Gå til innhold

Farmen 2014

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så dere i episoden i går når Magnhild gliste når Charlotte gjorde en feil med heste-greia.. :-/ Tenkte da at det hadde aldri Charlotte gjort mot henne hvert fall.

Anonymous poster hash: c4fba...94e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dere i episoden i går når Magnhild gliste når Charlotte gjorde en feil med heste-greia.. :-/ Tenkte da at det hadde aldri Charlotte gjort mot henne hvert fall.

Anonymous poster hash: c4fba...94e

Tenkte du det?

Har du glemt hvor falsk og stygg Charlotte var mot Sol? Hun dolket henne i ryggen ikke bare en gang, men to! Totalt ustabil person...

Håper Charolotte ryker så snart som mulig.

Anonymous poster hash: e6550...b1f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lei av Finn Olav i mediene. Han sutrer for mye, og begynner å bli i overkant selvforherligende. "Jeg er folkets konge" og "Olav bør be det Norske folk om unnskyldning".... :skratte:

Finn spiste fisk fra markedet, Olav spiste kake.

Finn var med på å ødelegge ukesoppdraget for Olav, Olav ødela for Finn.

Osv Osv.

Og Finn er Norges nye helt, både i eget og andres hode. Forstå det den som kan. :icon_lol:

Så enig! Synes synd på han til å begynne med, men nå ser jeg at han er like ille. Og i ettertid skal han lage en folkekampanje for å få Olav til å be han om unnskylding offentlig. Æsj! For en oppblåst blei!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette på VG Nett nå. http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-magnhild-vil-ikke-reise-paa-finalefest/a/23343173/

DER kjente jeg at jeg plutselig mistet ganske mye av den respekten jeg har hatt for Finn... Sett bort i fra at han er et arbeidsjern av dimensjoner og en real, ærlig kar, så har jeg hatt veldig sympati med ham på grunn av alt Olav og Frank sa om han, og måten de behandlet ham, og synes det har vært tøft av ham og snakke om det på en voksen måte i media.

Men nå synes jeg at han tråkket over streken. At han ikke "kjenner" Magnhild og ikke kom innpå henne er nå én ting, men skjønner overhodet ikke hvordan han kan kalle henne et "mobbetroll"! :sjokkert: Hun har da aldri sagt noe fælt om Finn! Eller de andre deltagerne! Og HVERTFALL ikke mobbet noen!

Ble litt sjokkert av dette, faktisk. :( Synes Finn nå trakk dette altfor langt, og retter uberettiget kritikk mot Magnhild.

Anonymous poster hash: 54501...bba

Så enig! Lurer på hvem Finn er og hvilke intensjoner han egentlig har??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om flere av dere ikke forstår at på farmen har det foregått ting bak kameraene også, at det vi får se på tv bare er en bitteliten del av oppholdet der inne. Hva vet vel dere om hvordan folk har oppført seg mot hverandre? Rart at dere for eksempel kan si at Magnhild ikke har mobbet noen, og at ingen har sagt fra direkte til Olav om oppførselen hans, hvordan i alle dager kan dere vite det?

Anonymous poster hash: 9069b...a3c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser nøye på reklameklippet for i kveld, så ser man hvem som har pakket, og hvem som vant gårdskonkurransen. Folk har prøvd å si det inne på Farmensiden, men der blir det slettet.

Anonymous poster hash: ca5f1...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som om flere av dere ikke forstår at på farmen har det foregått ting bak kameraene også, at det vi får se på tv bare er en bitteliten del av oppholdet der inne. Hva vet vel dere om hvordan folk har oppført seg mot hverandre? Rart at dere for eksempel kan si at Magnhild ikke har mobbet noen, og at ingen har sagt fra direkte til Olav om oppførselen hans, hvordan i alle dager kan dere vite det?

Magnhild er sikkert en stille mobber.... sånn som sier ting til andre som utfører

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hvis man ser nøye på reklameklippet for i kveld, så ser man hvem som har pakket, og hvem som vant gårdskonkurransen. Folk har prøvd å si det inne på Farmensiden, men der blir det slettet.

Anonymous poster hash: ca5f1...a32

Hvem er det da? Magnhild?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har tenkt å spoile nå sett det i spoilertags please.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn er utrolig bitter. Tipper han taper alle konkurransene om å få komme i semifinalen. Grust av Olav i øksekast. Grust av Magnhild i gårdskonkurransen. Grust av en jente i hinderløype. I finaleuka hvor Finn liksom skulle være uslåelig. Kan selvsagt hende han går til semi, men nekter å tro at han vinner, slik han syter er det langt større sannsynlighet for at han er en dårlig taper enn at han er en dårlig vinner (han er trolig begge deler).

Bare hør på dette tøvet fra Finn:

- Jeg og Olav trenger ikke å skvære opp. Det er det norske folk Olav må skvære opp med. Selv har jeg ikke gjort noe galt mot ham. Jeg er stolt av meg selv - både for at jeg er Ørlending og for at jeg kommer så godt ut av «Farmen» som jeg gjør.

http://www.kjendis.no/2014/11/24/kjendis/aller/farmen/tv/tv_2/36409226/

Endret av Leifern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg at Magnhild har vært frekkere mot Finn når kameraene er slått av, at det rett og slett er klippet bort fordi Frank og Olavs oppførsel var verre, eller at produksjonen var redde for å for mye kjeft hvis de lot tre deltagere mobbe én deltager. To mot én er bedre enn tre mot én. Legg merke til at ingen andre enn Olav ser ut til å like henne. Ikke en gang Stine (som foretrekker Olav over Finn) og Hilde (som går overens med alle).

Anonymous poster hash: e97ab...861

At Magnhild har mobbet Finn men TV2 valgt å ikke vise det? Spenstig teori. Men TV2 ville aldri unnlatt å vise noe sånt, så teorien din holder ikke mål.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hør på Finn, så høy på seg selv at jeg aldri har hørt på makan:

"Æ veit æ har vonnje heile kongerike! Dem sjer sånn opp te mæ. Det e heilt utrolig!"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet hele Norge hvem som vinner, ikke spennende.

Magnhild og Finn Olav har uttalt at de ikke ville dra på finalefesten. Så da er ingen av de vinnere.

Olav uttalte at han ville reie til syden, om han vant. Han reiste til syden, .

I syden ble han observert med tv team.

Finn Olav hadde ikke sagt så mye om sin strid, mobbing i ettertid om han vant. Da hadde han blåst en lang mars....han vant jo hytte og bil.

Flere sier det var Olav som vant. Fortjent eller ikke fortjent.ø Han vant

Anonymous poster hash: a1745...67f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet hele Norge hvem som vinner, ikke spennende.

Magnhild og Finn Olav har uttalt at de ikke ville dra på finalefesten. Så da er ingen av de vinnere.

Olav uttalte at han ville reie til syden, om han vant. Han reiste til syden, .

I syden ble han observert med tv team.

Finn Olav hadde ikke sagt så mye om sin strid, mobbing i ettertid om han vant. Da hadde han blåst en lang mars....han vant jo hytte og bil.

Flere sier det var Olav som vant. Fortjent eller ikke fortjent.ø Han vant

Anonymous poster hash: a1745...67f

Det vet jo alle. De hadde et innslag på "God kveld Norge" på lørdag. Skjønner ikke at dette "beviser" at han vinner... Han reiste vel ikke dit før denne konflikten startet i media? Mener det sto i en avis at han ikke var tilgjengelig for kommentar fordi han oppholdt seg utenlands, og denne ordførerern han skulle kontakte når han var tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte du det?

Har du glemt hvor falsk og stygg Charlotte var mot Sol? Hun dolket henne i ryggen ikke bare en gang, men to! Totalt ustabil person...

Håper Charolotte ryker så snart som mulig.

Enig, det er faktisk det usleste noen har gjort i årets Farmen, og kanskje noensinne. Først var de venninner, så fikk ikke Sol være hjelper, og så sa Charlotte at "jeg vil jo ikke ha deg ut" men så valgte hun likevel Sol til førstekjempe. Hvilken trussel var nå Sol mot henne? Ikke bare utrolig usselt gjort, men så hjerne- og meningsløst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg blir bare mer og mer sikker på at Olav vinner :( Evt. Magnhild.

Syns Finn virker såpass bitter i media, når han nevner at han vil huske øksekastet han bomma på helt til han blir 100 år.. Han hadde ikke vært bitter over dette om han hadde vunnet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Finn som den staute, snille, arbeidsomme karen enda jeg. Fra å ha vært gjennom det han har på Farmen, til å så leve stille og rolig og ikke prate med noen om det, til nå i det siste ukene: Et vanvittig mediekjør og med alle som uttrykker sympati. Jeg tror han bare er veldig glad for støtten han opplever, og ærlig som han er, så blir det litt "store ord" i media innimellom. Dere må huske på at det er lettere for media å gi oss et feilaktig inntrykk fra et intervju (de legger vekt på det de vil legge vekt på), enn for oss å få et feilaktig inntrykk av å se på Farmen. For der er de seg selv 24/7 (selv om noen ikke tror det..).

Men det er da ganske typisk: Når noen opplever noe fælt, synes alle synd på de og de får støtte. Men får de for mye støtte, snur det fra sympati til antipati. Merkelig fenomen det der.. Men det er ikke Finn sin feil.

Tror dessverre den drittsekken Olav vinner. Og det fortjener han i alle fall ikke!!

Anonymous poster hash: 4dbcc...0ac
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...