Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skjønte tydeligvis ikke poenget. Det handler om hvem TV2 velger å profilere. Det er en sammenheng mellom det og den som ryker en uke, skjønner du.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Ok, jeg trodde du trodde at vinneren fortsatt var på Farmen da Magnus var på TV.

Den som ryker blir vanligvis med i God Kveld Norge med Dorthe, men ikke i God Morgen Norge. Tror ikke det er noe mer sammenheng der. Hvis TV2 profilerer en Farmen-deltaker så kan vi slutte at vedkommende ikke vinner? Tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, jeg trodde du trodde at vinneren fortsatt var på Farmen da Magnus var på TV.

Den som ryker blir vanligvis med i God Kveld Norge med Dorthe, men ikke i God Morgen Norge. Tror ikke det er noe mer sammenheng der. Hvis TV2 profilerer en Farmen-deltaker så kan vi slutte at vedkommende ikke vinner? Tror ikke det.

Det har vært UTROLIG mye fokus på Magnus denne uka. Ikke bare at han var på God Morgen Norge, men i Farmen-episodene.

Nå i kveld, for eksempel. Det er for meg utenkelig at Magnus vinner. Han andre karen, Olav Harald, vet vi jo knapt noe om, kan jo ikke ryke nå, han har jo knapt blitt presentert.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har deltakerne fått utdelt en klespakke ved oppstart av farmen? Synes det er så mye like klær

Er det ikke en kompis av Gaute som driver og reklamerer for klærne sine i dette programmet?

http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/medieeksperter-refser-gaute-genseren-skjult-reklame/a/10063020/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har deltakerne fått utdelt en klespakke ved oppstart av farmen? Synes det er så mye like klær

Det har vært Ulvang som har sponset med klær de siste årene. Lurer på om det ikke er de i år også jeg. Joda, det står det på kragen på ullgenseren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem blir storbonde nå mon tro? Kan det være Alina?

Tipper Alina storbonde, Frank førstekjempe og Finn andrekjempe, og en spennende kamp neste uke hvor Frank forhåpentligvis ryker ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært UTROLIG mye fokus på Magnus denne uka. Ikke bare at han var på God Morgen Norge, men i Farmen-episodene.

Nå i kveld, for eksempel. Det er for meg utenkelig at Magnus vinner. Han andre karen, Olav Harald, vet vi jo knapt noe om, kan jo ikke ryke nå, han har jo knapt blitt presentert.

Så sjokkerende, altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en spennende kamp neste uke hvor Frank forhåpentligvis ryker ut.

Heh? Hva er poenget med å se på om Frank ryker ut? Blir jo dritkjedelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Heh? Hva er poenget med å se på om Frank ryker ut? Blir jo dritkjedelig.

Jeg blir regelrett uvell av å se en så lite sympatisk fyr som Frank på skjermen så for meg er ikke det underholdning. Jeg er sikker på at det finnes mye annet bra de kan fokusere på når han ryker ut - forhåpentligvis neste lørdag-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus var snurt og irritert fordi Frank ikke holdt ord. Så går det en kort stund så gjør han det samme selv, og valgte Olav. Lattelig gjeng. Har faktisk mest respekt for Frank av de folkene der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA! "Det er Finn sin feil". Så det i opptak nå. Anonymous poster hash: fbe1e...900

Da brøt jeg ut i latterkrampe! Ååååh, Frank er en merkelig figur, håper han ikke ryker enda.

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Det var synd Magnus valgte Olav og ikke Ørjan, hadde håper på sistnevnte og at han røk ut :(

Nå blir sikkert Alina storbonde, og hun velger sikkert søstera si opp på loftet sammen med en annen, ikke sikker på hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd Magnus valgte Olav og ikke Ørjan, hadde håper på sistnevnte og at han røk ut :(

Nå blir sikkert Alina storbonde, og hun velger sikkert søstera si opp på loftet sammen med en annen, ikke sikker på hvem.

Ørjan kan ikke ryke så tidlig. Men la oss si at det blir mye fokus på Ørjan kommende uke. Det vil i så fall være et 100 % sikkert tegn på at Frank blir førstekjempe, Ørjan andrekjempe og at Ørjan ryker.

Det som vil være ekstremt spennende er Frank som første og Finn som andre. For Finn er neppe så feig at han velger kunnskap (kan selvsagt ta feil), og jeg tror Finn vil få store problemer med å slå Frank i noe fysisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi diskutere Farmen og ikke TV-produksjon og synsing om fokus? Går an å nyte serien selv om TV2 bygger opp serien på en viss måte, vel...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi diskutere Farmen og ikke TV-produksjon og synsing om fokus? Går an å nyte serien selv om TV2 bygger opp serien på en viss måte, vel...

Heldigvis er det ikke du som bestemmer hvilke aspekter ved Farmen man har lov å diskutere eller ikke.

At TV2 er forutsigbare og elendige til å holde ting skjult er bare så altfor tydelig når det kommer til Farmen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank er en underlig skrue og det er ikke noe vondt i 'n. Folk skjønner ikke at han spiller en karakter der inne, han prøver å spille en mannssjåvinistisk bitterpikk som ikke tåler at kvinner er ledere osv osv.

Det er utrolig at alle tar ham helt bokstavelig, for han er ikke noe overbevisende i det hele tatt. Flere ganger har jeg sett at han ser ned eller til siden og at han har litt problemer med å holde seg alvorlig. Dette skjer rett etter at han har sagt at f.eks.: disse to pyntedokkene jobber ikke.

Det er bare ironi, han mener ikke det han sier i det hele tatt!

Rart at folk ikke skjønner dette.

For å sammenlikne med en helt annen arena:

For ca 10 år siden representerte artisten Silvia Night (Silvia Nott) Island i Eurovision Song Contest, låta var faktisk veldig bra!

Det folk ikke skjønte var det at hun prøvde å parodiere (være) en typisk bortskjemt diva, en skikkelig bitch, under oppholdet der (ESC). Hun kom med noen gloser nå og da, klagde på ditt og datt osv. Dette skjønte ikke folk og hun røk ut i semifinalen. Litt dumt at folk ikke skjønner/leser slikt som dette. Hun kunne jo nesten ikke opplyse om at "hei, det jeg sier er bare ironisk ment."

Da Otto Jespersen var med i Torsdagsklubben: han kunne neste ikke si: "jeg mener stikk motsatt av det jeg sier altså."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...