Gå til innhold

Hvorfor legger du/legger du ikke ut puppebilder på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Så aggressiv du virker. Mitt spørsmål var ganske enkelt. Mener du at KG er et naturlig valg for 70+++-menn å logge seg inn på?

Jada, her har alle lastet ned bildene våre, alt fra 14-90 år. De runker 24/ 7 til de nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så aggressiv du virker. Mitt spørsmål var ganske enkelt. Mener du at KG er et naturlig valg for 70+++-menn å logge seg inn på?

Hvordan vet du hvem som skjuler seg bak Lotte35 eller Jens 41? (fiktive navn)

Det er ikke få private meldinger som florerer på KG, det vet jeg godt som kvinnelig debattdeltaker selv. Jeg kan jo bare forestille meg hvor mange meldinger man får når man legger ut nakenbilder av sin egen kropp.

Anonymous poster hash: 3859e...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hvem som skjuler seg bak Lotte35 eller Jens 41? (fiktive navn)

Det er ikke få private meldinger som florerer på KG, det vet jeg godt som kvinnelig debattdeltaker selv. Jeg kan jo bare forestille meg hvor mange meldinger man får når man legger ut nakenbilder av sin egen kropp.

Anonymous poster hash: 3859e...ac8

Sjalu`?

Anonymous poster hash: 83aaf...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hvem som skjuler seg bak Lotte35 eller Jens 41? (fiktive navn)

Det er ikke få private meldinger som florerer på KG, det vet jeg godt som kvinnelig debattdeltaker selv. Jeg kan jo bare forestille meg hvor mange meldinger man får når man legger ut nakenbilder av sin egen kropp.

Anonymous poster hash: 3859e...ac8

Jeg la ut bilde i tråden og har ikke fått en eneste pm. Hvor mange forestilte du deg at jeg skulle fått?

Anonymous poster hash: 21704...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ville heller vært bedre om du kunne gi meg en grunn, som ikke var frekk eller kjønnsdiskriminerende, om hvorfor jeg skulle ha lagt ut slike bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av prinsipp! Syns det er unødvendig å brette seg ut på nettet hvor absolutt alle kan se det, også er det privat. Jeg er ikke misfornøyd med mine for det, men synes det er pinlig å se hvor stor eksponeringsbehov mange har.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fortsatt ikke spesielt mye til disse reflekterte innleggene om hvorfor man velger å ikke legge ut sånne bilder, uten at man i samme slengen rakker ned på andre... Kan noen peke på dem for meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fortsatt ikke spesielt mye til disse reflekterte innleggene om hvorfor man velger å ikke legge ut sånne bilder, uten at man i samme slengen rakker ned på andre... Kan noen peke på dem for meg?

Jeg kan godt si hvorfor jeg ikke legger ut sånne bilder:

- jeg synes det er tacky.

- jeg har ikke behov for å vise meg fram på den måten.

- jeg ønsker ikke oppmerksomhet basert på utseende eller kropp, da jeg er her for debatten.

- jeg synes ikke det hører hjemme her.

- nettvett. Jeg har en filosofi om aldri å dele ting jeg ikke tåler reaksjoner på, og ting jeg ikke er komfortabel med å stå inne for. Og bilder kan fort spres eller oppdages av folk jeg ikke nødvendigvis ønsker at skal se dem.

Det er mine hovedårsaker til hvorfor jeg ikke legger ut bilder. Hvor reflekterte de er vet jeg ikke, men for meg handler de om meg, mine vurderinger og verdier. De er ikke ment for å rakke ned på andre. Men om du ønsker, så er det enkelt å vri det den veien. Da blir spørsmålet, hvilke årsaker kan isåfall godkjennes som akseptable? De fleste årsaker til hvorfor man ikke ønsker å gjøre noe, kan tolkes i retning av at de som gjør det gjør noe negativt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt si hvorfor jeg ikke legger ut sånne bilder:

- jeg synes det er tacky.

- jeg har ikke behov for å vise meg fram på den måten.

- jeg ønsker ikke oppmerksomhet basert på utseende eller kropp, da jeg er her for debatten.

- jeg synes ikke det hører hjemme her.

- nettvett. Jeg har en filosofi om aldri å dele ting jeg ikke tåler reaksjoner på, og ting jeg ikke er komfortabel med å stå inne for. Og bilder kan fort spres eller oppdages av folk jeg ikke nødvendigvis ønsker at skal se dem.

Det er mine hovedårsaker til hvorfor jeg ikke legger ut bilder. Hvor reflekterte de er vet jeg ikke, men for meg handler de om meg, mine vurderinger og verdier. De er ikke ment for å rakke ned på andre. Men om du ønsker, så er det enkelt å vri det den veien. Da blir spørsmålet, hvilke årsaker kan isåfall godkjennes som akseptable? De fleste årsaker til hvorfor man ikke ønsker å gjøre noe, kan tolkes i retning av at de som gjør det gjør noe negativt.

Dette var både reflektert, saklig og uten nedlatende kritikk av andre.

I motsetning til de fleste andre postene i puppetrådene i det siste.

Endret av Uredd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja normalt at det er kvinnfolk som blir så sure for at andre damer legger ut bilder av sine pupper :fnise: Synes dere de er penere enn deres egne eller hvorfor så sur? Har helt sikkert pene pupper dere også altså.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg kan godt si hvorfor jeg ikke legger ut sånne bilder:

- jeg synes det er tacky.

- jeg har ikke behov for å vise meg fram på den måten.

- jeg ønsker ikke oppmerksomhet basert på utseende eller kropp, da jeg er her for debatten.

- jeg synes ikke det hører hjemme her.

- nettvett. Jeg har en filosofi om aldri å dele ting jeg ikke tåler reaksjoner på, og ting jeg ikke er komfortabel med å stå inne for. Og bilder kan fort spres eller oppdages av folk jeg ikke nødvendigvis ønsker at skal se dem.

Det er mine hovedårsaker til hvorfor jeg ikke legger ut bilder. Hvor reflekterte de er vet jeg ikke, men for meg handler de om meg, mine vurderinger og verdier. De er ikke ment for å rakke ned på andre. Men om du ønsker, så er det enkelt å vri det den veien. Da blir spørsmålet, hvilke årsaker kan isåfall godkjennes som akseptable? De fleste årsaker til hvorfor man ikke ønsker å gjøre noe, kan tolkes i retning av at de som gjør det gjør noe negativt.

Hadde folk skrevet slik du skrev her nå, ville ikke denne tråden blitt slik den har blitt. Dersom du ikke har kommentert på annet vis under AB så vil jeg ikke tro at noen kan ha ment deg som en av de "jævlige moralpoliti kjærringene".

Poenget i reaksjonene her er jo ikke at folk sier sin personlige mening om hvorfor DE ikke vil vise bilder av seg, men at enkelte (ikke alle) på død å liv skal rette et solid spark mot de som HAR postet bilde.

jeg håper folk forstår dette nå. Ta en titt på hvor ille denne hetsen har blitt her folkens! Det burde da være åpenbart for alle med en promille empati og iq over 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker faen meg som om hele forumet skal kollapse på grunn av dette ene emnet

ja whatever det er jo bare et forum. have fun!

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde folk skrevet slik du skrev her nå, ville ikke denne tråden blitt slik den har blitt. Dersom du ikke har kommentert på annet vis under AB så vil jeg ikke tro at noen kan ha ment deg som en av de "jævlige moralpoliti kjærringene".

Poenget i reaksjonene her er jo ikke at folk sier sin personlige mening om hvorfor DE ikke vil vise bilder av seg, men at enkelte (ikke alle) på død å liv skal rette et solid spark mot de som HAR postet bilde.

jeg håper folk forstår dette nå. Ta en titt på hvor ille denne hetsen har blitt her folkens! Det burde da være åpenbart for alle med en promille empati og iq over 20.

Jo takk du, jeg har nok blitt trygt plassert som en del av moralmafian flere ganger. Jeg er nemlig heller ikke fan av konseptet vis din ditt og datt, og vurder min bootey-tråder på KG. Men jeg har ikke behov for å gå løs på brukere. Så lenge det er lov, så gjør de jo ikke noe galt, til tross for at jeg personlig altså er uenig i handlingen.

For min del handler det også mye om, og det har jeg skrevet mange ganger, at jeg synes manglen på nettvett er skremmende, og at folk ikke ser ut til å takle reaksjonene som kommer like godt. Det handler ikke om å gå løs på enkeltbrukere, men om generelle observasjoner som gjelder andre ting også. Internett er ikke alltid hyggelig, og jeg synes ikke noen bør dele noe de ikke tåler å i verste fall få negative reaksjoner på. For sin egen del. Du kontrollerer ikke hva andre kan lire ut av seg på nett, men du kan kontrollere hva slags ammo du gir dem tilgang på. Det ser det ut som (generell betraktning) mange her inne burde tenke litt over.

Hilsen Moralpolitiet

Endret av Vampen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Jaja normalt at det er kvinnfolk som blir så sure for at andre damer legger ut bilder av sine pupper :fnise: Synes dere de er penere enn deres egne eller hvorfor så sur? Har helt sikkert pene pupper dere også altså.

En del av vi som har kritisert dette har brukt tid hjemme på å forklare våre barn farene ved å legge ut slike bilder på nettet. Jeg kjenner foreldre som har måttet gå til drastiske skritt for å få slettet bilder døtrene deres hadde publisert på nettet.

At voksne kvinner velger å legge ut puppe-bilder på oppfordring fra menn virker helt bak mål og etter mine begreper så hører ikke sånt hjemme på et seriøst forum.

En ting er i hvert fall veldig tydelig - og det er at ingen av dere har tenåringsbarn og opplevd de problemene mange foreldre i dag sliter.

Endret av Bond
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at folk på nettet kan være rar huet. I helga nå ble jeg oppringt av ei fra forumet

som jeg overhooodet ikke kjente, men hun mente at hun ikke var en fremmed og at hun bare ville

snakke med meg. Hva i huleste!?

Men det som plager meg mest er hvordan i huleste hun fikk nummeret mitt. Slikt får man ikke gjennom IP-adresser og forumer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan godt si hvorfor jeg ikke legger ut sånne bilder:

- jeg synes det er tacky.

- jeg har ikke behov for å vise meg fram på den måten.

- jeg ønsker ikke oppmerksomhet basert på utseende eller kropp, da jeg er her for debatten.

- jeg synes ikke det hører hjemme her.

- nettvett. Jeg har en filosofi om aldri å dele ting jeg ikke tåler reaksjoner på, og ting jeg ikke er komfortabel med å stå inne for. Og bilder kan fort spres eller oppdages av folk jeg ikke nødvendigvis ønsker at skal se dem.

Det er mine hovedårsaker til hvorfor jeg ikke legger ut bilder. Hvor reflekterte de er vet jeg ikke, men for meg handler de om meg, mine vurderinger og verdier. De er ikke ment for å rakke ned på andre. Men om du ønsker, så er det enkelt å vri det den veien. Da blir spørsmålet, hvilke årsaker kan isåfall godkjennes som akseptable? De fleste årsaker til hvorfor man ikke ønsker å gjøre noe, kan tolkes i retning av at de som gjør det gjør noe negativt.

Hvordan er det enkelt å vri et innlegg som ikke rakker ned på folk, til at det rakker ned på folk? Det står jo ikke noe nedlatende der, i motsetning til de andre innleggene som er skrevet av andre her, hvor folk syns er viktig å få med "fordi jeg ikke et en oppmerksomhetshore" på slutten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det enkelt å vri et innlegg som ikke rakker ned på folk, til at det rakker ned på folk? Det står jo ikke noe nedlatende der, i motsetning til de andre innleggene som er skrevet av andre her, hvor folk syns er viktig å få med "fordi jeg ikke et en oppmerksomhetshore" på slutten.

Du er på KG, her kan man vri hva som helst til hva annet som helst, og det trenger ikke være relaterte emner, engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det enkelt å vri et innlegg som ikke rakker ned på folk, til at det rakker ned på folk? Det står jo ikke noe nedlatende der, i motsetning til de andre innleggene som er skrevet av andre her, hvor folk syns er viktig å få med "fordi jeg ikke et en oppmerksomhetshore" på slutten.

Tja,

Jeg synes det er tacky - de er tacky.

Jeg har ikke behov for å vise meg frem på den måten - de har behov for å vise seg frem på den måten, og da er veien til oppmerksomhetshore kort.

Sånn kunne vi ha fortsatt nedover lista. Og tro meg, slik har det blitt tolket i lignende tråder. Folk får feiltolke til de blir grønne, poenget er at slike feiltolkninger ikke sier noe om hva jeg faktisk sier eller mener.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...