Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var jaggu stille fra Olav og Magnhild når Finn var der. Mens damene var ikke løypa så hylte og heiet de. Patetiske pakk.

Ingen av de tre er verdige vinnere!!! Olav er ett mega rasshøl, Magnhild liker jeg ikke etter div episoder, og Charlotte har knapt fått motstand igjennom ukene på farmen.

Må jeg velge så velger jeg uten tvil Charlotte. Vinner Olav så spyr jeg.

Finn Olav er folkets vinner!!!

Skulle Olav vinne så håper jeg at han syns at bilen og hytta var verdt å ta sosialt selvmord for. Norges mest forhatte mann for øyeblikket. Men snart er alt glemt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg mistet litt respekt for Magnhild da hun bare lo av at de andre spiste kake på markedet uten å si noe til de andre på gården,

Anonymous poster hash: 7ed82...833

Du vet at ca alle som har vært storbonde/hjelpere har spist noe på markedet? Så latterlig argument for å ikke like Magnhild. Da kan du nesten ikke like Finn, Alina, Frank, Hilde, Olav, Charlotte, Ørjan (dette var de jeg kom på) heller.

Anonymous poster hash: 65734...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uventet, men gratulerer til Charlotte! :) Nå heier jeg på henne!

Jepp!

Men redd hun blir for svak mot de to andre. Kjipt om Olav vinner dette. Greit at det er et spill, men syns likevel han har oppført seg dårlig. Føler Finn Olav hadde vært den "moralske vinner", så litt kjipt han røk, men Charlotte er jo herlig da :rodmer::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere si at Finn er den verdige vinneren? Han hadde jo sin mulighet som alle andre å avansere til semifinalen, men han nådde ikke helt opp. Det er nå en gang sånn at man skal gjennom konkurranser for å komme til semifinalen, og da spiller det ingen rolle hva man har gjort tidligere i oppholdet. Det er ikke en konkurranse i hvem som jobber mest på ukesoppdragene. Finn ble slått i nesten (eller var det samtlige) alle gårdskonkurransene, inkl gjerdebyggingen som man skulle tro han kunne hale i land, men den gang ei. Han kunne også avansert umiddelbart i øksekast, men ikke der heller evnet han å vinne. Da kan man ikke klage over at det er ufortjent. Han var ikke bedre - innse det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jaggu stille fra Olav og Magnhild når Finn var der. Mens damene var ikke løypa så hylte og heiet de. Patetiske pakk.

Ingen av de tre er verdige vinnere!!! Olav er ett mega rasshøl, Magnhild liker jeg ikke etter div episoder, og Charlotte har knapt fått motstand igjennom ukene på farmen.

Skulle Olav vinne så håper jeg at han syns at bilen og hytta var verdt å ta sosialt selvmord for. Norges mest forhatte mann for øyeblikket. Men snart er alt glemt.

Tror ikke folk glemmer Olavs oppførsel med det samme. Dette vil han bli husket for i svært langt tid. Noen herfra var med i en av de første sesongene, men er fortsatt "kjent" for sitt opphold på farmen og blir snakket om som farmen deltakere.

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Olav skulle vinne hele sulamitren, hva lærer den yngre garde da? At det er ok å være frekk osv. Det belønnes med gevinst. Nei, legg ned hele farmen!

Anonymous poster hash: 08926...414

De lærer forhåpentligvis av foreldrene sine at de ikke skal oppdra seg selv ut fra et realityprogram på tv2 og at alt på tv ikke er som det ser ut. Herregud så krisemaksimering på enkelte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Jaaaaaaaa!! Finn ble most!

Most i gjerdebygging av ei jente, most i hinderløype av ei jente :) Ikke rart han måtte velge kunnskap mot Frank!

Du fikk med deg at Finn "moste" Ørjan i melkespann-holding eller? En mann som er 25 år, og som burde klart det bedre enn Finn. Sier det bare fordi du mener at Finn ble most av alle. Noe han da ikke ble. Det er ikke lett for en tung mann i den hinderløypa. Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Dere som skriver her må ha levd et meget skjermet liv om dette er noe dere mener er et sosialt selvmord verdig. Finn beveger seg mer i den retningen spør du meg. "Æ har vunnij hele kongeriket!" Lol.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at ca alle som har vært storbonde/hjelpere har spist noe på markedet? Så latterlig argument for å ikke like Magnhild. Da kan du nesten ikke like Finn, Alina, Frank, Hilde, Olav, Charlotte, Ørjan (dette var de jeg kom på) heller.

Det er én ting å bli tilbudt smaksprøver på markedet, en helt annen ting å kjøpe noe som var ment for alle sammen (det er jo tross alt ikke bare storbonde og medhjelpere som har tjent de pengene) for deretter å finne ut at de vil holde alt for seg selv. Nå har ikke jeg fulgt med på farmen hele veien, så det kan godt hende andre har gjort akkurat det samme? Men jeg har ikke sett noen forsyne seg så godt som Olav, Ørjan og Magnhild gjorde den gangen.

Den eneste grunnen til at jeg mener Finn fortjener å vinne Farmen, er fordi det er han som har stått på mest og kjempet godt hele veien, i tillegg til at han ikke mistet seg selv og gikk inn i en rolle slik Olav har gått ut og beskrevet oppholdet sitt i etterkant.

Men siden du må ha mer enn bare én grunn for å kunne mislike en person, så skal du få en til; Jeg synes det var skittent spill da Magnhild gjemte øksa som Alina og Charlotte øvde med i skogen. En verdig vinner skal i mine øyne klare å vinne ved hjelp av sin egen styrke, heller enn skittent spill.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd det endte sånn... Den hinderløypa er ikke lett for en eldre skrott (selv om han er sprek og sterk). La merke til at Olav og Magnhild heiet vilt på alle andre enn Finn. De ønsket å møte alle andre i semifinalen enn han, og det sier litt..

Og jeg må bare få sagt det, selv om det har vært sånn i alle sesonger, og jeg sier det ikke bare fordi Finn ikke kom til finalen: Men det er egentlig en simpel måte å kåre semifinalister på at den første "konkurransen" er øksekast, og at vinneren derfra får sitte på ræva å godte seg mens de andre sliter gjennom hele gårdskonkurransen. For uansett hvordan en vrir og vender på det, så er øksekast mye tilfeldigheter. Det hadde vært mye mer rettferdig om alle måtte vise sine kunnskaper gjennom gårdskonkurransen, og fikk poeng deretter, og så gitt f... i både øksekast og hinderløype. Men det er nå meg..

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac

Jeg er så hjertens enig! Farmen handler om kunnskap, og ikke flaks.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én ting å bli tilbudt smaksprøver på markedet, en helt annen ting å kjøpe noe som var ment for alle sammen (det er jo tross alt ikke bare storbonde og medhjelpere som har tjent de pengene) for deretter å finne ut at de vil holde alt for seg selv. Nå har ikke jeg fulgt med på farmen hele veien, så det kan godt hende andre har gjort akkurat det samme? Men jeg har ikke sett noen forsyne seg så godt som Olav, Ørjan og Magnhild gjorde den gangen.

Den eneste grunnen til at jeg mener Finn fortjener å vinne Farmen, er fordi det er han som har stått på mest og kjempet godt hele veien, i tillegg til at han ikke mistet seg selv og gikk inn i en rolle slik Olav har gått ut og beskrevet oppholdet sitt i etterkant.

Men siden du må ha mer enn bare én grunn for å kunne mislike en person, så skal du få en til; Jeg synes det var skittent spill da Magnhild gjemte øksa som Alina og Charlotte øvde med i skogen. En verdig vinner skal i mine øyne klare å vinne ved hjelp av sin egen styrke, heller enn skittent spill.

Det var flere som gjorde det, bl.a når Alina var storbonde og de kjøpte flere skoleboller som de koste seg med på markedet.

At hun gjemte øksa var vel bare for å øve, slik Alina hadde gjort i ukesvis. Barnslig - kanskje. Men hvis det er det verste hun har gjort så synes jeg hun får ufortjent mye tyn mens andre slipper billig unna.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Finn ikke gikk videre. Nå heier jeg på Charlotte, jeg ble så glad på hennes vegne i dag: Stoltheten og mestringsfølelsen stod liksom skrevet på utsida av hele dama. :D

Anonymous poster hash: 3fcc0...d62
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun er en skikkelig ålreit jente selv om hun har vært litt fjasete til tider.

Vel, men hvordan hun dolket Sol i ryggen, og det to ganger, er noe av det usleste jeg har sett i dette programmet, så ålreit og ålreit..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vinner Olav hele dritten. Farmens store mobber vinner... NEI FYSJ. Kvalmende. Nå gidder ikke jeg se mer ivhertfall :jolie:

Anonymous poster hash: 5b746...67a

Med drøye millionen seere, så tåler nok Farmen finalen uten deg. ;)

Nå har ALLE der inne sagt at det ikke var mobbing inne på gården. Hvorfor fortsetter noen da å gjøre Finn Olav til et mobbeoffer?

Anonymous poster hash: ca5f1...a32

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si at Finn ble most. Han var 30 sekunder bak. Husk at Charlotte er 30 år yngre enn han, og mye lettere enn han.

Anonymous poster hash: 0e075...4b6

2 minutter og 55 sekunder eller hva det var, mot ca. 3 og et halvt minutt. Det er mosing de luxe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå ble jeg oppriktig lei meg.

Gratulerer Olav Harald, dette beviser at det lønner seg å være drittsekken. De vinner alltid frem her i livet..

Hva mener du med dette? At Olav vant øksekastingen var ikke fordi han var "drittsekk". At Finn ikke vant verken øksekast, gårdskonkurransen eller hinderløypa var ikke fordi han var for lite drittsekk. Det var helt uvesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var redd det endte sånn... Den hinderløypa er ikke lett for en eldre skrott (selv om han er sprek og sterk). La merke til at Olav og Magnhild heiet vilt på alle andre enn Finn. De ønsket å møte alle andre i semifinalen enn han, og det sier litt..

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac

Ja? Det sier at de mener Finn hadde vært en klart sterkest konkurrent i semifinalen, og det har de jo rett i. Hvorfor i all verden skulle de gjort noe annet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Olav skulle vinne hele sulamitren, hva lærer den yngre garde da? At det er ok å være frekk osv. Det belønnes med gevinst. Nei, legg ned hele farmen!

Anonymous poster hash: 08926...414

Om Olav vinner, så er det ikke FORDI han har vært litt frekk. Faktisk har ikke hans "frekkhet" hatt noe å si for utfallet av noe som helst i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk med deg at Finn "moste" Ørjan i melkespann-holding eller? En mann som er 25 år, og som burde klart det bedre enn Finn. Sier det bare fordi du mener at Finn ble most av alle. Noe han da ikke ble. Det er ikke lett for en tung mann i den hinderløypa.

At Ørjan tapte i melkespannholding var enkelt og greit fordi Ørjan var så dum at han trente på melkespannholdning i dagene i forveien. Dermed var de musklene man bruker i denne øvelsen utslitt for hans vedkommende, mens Finn ikke hadde øvd i det hele tatt og var uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...