Gå til innhold

Hvorfor legger du/legger du ikke ut puppebilder på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, la oss håpe at unge, usikre jenter og gutter kommer til nettopp KG for å se på ulike pupper og peniser og samtidig bygge opp selvfølelsen sin. Her får de lære at jenter som legger ut bilder er billige og at jenter som ikke legger ut bilder er stygge. Aksept og mangfold.

Uten tvil den beste måten, og det beste stedet, å lære unge, og ikke fullt så unge, mennesker å bli trygge på egen seksualitet og egne kropper.

Jeg trodde i min naivitet at tråden faktisk skulle kunne være et bidrag til å endre på akkurat det.

Innser at jeg tok grundig feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg ikke er en oppmerksomhetshore, og jeg ønsker i hvert fall ikke oppmerksomhet på grunn av puppene mine. Helt fra jeg fikk pupper, var det det gutta var opptatt av ved meg. Puppene mine har fått så mye uønsket oppmerksomhet i så mange år nå, at jeg ønsker at folk skal fatte interesse for andre sider av meg enn fysiske attributter.

Jeg er kjempeglad i puppene mine! De er flotte, deilige å ta på, og utrolig følsomme. Kan få orgasmer bare av kjæling med dem, så de er en stor del av mitt sexliv. For meg er pupper noe veldig seksuelt, så derfor kunne det ikke falle meg inn å legge ut bilde av dem på et forum som dette.

Når intensjonen med tråden tydeligvis er en runketråd, synes jeg det er bare trist at så mange velger å legge ut bilde. Og det er patetisk med mannfolka som forsvarer dem med nebb og klør. "Ikke ta fra meg muligheten til å se puppa dine". Som om det ikke finnes nok nakenbilder og film på nettet fra før.

Dette er et debattforum, jeg er her for å diskutere. Hva puppene mine skulle ha med debatt å gjøre, går over min forstand.



Anonymous poster hash: 8b493...03a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Fordi jeg ikke er en oppmerksomhetshore, og jeg ønsker i hvert fall ikke oppmerksomhet på grunn av puppene mine. Helt fra jeg fikk pupper, var det det gutta var opptatt av ved meg. Puppene mine har fått så mye uønsket oppmerksomhet i så mange år nå, at jeg ønsker at folk skal fatte interesse for andre sider av meg enn fysiske attributter.

Jeg er kjempeglad i puppene mine! De er flotte, deilige å ta på, og utrolig følsomme. Kan få orgasmer bare av kjæling med dem, så de er en stor del av mitt sexliv. For meg er pupper noe veldig seksuelt, så derfor kunne det ikke falle meg inn å legge ut bilde av dem på et forum som dette.

Når intensjonen med tråden tydeligvis er en runketråd, synes jeg det er bare trist at så mange velger å legge ut bilde. Og det er patetisk med mannfolka som forsvarer dem med nebb og klør. "Ikke ta fra meg muligheten til å se puppa dine". Som om det ikke finnes nok nakenbilder og film på nettet fra før.

Dette er et debattforum, jeg er her for å diskutere. Hva puppene mine skulle ha med debatt å gjøre, går over min forstand.

Anonymous poster hash: 8b493...03a

Bra skrevet - helt enig med deg :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var to Puppetråder en før den aktuelle og en etter der begge var av jenter og ts la ut et bilde i første post eller kanskje andre. Men så laget en mann en tråd også begynte folk å snakke der.

Sånn at det startet fra ei dame

Anonymous poster hash: fae67...26e

Takk! Begynte å lure på om jeg var blitt helt tussete i hodet en stund jeg da :) Jeg var helt sikker på at jeg postet bilde i en tråd opprettet av en kvinne som la ut bilde av sine egne bryster. Jeg har tydelig ikke lagt merke til at det var opprettet en tråd til om temaet og postet dermed i den :)

Anonymous poster hash: c2cff...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man skal ikke ha lange livserfaringen før man lærer at kvinner er kvinner verst - det viser seg ofte både i arbeidslivet og her på Kvinneguiden.

Når det gjelder Kvinneguiden så er jeg ikke redd for at man skal naturliggjøre kvinnekroppen - jeg er redd for at man naturliggjøre det å legge ut bilder av nakne pupper og kropper for øvrig i en seksualisert setting som er gjort her på Kvinneguiden. Det er faktisk et stort problem blant unge i dag - det at de legger ut nakenbilder som de angrer i ettertid. Vi lever i et samfunn med ekstrem kroppsfiksering og den massive og følelsesløse sex-fokuseringen er nedverdigende for begge kjønn.

Dette er egentlig ikke noe jeg gidder bruke mer tid på å diskutere.

men er det egentlig så ille med nakenbilder på nett eller avveie eller hva enn, om det ikke er ansikt på det? om det ikke er gjenkjennbart? om det ikke kan spores tilbake til deg?

I mine øyne er det en gedigen forskjell der. så om en ung legger ut et nakenbilde av KUN puppene sine. er det virkelig krise ?

En annen ting er selv sagt hvorvidt person som har gjort det kommer til å angre og føle seg skitten for det h*n gjorde, men dette er vel nesten dømt til å skje uansett da vi alle har en sexpartner vi angrer på/ den gangen vi rota med flere gutter på samme fest OSV du ser poenget? . så lenge disse nakenbildene ikke kan ødelegge noe for en fremtid da ser jeg ikke helt hvor krisen er?

At bildene i tråden var seksualisert har jeg ikke engang tenkt å svare på da det er hva en selv ser etter

Anonymous poster hash: fae67...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske morsomt å se hvordan damene sitter og slenger stygge kommentarer til hverandre, i/om en tråd hvor noen legger ut puppebilder, mens i penisbildetråden, er stort sett alle venner og ler litt med hverandre og sånn...

Viser jo at det har noe å gjøre med mentaliteten til de som poster negative tilbakemeldinger.

I puppetråden blir det hets og krangel. I penisyråden er folk venner... Men neida, det har jo selvfølgelig ingen ting med at damer blir fæle når andre damer får oppmerksomhet osv...

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Det er ganske morsomt å se hvordan damene sitter og slenger stygge kommentarer til hverandre, i/om en tråd hvor noen legger ut puppebilder, mens i penisbildetråden, er stort sett alle venner og ler litt med hverandre og sånn...

Kanskje fordi vi ikke føler oss truffet av spørsmålet "Hvorfor vil du/vil du ikke legge ut bilde av penisen din"?

Hadde noen spurt meg om jeg syntes det var greit at mannen min la ut bilder på KG av sin erigerte penis så hadde jeg nok kanskje svart hva jeg mente om akkurat det.

Jeg antar at de mennene som legger ut disse bildene ikke har noen fast partner hjemme.

Endret av Vinglasset
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi vi ikke føler oss truffet av spørsmålet "Hvorfor vil du/vil du ikke legge ut bilde av penisen din"?

Hadde noen spurt meg om jeg syntes det var greit at mannen min la ut bilder på KG av sin erigerte penis så hadde jeg nok kanskje svart hva jeg mente om akkurat det.

Jeg antar at de mennene som legger ut disse bildene ikke har noen fast partner hjemme.

I puppetrådene blei folk hetsa da de la ut bilder. I penistråden, skjer ikke det, og folk er hyggelige med hverandre.

Det har jo ingen ting med hvordan overskriften i denne tråden er formulert å gjøre. Det har noe med grunnlaget for drittslengingen i puppetråden å gjøre, som da åpenbart handler om at jenter ikke liker at andre jenter viser seg fram... De er jo tross alt "oppmerksomhetshorer" eller hva?

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

I puppetrådene blei folk hetsa da de la ut bilder. I penistråden, skjer ikke det, og folk er hyggelige med hverandre. Det har jo ingen ting med hvordan overskriften i denne tråden er formulert å gjøre. Det har noe med grunnlaget for drittslengingen i puppetråden å gjøre, som da åpenbart handler om at jenter ikke liker at andre jenter viser seg fram... De er jo tross alt "oppmerksomhetshorer" eller hva?

Jeg har aldri brukt ordet, oppmerksomhetshorer - men man legger selvsagt ut bildene fordi man vil ha oppmerksomhet - hva skulle ellers være grunnen?

Jeg mener at Kvinneguiden har tapt seg veldig de siste årene. Man skal stadig strekke strikken lengre og lengre - og det er ikke alltid til det bedre - tvert imot. Tråder hvor det oppfordres til å legge ut nakenbilder med tilhørende sleske kommentarer er med på å dra Kvinneguiden ned på et lavmålnivå.

Endret av Vinglasset
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt ordet, oppmerksomhetshorer - men man legger selvsagt ut bildene fordi man vil ha oppmerksomhet - hva skulle ellers være grunnen?

Du skjulte jo ikke akkurat at du var enig med innlegget som omtalte andre damer på den måten, så selv om du ikke brukte ordet, fremstilte du deg på en måte som ga inntrykk av at du syns det var helt greit.

Selvfølgelig legger man ut bilder fordi man liker oppmerksomhet. Det gjelder jo alt... Folk legger ut bilder av maten sin, fordi de liker oppmerksomheten de får. Bilder av de søte barna sine, bilder av maleriene sine, bilder av at de er på ferie... Veldig mye av det mennesker gjør, er for å få andres oppmerksomhet og aksept, og dette ligger dypt i psykologien vår, fordi vi er sosiale dyr, og trenger å føle at vi "er med".

Ingen av disse menneskene fortjener å høre at oppførselen dems er horete, bare fordi de, som menneske, har et behov for å passe inn og bli likt.

Det er utelukkende de som slenger dritt her, og de som støtter dritten, det er noe galt med i denne settingen. Man skal få mene hva man vil, men man kan holde kjeft om det eneste man ønsker er å tråkke på andre som faktisk ikke har gjort noe galt... Man skal selvfølgelig få lov til å fortelle hvorfor man selv ikke ønsker å dele pupper med alle og en hver, men å skjule sånne stikk i tekstene sine, er så latterlig og barnslig at jeg får kramper i rompehullet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjulte jo ikke akkurat at du var enig med innlegget som omtalte andre damer på den måten, så selv om du ikke brukte ordet, fremstilte du deg på en måte som ga inntrykk av at du syns det var helt greit.

Selvfølgelig legger man ut bilder fordi man liker oppmerksomhet. Det gjelder jo alt... Folk legger ut bilder av maten sin, fordi de liker oppmerksomheten de får. Bilder av de søte barna sine, bilder av maleriene sine, bilder av at de er på ferie... Veldig mye av det mennesker gjør, er for å få andres oppmerksomhet og aksept, og dette ligger dypt i psykologien vår, fordi vi er sosiale dyr, og trenger å føle at vi "er med".

Ingen av disse menneskene fortjener å høre at oppførselen dems er horete, bare fordi de, som menneske, har et behov for å passe inn og bli likt.

Det er utelukkende de som slenger dritt her, og de som støtter dritten, det er noe galt med i denne settingen. Man skal få mene hva man vil, men man kan holde kjeft om det eneste man ønsker er å tråkke på andre som faktisk ikke har gjort noe galt... Man skal selvfølgelig få lov til å fortelle hvorfor man selv ikke ønsker å dele pupper med alle og en hver, men å skjule sånne stikk i tekstene sine, er så latterlig og barnslig at jeg får kramper i rompehullet.

Sant :)

For å svare på spm: legger ikke ut fordi jeg ikke har noe behov for å vise de flotte puppene mine til andre enn samboeren min :)

Anonymous poster hash: ab8b8...356

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt ordet, oppmerksomhetshorer - men man legger selvsagt ut bildene fordi man vil ha oppmerksomhet - hva skulle ellers være grunnen?

Jeg mener at Kvinneguiden har tapt seg veldig de siste årene. Man skal stadig strekke strikken lengre og lengre - og det er ikke alltid til det bedre - tvert imot. Tråder hvor det oppfordres til å legge ut nakenbilder med tilhørende sleske kommentarer er med på å dra Kvinneguiden ned på et lavmålnivå.

Her beskrev du hvorfor jeg er imot en puppe/penis-tråd på KG!

Anonymous poster hash: 1010a...319

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglasset

Du skjulte jo ikke akkurat at du var enig med innlegget som omtalte andre damer på den måten, så selv om du ikke brukte ordet, fremstilte du deg på en måte som ga inntrykk av at du syns det var helt greit.

Selvfølgelig legger man ut bilder fordi man liker oppmerksomhet. Det gjelder jo alt... Folk legger ut bilder av maten sin, fordi de liker oppmerksomheten de får. Bilder av de søte barna sine, bilder av maleriene sine, bilder av at de er på ferie... Veldig mye av det mennesker gjør, er for å få andres oppmerksomhet og aksept, og dette ligger dypt i psykologien vår, fordi vi er sosiale dyr, og trenger å føle at vi "er med".

Ingen av disse menneskene fortjener å høre at oppførselen dems er horete, bare fordi de, som menneske, har et behov for å passe inn og bli likt.

Det er utelukkende de som slenger dritt her, og de som støtter dritten, det er noe galt med i denne settingen. Man skal få mene hva man vil, men man kan holde kjeft om det eneste man ønsker er å tråkke på andre som faktisk ikke har gjort noe galt... Man skal selvfølgelig få lov til å fortelle hvorfor man selv ikke ønsker å dele pupper med alle og en hver, men å skjule sånne stikk i tekstene sine, er så latterlig og barnslig at jeg får kramper i rompehullet.

Ja, jeg applauderte innlegget fordi jeg var enig i det hun skrev. At det var skrevet oppmerksomhetshorer i stedet for oppmerksomhetssyke mennesker er for meg uproblematisk i den store sammenhengen.

Som jeg har sagt til det kjedsommelige så ønsker jeg at Kvinneguiden skal forbli et seriøst forum for kvinner hvor det er mulig å diskutere seriøse temaer. Jeg synes det er tragisk og totalt lavmål at (voksne) kvinner legger ut nakenbilder av seg selv fordi det sitter noen kåte mannfolk hjemme og ber dem gjøre det. Hvor langt går det an å synke, liksom? Hele disse trådene minner meg om barneskolen - "hvis jeg får se tissen din så skal du få se min". I mine øyne er det samme nivået.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant :)

For å svare på spm: legger ikke ut fordi jeg ikke har noe behov for å vise de flotte puppene mine til andre enn samboeren min :)

Anonymous poster hash: ab8b8...356

Les dette alle dere som gnåler og skjeller på bildeposterne!

Det er slik man svarer høfflig og voksent på Ts sitt spørsmål.

Dette var en fin måte å få frem meningen sin på. Takk skal du ha :)

Anonymous poster hash: ed2ae...f5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Vet du hva? Jeg gidder ikke diskutere dette med deg lenger. Du er jo helt på tur med argumentasjonen din.

Så kall meg fordømmende, dømmende, og nedlatende ... akkurat det har jeg ingen problemer med i denne sammenhengen. Tvert imot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du hva? Jeg gidder ikke diskutere dette med deg lenger. Du er jo helt på tur med argumentasjonen din.

Så kall meg fordømmende, dømmende, og nedlatende ... akkurat det har jeg ingen problemer med i denne sammenhengen. Tvert imot.

Ja, selvfølgelig er jeg helt på tur... Det kan jo umulig tenkes at argumentene mine stemmer, når de baserer seg på at det ikke er menn som har lagd alle bildetrådene, at det er nedlatende å kalle folk oppmerksomhetssyke, at det er helt ok å ikke like den typen tråder, så lenge man ikke begynner å rakke ned på folk, og at man legger seg på et barneskolenivå om man slenger med leppa og støtter mobbere... Jessørr, argumentasjonen min er fullstendig feil og på bærtur!

Om det er følgende del du refererer til, anbefaler jeg deg å legge merke til formuleringen.

"Så vidt jeg ser her, er det "barneskolenivået" og "at damer legger ut puppene sine til kåte menn" som er grunnen til at du ikke syns noe om de som poster i sånne tråder. Om det stemmer, er det ikke noe annet enn en dømmende og nedlatende holdning, basert på fordommer."

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les dette alle dere som gnåler og skjeller på bildeposterne!

Det er slik man svarer høfflig og voksent på Ts sitt spørsmål.

Dette var en fin måte å få frem meningen sin på. Takk skal du ha :)

Anonymous poster hash: ed2ae...f5d

Ja, versegod :)

Anonymous poster hash: ab8b8...356

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle noen oppmerksomhetssyke er like nedlatende...

Greit nok at du ikke liker de trådene, men de fleste kroppstrådene her, er ikke lagd av menn."Vis puppene dine", "vis pikken din" og "vis rumpa di" er startet av damer, noe jeg kan si med sikkerhet fordi jeg veit hvem de er...

Så, premisset ditt om at det alltid er damer som vil vise seg til kåte menn, er feil.

Det er greit at du ikke liker sånne tråder, men det er fortsatt ikke greit på noen som helst måte å slenge dritt, eller å støtte de som gjør det, noe som ironisk nok er veldig barneskolenivå i seg selv.

Så vidt jeg ser her, er det "barneskolenivået" og "at damer legger ut puppene sine til kåte menn" som er grunnen til at du ikke syns noe om de som poster i sånne tråder. Om det stemmer, er det ikke noe annet enn en dømmende og nedlatende holdning, basert på fordommer.

hva? ne-ei

Anonymous poster hash: fae67...26e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva? ne-ei

Anonymous poster hash: fae67...26e

Tråden vi diskuterer her ble startet av Adam. Så dersom Adam er en kvinne så må du ha meg unnskyldt.

Anonymous poster hash: 3859e...ac8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...