riktig bydel i forhold til hvor man bor selv om man har krav på plass. Ekstremt frustrerende. Føder man etter fristen kan man være heldig å få plass på andre siden av byen om man får noe i det hele tatt. Rart egentlig.. For det er masse barnehagelærere som trenger jobb, så hvorfor ikke ordne flere bhger? :klo:

Jeg lurer litt på det! Men oppdaget noe i sted da jeg skulle teste på ettermiddagen.. jeg har hatt to typer EL-tester, bestilt fra to ulike steder - men har kun brukt den ene typen til nå. Så hadde jeg veeeeeeeldig mye EL-slim ( :roll: ), så jeg brukte en av de andre testtypene, og da fikk jeg utslag i alle fall. Ikke sterkt nok til positiv test, men det skjer NOE i alle fall.. så mulig at jeg har misset EL med de andre testene,.. men vi har jo uansett hatt sex.. såååå.... Hvem vet!

Ja de barnehagegreiene virker utrolig slitsomt. Jeg kan ikke fatte hvorfor man ikke bare lager flere plasser :ler: Man trenger ikke det ekstra presset med å bli gravid, bare for å treffe en vilkårlig dato satt for å få plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL-vinduet offisiellt over, og vi må smøre oss med tålmodighet frem til IKM rundt 2.-3.nov. Ufattelig hvor treigt disse ukene går altså. Jeg vet ikke en gang når man kan teste for om man er gravid?

Sliter også mye med hodepine for tiden.. det har jeg aldri gjort før. Mistenker at det er stresset i ny jobb og litt for høyt tempo som gjør det.. De er så vannvittig utmattende. Svimler nesten, ser stjerner og prikker, tåler ikke lys og lyd... og DA er det litt vanskelig å undervise må jeg si. Heldigvis slår det aldri fullt ut før på slutten av dagen, og da må jeg hjem og legge meg. OVerhodet ikke bra... Har en legetime neste uke, tror jeg er nødt til å ta det opp da..

På den positive siden er det snart helg, og jeg gleder meg til å få sove ut og lade batterier. Kose meg med den deilige samboeren min... Helst rydde og vaske litt og :roll: Vi snakket faktisk om å skaffe oss vaskehjelp en gang hver andre eller tredje uke.. Den daglige vasken tar vi selv, men en slik en til å ta en skikkelig grundig vask innimellom. Begge har lange dager, korte helger (også ofte med jobb), så vi lurte rett og slett på å unne oss den luksusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!
Nå har jeg fått rota meg inn her, også!
Gratulerer med å komme inn i dpo-delen av prøvingen. Morsomt og kjedelig på en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blir spennende å se :)

Det høres jo ut som en luksus det er verdt å unne seg, ja :jepp:

Ja, jeg forstår ikke hvordan tiden kan gå så sakte..... :ler:

Hei!

Nå har jeg fått rota meg inn her, også!

Gratulerer med å komme inn i dpo-delen av prøvingen. Morsomt og kjedelig på en gang :ler:

Hei! :vinke:

Definitivt morsomt og kjedelig på en gang, vil bare vite og så eventuelt gå videre til neste pp eller noe annet. Helst noe annet. :ler:

----------

Jeg har hatt en meget spesiell dag... Etter mine beregninger er jeg 4 DPO, litt usikker siden jeg ikke fikk noen svar av de EL-testene som alle viste hvitt...... Ny type test gav i alle fall NOE utslag.
Uansett, da jeg våknet i dag tidlig var jeg så vannvittig svimmel og kvalm. Jeg prøvde å reise meg og gikk rett i bakken. Rommet bare spant og jeg ble kjemperedd. Samboeren min kom og holdt meg, gav meg vann og ba meg ligge med beina høyt. Det hjalp mens jeg lå rolig, men med en gang jeg snudde på hodet eller prøvde å reise meg så svimlet jeg bare igjen. Til slutt måtte jeg på do, hadde jo ikke tisset på hele natten.. da måtte han støtte meg ut dit og rett og slett holde meg fast på do mens jeg tisset. Herregud, for et syn! Jeg var så utrolig kvalm og trodde mange ganger at jeg kom til å kaste opp, men klarte å holde igjen. I tillegg er jeg støl i hele magen, som om jeg har trent skikkelig hard styrke i går, men det har jeg ikke gjort på lenge.
Vet at det ikke er symptom på noen ting siden det er for tidlig, men jeg har aldri opplevd maken før. Skremmende!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Supramundane! Jeg vil gjerne følge dagboken din :) Hvis beregningene dine er riktig, ligger vi likt an i løypa denne syklusen - 5 dpo i dag. For min del er det snakk om IVF, så jeg prøvd en stund. Og siden eggene mine ble sugd ut av meg med en slags hybrid av strikkepinne og støvsuger, vet jeg i alle fall nøyaktig når eggløsning var ;)

Jeg har fått beskjed om å ta blodprøve for å sjekke hcg 28. oktober, og ta hjemmetest 1. november. Det virker uendelig lenge til! Ikke umulig det blir litt tjuvstarting :fnise:

Progestron (lutealfasehormonet, det som dominerer etter EL) kan for øvrig føre til hodepine, men den svimingen høres jo ganske dramatisk ut. Kanskje du har blitt syk? Ett eller annet som har satt seg på bevegelsesnerven kanskje?Jeg ville i alle fall tippet at det ikke har så mye med prøvingen og en eventuell graviditet å gjøre, for det er uhyre sjelden at embryoet fester seg så tidlig som 5 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Supramundane! Jeg vil gjerne følge dagboken din :) Hvis beregningene dine er riktig, ligger vi likt an i løypa denne syklusen - 5 dpo i dag. For min del er det snakk om IVF, så jeg prøvd en stund. Og siden eggene mine ble sugd ut av meg med en slags hybrid av strikkepinne og støvsuger, vet jeg i alle fall nøyaktig når eggløsning var ;)

Jeg har fått beskjed om å ta blodprøve for å sjekke hcg 28. oktober, og ta hjemmetest 1. november. Det virker uendelig lenge til! Ikke umulig det blir litt tjuvstarting :fnise:

Progestron (lutealfasehormonet, det som dominerer etter EL) kan for øvrig føre til hodepine, men den svimingen høres jo ganske dramatisk ut. Kanskje du har blitt syk? Ett eller annet som har satt seg på bevegelsesnerven kanskje?Jeg ville i alle fall tippet at det ikke har så mye med prøvingen og en eventuell graviditet å gjøre, for det er uhyre sjelden at embryoet fester seg så tidlig som 5 dpo.

Kjekt at du ser innom og at du vil følge meg på veien! Ser at du har mye kunnskap om emnet, det er jo en ekstra bonus. ;) Du har en "fordel" som vet når eggløsningen var sånn sett ja.. :fnise: Jeg vet veldig lite om IVF for å være ærlig. Hvor lenge er det siden du startet sånn "på egen hånd"? Hvilke kriterier må man ha for å få IVF?

Tenker vi godt kan tjuvstarte testingen litt begge to. Viktig å holde liv i testestripsindustrien. ;)

Jeg tror nok du har rett i at det ikke har noe med prøvingen å gjøre. Jeg har svimet en de i dag og, føler meg uggen og uvel. Magen er rar, jeg er kvalm og det "rører" rundt. Slitsomt! Litt spent på hvordan det blir på jobb i morgen, får ta det litt som det kommer. Har en legetime på fredag så hadde tenkt å vente til da hvis det går an...

Uff, det hørtes ikke ut som noen god start på dagen i går. :kose:

Håper du er bedre i dag. :klem:

huff! det høres ikke helt bra ut! Hvordan er formen din nå?

god klem til deg!

Formen er litt opp og ned i dag.. Forferdelig svimmel og kvalm da jeg våknet, og så bare uggen og svimmel av og til utover dagen. Har ikke fått spist så mye, bare noen salte chips. Prøvde å spise frokost men da måtte jeg gi meg etter en bit, ellers hadde alt kommet opp igjen. Prøver på nytt om en stund.

Syns det er veldig ubehagelig å ha det sånn når jeg ikke vet hva det kommer av. Blir jo litt redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du ser innom og at du vil følge meg på veien! Ser at du har mye kunnskap om emnet, det er jo en ekstra bonus. ;) Du har en "fordel" som vet når eggløsningen var sånn sett ja.. :fnise: Jeg vet veldig lite om IVF for å være ærlig. Hvor lenge er det siden du startet sånn "på egen hånd"? Hvilke kriterier må man ha for å få IVF?

Tenker vi godt kan tjuvstarte testingen litt begge to. Viktig å holde liv i testestripsindustrien. ;)

Jeg tror nok du har rett i at det ikke har noe med prøvingen å gjøre. Jeg har svimet en de i dag og, føler meg uggen og uvel. Magen er rar, jeg er kvalm og det "rører" rundt. Slitsomt! Litt spent på hvordan det blir på jobb i morgen, får ta det litt som det kommer. Har en legetime på fredag så hadde tenkt å vente til da hvis det går an...

Formen er litt opp og ned i dag.. Forferdelig svimmel og kvalm da jeg våknet, og så bare uggen og svimmel av og til utover dagen. Har ikke fått spist så mye, bare noen salte chips. Prøvde å spise frokost men da måtte jeg gi meg etter en bit, ellers hadde alt kommet opp igjen. Prøver på nytt om en stund.

Syns det er veldig ubehagelig å ha det sånn når jeg ikke vet hva det kommer av. Blir jo litt redd.

Haha, jeg har i perioder følt at jeg har holdt liv i teststripeindustrien helt på egen hånd :plystre:

Jeg sluttet på p-piller sommeren 2012, så vi har holdt på en stund. Nok tid til å manisk google seg frem til mye rart av informasjon, så litt har jeg jo lært i løpet av de siste årene :fnise:

Jeg har hatt en litt lang og broket vei hit jeg er i dag:

Først var det masse krøll med syklusen min etter at jeg sluttet på pillen. Da TR ikke hadde kommet og det hadde gått et halv år, gikk jeg til legen og fikk henvisning til gynekolog. Noen provera- og pergotimekurer fikk syklusen i gang igjen. Etter et drøyt år og syv pergo-kurer ble jeg gravid i desember 2013 - første og eneste gang vi har klart det - men mistet dessverre etter bare ca 5 uker. Etter totalt ti pergokurer, "toppkarakter" på innvendige ultralyder og blodprøver, og en prikkfri sædprøve fra min kjære, fikk vi diagnosen "uforklarlig barnløshet". Ble henvist til lapraskopi på Ullevål i september, men vi bestemte oss for å gå for privat IVF mens vi ventet på å komme gjennom køsystemet i det offentlige (forhåpentligvis slipper vi det nå - det gjenstår å se!).

Håper du føler deg bedre i morgen - bra du har fått legetime i alle fall, det er ikke noe særlig å gå rundt og ikke vite hva som er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har i perioder følt at jeg har holdt liv i teststripeindustrien helt på egen hånd :plystre:

Jeg sluttet på p-piller sommeren 2012, så vi har holdt på en stund. Nok tid til å manisk google seg frem til mye rart av informasjon, så litt har jeg jo lært i løpet av de siste årene :fnise:

Jeg har hatt en litt lang og broket vei hit jeg er i dag:

Først var det masse krøll med syklusen min etter at jeg sluttet på pillen. Da TR ikke hadde kommet og det hadde gått et halv år, gikk jeg til legen og fikk henvisning til gynekolog. Noen provera- og pergotimekurer fikk syklusen i gang igjen. Etter et drøyt år og syv pergo-kurer ble jeg gravid i desember 2013 - første og eneste gang vi har klart det - men mistet dessverre etter bare ca 5 uker. Etter totalt ti pergokurer, "toppkarakter" på innvendige ultralyder og blodprøver, og en prikkfri sædprøve fra min kjære, fikk vi diagnosen "uforklarlig barnløshet". Ble henvist til lapraskopi på Ullevål i september, men vi bestemte oss for å gå for privat IVF mens vi ventet på å komme gjennom køsystemet i det offentlige (forhåpentligvis slipper vi det nå - det gjenstår å se!).

Håper du føler deg bedre i morgen - bra du har fått legetime i alle fall, det er ikke noe særlig å gå rundt og ikke vite hva som er galt.

Oi, det var en stund ja! Skjønner godt at dere er kommet til IVF etter en slik periode. Er det mye som skal til for å få pergo og sånn type hjelp? Kjente jeg fikk litt vondt av den "uforklarlig barnløshet". Da er det vel på en måte en viss sjanse for at noe plutselig kan skje, men samtidig ikke. Er det kanskje bedre hvis man får slått fast at en ikke kan fordi en konkret ting er galt? Vet ikke. Håper i alle fall inderlig at dere får full klaff med IVF. Lag deg en dagbok, eller heng med her, sånn at jeg vet hvordan det går med deg. :klem:
Mine "symtpomer" fikk en brå slutt i går, da jeg fikk diagnosen krystallsyke og ble sendt på sykehuset for sjekk. Det stemte det, og nå har jeg hatt første behandling. Ikke like kvalm og akutt svimmel lenger, men definitivt ikke på topp.
Fastlegen syns det var kjempekoselig og gøy at vi skulle prøve å få barn (bor på en liten plass..... :P ) og mente at det var fremdeles sjanse for at vi hadde fått klaff denne måneden. Det var for tidlig å merke symptomer på graviditet, men de kunne jo fremdeles komme. Så får bare vente og se. Er etter mine beregninger 7 DPO i dag. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Krystallsyken er no fæle greier. Håper du blir fort bra! Er du sånn at du skjener når du går eller? Det gjorde mora mi for en stund siden å selvom jeg syntes synd på henne så så det veldig komisk ut når hun gikk helt skevt bortover gulvet for så å stå stille på skeiva å tviholde seg i veggen :fnise: 7 dpo! Ikke lenge til man kan få svar nå :lur: skal du teste eller vente på tr ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, det var en stund ja! Skjønner godt at dere er kommet til IVF etter en slik periode. Er det mye som skal til for å få pergo og sånn type hjelp? Kjente jeg fikk litt vondt av den "uforklarlig barnløshet". Da er det vel på en måte en viss sjanse for at noe plutselig kan skje, men samtidig ikke. Er det kanskje bedre hvis man får slått fast at en ikke kan fordi en konkret ting er galt? Vet ikke. Håper i alle fall inderlig at dere får full klaff med IVF. Lag deg en dagbok, eller heng med her, sånn at jeg vet hvordan det går med deg. :klem:
Mine "symtpomer" fikk en brå slutt i går, da jeg fikk diagnosen krystallsyke og ble sendt på sykehuset for sjekk. Det stemte det, og nå har jeg hatt første behandling. Ikke like kvalm og akutt svimmel lenger, men definitivt ikke på topp.
Fastlegen syns det var kjempekoselig og gøy at vi skulle prøve å få barn (bor på en liten plass..... :P ) og mente at det var fremdeles sjanse for at vi hadde fått klaff denne måneden. Det var for tidlig å merke symptomer på graviditet, men de kunne jo fremdeles komme. Så får bare vente og se. Er etter mine beregninger 7 DPO i dag. :)

Jeg er helt enig med deg, jeg synes det er kjipt at det ikke skyldes en konkret grunn - da hadde man på en måte visst hvordan, og kunne muligens ha gjort noe mer spesifikt for å "fikse" situasjonen. Men forhåpentligvis går det vår vei snart :) Har lekt med tanken på dagbok, får se hvorvidt jeg tar skrittet eller ikke. Kommer uansett til å følge videre med på deg!

Krystallsyken hørtes grusomt ut, men da har du en forklaring i alle fall. God bedring!

7 dpo her også. Det rykker i testemuskelen, men jeg har tenkt å prøve å holde ut frem til helga i alle fall. Får se om jeg klarer det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Krystallsyken er no fæle greier. Håper du blir fort bra! Er du sånn at du skjener når du går eller? Det gjorde mora mi for en stund siden å selvom jeg syntes synd på henne så så det veldig komisk ut når hun gikk helt skevt bortover gulvet for så å stå stille på skeiva å tviholde seg i veggen :fnise: 7 dpo! Ikke lenge til man kan få svar nå :lur: skal du teste eller vente på tr ? :)

Ja det var temmelig intenst i helgen :ler: Går ikke på rett linje enda nei, ser rett og slett full ut! Gulvet føles ikke flatt.. Men i helgen måtte samboeren holde meg fast da jeg var på do, så jeg vil si at dette er fragang :ler:

Jeg testet i dag :roll: , ingen skyggestrek.. men det er vel tidlig å si enda.

Oj, god bedring, Supra! Krystallsyke høres ikke behagelig ut :(

Håper dere lykkes denne måneden, tross i sykdom :)

Nei det var/er forferdelig, men heldigvis lett å ordne opp i! Takk :)

Krysser fingrene for klaff :jepp:

Huff, god bedring :(:hug:

Takk skal du ha :klem::)

Jeg er helt enig med deg, jeg synes det er kjipt at det ikke skyldes en konkret grunn - da hadde man på en måte visst hvordan, og kunne muligens ha gjort noe mer spesifikt for å "fikse" situasjonen. Men forhåpentligvis går det vår vei snart :) Har lekt med tanken på dagbok, får se hvorvidt jeg tar skrittet eller ikke. Kommer uansett til å følge videre med på deg!

Krystallsyken hørtes grusomt ut, men da har du en forklaring i alle fall. God bedring!

7 dpo her også. Det rykker i testemuskelen, men jeg har tenkt å prøve å holde ut frem til helga i alle fall. Får se om jeg klarer det :fnise:

Ja, og om man ikke kunne ha gjort noe så kunne man ha akseptert det på en annen måte. Alltid best å vite hva problemet faktisk er, i stedet for "noe uforklarlig". IVF er et godt steg i riktig retning uansett! Risikerer du kanskje å få femlinger? ;)

Takk! Går bedre litt etter litt :)

Jeg testet i dag :roll: For noe tull. Var jo helt hvitt i alle fall, ikke en svak skygge en gang. Men det er vel litt tidlig enda. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og om man ikke kunne ha gjort noe så kunne man ha akseptert det på en annen måte. Alltid best å vite hva problemet faktisk er, i stedet for "noe uforklarlig". IVF er et godt steg i riktig retning uansett! Risikerer du kanskje å få femlinger? ;)

Takk! Går bedre litt etter litt :)

Jeg testet i dag :roll: For noe tull. Var jo helt hvitt i alle fall, ikke en svak skygge en gang. Men det er vel litt tidlig enda. :ler:

Jeg har satt inn bare ett egg, så min sjanse for femlinger er nok ikke større enn alle andres ;)

Ved IVF så tar man en sprøyte med hcg (graviditetshormonet) for å sette i gang den siste eggmodningen / eggløsningen (hcg "passer inn" i LH-reseptorene, LH er hormonet som vanligvis utløser eggløsningen). Så hvis jeg tester for tidlig, får jeg bare falsk positiv - og det er jo ikke noe vits i å utsette seg for :plystre:

Sprøyten skal sitte i kroppen i ca 10 dager, så i morgen bør jeg være forbi den perioden. Det betyr at jeg SIKKERT kommer til å tjuv-teste i morgen, selv om jeg egentlig har bestemt meg for å vente til helga! :fnise:

I følge klinikken min var dag 7 den dagen egget sannsyligvis kom til å feste seg om man blir gravid, det vil si at det ikke har rukket å starte hcg-produksjonen enda. Dermed er det ikke rart testen din ble negativ :)

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...