Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes jo ikke opptak av Magnus uten den evinnelige fyrstikken i munnviken!!!! Når man først har lagt merke til det så er det det eneste man ser!!!!!!! Haha

Anonymous poster hash: 915c2...8ef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper Magnus velger Ørjan til andrekjempe og at Magnus vinner i og med at vi som tvseere ikke har fått noe særlig tilknyttning til Ørjan.

Magnus var på God Morgen-Norge tidligere denne uka. Altså ryker han på søndag.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor velger de ikke ut han dusten til storbonde de har nå, hadde tatt han ved første anledning, han ligger jo bare og ruller seg i senga hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor velger de ikke ut han dusten til storbonde de har nå, hadde tatt han ved første anledning, han ligger jo bare og ruller seg i senga hele dagen

Enig med du.

Som om det ikke er ille nok at han ligger og drar seg hele dagen mens de andre jobber, men at han på toppen av det hele står ut av vinduet og skriker "kan dere slutte å bråke nå som jeg skal sove"... Kan ikke forstå det om han har flere fans igjen på gården nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olav er vel Franks største fan der inne. Ler litt for høyt og litt for falskt hver gang Frank sier noe "morsomt".

Frank kan gjerne hives ut neste uke!

Heia Finn og Magnhild :hoppe:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Magnus var på God Morgen-Norge tidligere denne uka. Altså ryker han på søndag.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Åhh så synd, men hvorfor avslører du dette til de av oss som ikke ser på God Morgen Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer ikke det med Magnus og at han røk denne uken. Farmen ble akkurat ferdig innspilt, så for alt vi vet ryker han feks siste uken før finalen.

Ikke hør på alt folk sier! -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så synd, men hvorfor avslører du dette til de av oss som ikke ser på God Morgen Norge?

Jeg har ikke avslørt noe som helst. Jeg sier bare at han var på God Morgen Norge. Om han ryker er ikke offisielt kjent, det er bare at TV2 pleier å tabbe seg ut gjennom sin profilering. At Alina var på God Kveld Norge i helga, etter at de har fått kritikk for å sende innslag med den som ryker, var jo et sikkert tegn på at hun IKKE ble valgt til andrekjempe på søndag.

Men tviler på om God Morgen Norge har tenkt på det samme, derfor tror jeg Magnus ryker. TV2 er så forutsigbare, men kanskje de har lært?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke det med Magnus og at han røk denne uken. Farmen ble akkurat ferdig innspilt, så for alt vi vet ryker han feks siste uken før finalen.

Ikke hør på alt folk sier! -.-

Vet du at han ikke ryker denne uken?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank kan gjerne hives ut neste uke!

Ja, da blir det gøy å se på, gitt. Vil jo ikke være interessant for fem flate øre å følge med om Frank ryker.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du.

Som om det ikke er ille nok at han ligger og drar seg hele dagen mens de andre jobber, men at han på toppen av det hele står ut av vinduet og skriker "kan dere slutte å bråke nå som jeg skal sove"... Kan ikke forstå det om han har flere fans igjen på gården nå.

Men herregid, selv de andre deltakerne skjønte jo at det var sagt med glimt i øyet.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at han ikke ryker denne uken?

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Jeg vet ingenting, men jeg vet at man ikke kan tolke det at han var på GMN -denne- uken som at han røk ut av Farmen for -mange- uker siden! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ingenting, men jeg vet at man ikke kan tolke det at han var på GMN -denne- uken som at han røk ut av Farmen for -mange- uker siden! :vetikke:

Det personen siktet til var at tv2 en tidligere sesong alltid(?) brukte å ha innslag på god kveld norge med deltakeren som røyk ut dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silverstream

Håper Magnus ryker så bimboen blir sur. Hun gjør jo ikke en dritt uansett annet enn å speile seg og ordne håret. Forsvinner hun er vi kvitt begge bimboene. Søsteren hennes virker mye mer ålreit.

Anonymous poster hash: d5edf...40a

Ikke kall folk bimboer, det er ikke hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kall folk bimboer, det er ikke hyggelig.

Ikke noe verre å kalle folk bimbo enn noe annet. Og de ER jo bimboer. Begge to. Sol gikk med jeans hele tiden for å flashe ræva i tillegg til at hun hadde litt i overkant mye vippe-extentions. Alina tror hun er så sykt deilig. Ser det på hele holdningen hennes. Greit hun er pen, men hun trenger ikke å vise seg frem på den måten. Ingen av de andre gjør det. Søsteren hennes virker mye mer normal.

Anonymous poster hash: d5edf...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Ikke noe verre å kalle folk bimbo enn noe annet. Og de ER jo bimboer. Begge to. Sol gikk med jeans hele tiden for å flashe ræva i tillegg til at hun hadde litt i overkant mye vippe-extentions. Alina tror hun er så sykt deilig. Ser det på hele holdningen hennes. Greit hun er pen, men hun trenger ikke å vise seg frem på den måten. Ingen av de andre gjør det. Søsteren hennes virker mye mer normal.

Anonymous poster hash: d5edf...40a

Hva med å ikke kalle folk ting i det hele tatt. Skal være enig i at Sol hadde mye sminke, men resten av det du sier er bare ting du fantaserer om og tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magnus var på God Morgen-Norge tidligere denne uka. Altså ryker han på søndag.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Innspillingen av Farmen var ferdig 5. oktober så det er fullt mulig for alle å være med i TV-programmer nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett tidligere sesonger av farmen jeg.. På hvilken måte har det hjulpet å ha disse knivene tidligere?

Og kan førstekjempe velge hvem som helst som andrekjempe, eller kan han ikke velge storbandet?

Førstekjempen må velge en av samme kjønn som andrekjempe, men storbonden er fredet. Denne uka må Magnus velge enten Finn, Olav eller han fra Stavanger. Tre personer å velge mellom. Andrekjempen velger hvilken gren det skal konkurreres i, øksekast, kunnskap, saging, melkespannholding, tautrekking eller slegge (slå ned et bestemt antall spikre i en stokk).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstekjempene ryker som oftest på huet og ræva ut, det er ikke så ofte en førstekjempe vinner en tvekamp. 1-2 av 10 kanskje.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspillingen av Farmen var ferdig 5. oktober så det er fullt mulig for alle å være med i TV-programmer nå.

Du skjønte tydeligvis ikke poenget. Det handler om hvem TV2 velger å profilere. Det er en sammenheng mellom det og den som ryker en uke, skjønner du.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...