Gå til innhold

Supras spenning!


Supramundane

Anbefalte innlegg

Så kjekt å lese det du skriver, Supra. Det er sånn et forhold skal være :)

Ja, det er jo rett og slett sånn man skal ha det! Jeg har hatt det bra før, men ikke slik som nå! Føler meg heldig, særlig fordi mange rundt meg, både venner og familie, er i forhold som har tunge problemer. Det er ikke alltid lett å leve sammen, men denne gangen har jeg troen. :rodmer:

Høres ut som et godt forhold :) Som Harlekin sier, det er jo sånn det skal være :)

Må si jeg flirte litt først, da jeg leste setningen "Vi nyter hverandre utrolig mye for tiden", men det er fordi jeg er en barnslig koffert :fnise:

Haha du, i boka her kan man gjerne tenke litt koffert - fordi det stemmer bra.. :plystre::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg bursdag, og fyller 29 år. Jeg syns det er kjekt med bursdag, men da jeg var singel var det også en stressfaktor. At jeg måtte finne noen, slik at vi ville ha tid til å få familie - eller skulle jeg liksom være barnløs og/eller alene for alltid? Mange sånne tanker. Forrige bursdag var slik, mens denne er bare full av gode tanker om året som kommer. Kanskje rekker jeg å bli mamma før neste bursdag - sykt spennende! :strix:

Endret av Supramundane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! Hvis du blir mor når du er 29/30, er du akkurat på gjennomsnittet for førstegangsfødende ( i hvert fall i byene). Jeg var selv 30 da jeg ble mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med dagen!

Nærmer meg 35, barnløs og singel...

Så trøsten får være at det kunne vært verre ;)

Men har vel kommet dit at det ikke stresser meg - er vel verre for de rundt meg :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg 35, barnløs og singel...

Så trøsten får være at det kunne vært verre ;)

Men har vel kommet dit at det ikke stresser meg - er vel verre for de rundt meg :plystre:

Du och jag... ;)

Men vi er ganske flinke til å finne trøst i andre ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner! Jeg har hatt en fin dag, og har faktisk klart å komme i gang med treningen igjen! Så får vi se hvor lenge det varer....... :roll::fnise:

Jeg føler meg heldig som har det jeg har i livet mitt, ingen tvil om det. Så spørs det jo hvor viktig ting er for en også. Noen syns det er helt greit å være barnløs, og singel, andre ikke. Jeg kunne nok ha innrettet meg etter det hvis mine kort ble spilt ut på den måten, men er også glad for å ha alternativet. Man får være glad for de tingene man har, skal man sette det på spissen så har jo vi i denne delen av verden uendelig mye mer enn veldig mange andre. Det er også noe! :jepp:

Men ja, trening! Nå skal det bli alvor! Jeg MÅ ned i vekt, og sånn er det bare. Samboeren sa det så fint, at vi har mange gode grunner, men at de som betydde noe var knyttet til å ha en god helse - og det er helt rett! Jeg kan tenke meg å gå ned i vekt for å være forfengelig også, men aller viktigst så vil jeg holde meg frisk, bli/være en sunn mor! Så nå... nå starter det! Kan si at vi har lagt om kosten litt disse to siste ukene, og jeg er til nå -1.6kg ! :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du er som har begynt å trene igjen :)

Og digg at man merker forskjell når man endrer kostholdet, men du kunne godt latt vær å sende de kiloene hit :fnise: Det er ganske nøyaktig så mye jeg har lagt på meg den siste uka, så NÅ skjønner jeg hvor det kom fra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med dagen på etterskudd :bursdag: !

og så flink du har vært med trening og vektnedgang! deilig å få trent litt og bli litt friskere og sunnere i kroppen, viktig å tenkte på å være sunn og frisk når man skal bli mamma! så er like greit å starte før man blir gravid (kanskje graviditeten blir lettere også om man trener godt først?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så flink du er som har begynt å trene igjen :)

Og digg at man merker forskjell når man endrer kostholdet, men du kunne godt latt vær å sende de kiloene hit :fnise: Det er ganske nøyaktig så mye jeg har lagt på meg den siste uka, så NÅ skjønner jeg hvor det kom fra :fnise:

Jo takk! Jeg er veldig fornøyd med å være i gang, men det har jeg vært maaaaange ganger før! Denne gangen blir det kanskje annerledes? :fnise: Det er i alle fall lettere når "treningssenteret" er rett utenfor døren!

Haha ja du, jeg ser heller at de kgene bor hos deg enn hos meg. Og bare pass deg, jeg har mange å kvitte meg med! :laugh:

gratulerer så mye med dagen på etterskudd :bursdag: !

og så flink du har vært med trening og vektnedgang! deilig å få trent litt og bli litt friskere og sunnere i kroppen, viktig å tenkte på å være sunn og frisk når man skal bli mamma! så er like greit å starte før man blir gravid (kanskje graviditeten blir lettere også om man trener godt først?)

Tusen takk! Kjekt med bursdag :D

Prøver å komme i gang og holde det gående. Jeg tenker som deg, at graviditeten blir nok lettere med mindre kg på kroppen. Den blir i alle fall ikke tyngre! :fnise:

Jeg er på dag 8 i syklusen og det skjer ikke så mye her, annet enn at jeg nok har fått en soppinfeksjon. Forferdelig irriterende. Uroer meg for at det vil påvirke sjansene våre denne prøveperioden, men jeg bruker canesten nå, og hvis jeg bruker det i 7 dager så er jeg sånn ca rundt der eggløsning skal være. Det går vel bra? Kjipt! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Kjekt med bursdag :D

Prøver å komme i gang og holde det gående. Jeg tenker som deg, at graviditeten blir nok lettere med mindre kg på kroppen. Den blir i alle fall ikke tyngre! :fnise:

Jeg er på dag 8 i syklusen og det skjer ikke så mye her, annet enn at jeg nok har fått en soppinfeksjon. Forferdelig irriterende. Uroer meg for at det vil påvirke sjansene våre denne prøveperioden, men jeg bruker canesten nå, og hvis jeg bruker det i 7 dager så er jeg sånn ca rundt der eggløsning skal være. Det går vel bra? Kjipt! :jolie:

sopp er noe herk :kjempesinna: men det går nok bra, ta en stikk pille også og ikke bare krem, så skal du se at du er klar til EL ;) ofte plaget med sopp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sopp er noe herk :kjempesinna: men det går nok bra, ta en stikk pille også og ikke bare krem, så skal du se at du er klar til EL ;) ofte plaget med sopp selv.

Jeg har ikke noen piller, bare krem. Nærmeste apotek er 1t 15min i bil, så jeg prøver med krem først og ser om det holder. Skal kjøpe en pakke og legge i skapet neste gang jeg er der. Irriterende å bo på bygda av og til :roll:

Huffda, sopp er noe dritt å få..

Men håper det iallefall begynner å gå over nå da :hug:

Tja, det er ikke like intenst i alle fall, så håper det rekker å bli borte til EL. Skal etter planen begynne med EL-testing i morgen....

Off, teit med sopp! :( Den har bare å pelle seg bort til EL altså :nigo:

Enig! Ble så frustrert da jeg oppdaget det! Hadde det masse før, men har ikke vært plaget med det på kjempelenge. Håper det blir leeeenge til neste gang! :jepp:

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en finfin dag. :klem:

Takk det samme Sauen! :jepp:

I dag får vi besøk av samboerens venninne og sønnen hennes. De har det tøft for tiden for hennes eks-samboer og hans eks-stefar tok livet sitt nylig. Vi har ikke møtt dem etter det, men har invitert dem på middag og spill i dag så jeg er litt nervøs. Man må jo bare prøve å "være der" for folk som har det vanskelig, men det er jammen ikke lett alltid! Håper det blir en kjekk kveld for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :kaffekopp:

Ikke så mye å bidra med rundt sopp, sex, mensen og el...

Men godt å kunne være der for medmennesker når livet går i motbakke, og håper dere får en fin kveld tross alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...