Gå til innhold

Hva er din økonomiske guilty pleasure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hobbysaker, har vel nok utstyr og materiell til å starte egen butikk.

Alkohol, både vin og sprit i forskjellige varianter. Men de står bare og samler støv, for jeg drikker knapt mer - kanskje en vinflaske i året tilsammen.

Kurs, ser jeg et kurs jeg kunne tenke meg hopper jeg på. Og så kan de vise seg at jeg egentlig ikke har tid eller ork. Men blitt mye flinkere her, satt kursstopp i sommer.

Stearinlys, fra september til april tenner jeg nok 10-20 lydbok dagen.

Mat, kjøper alltid for myelogen for dyrt. Kunne fint halvert budsjettet og mer til.

Reiser, hopper stadig på en tur eller to.

PCer og nettbrett, har altfor mange...

Helsekost.

Ungene var det, men sluttet for seks år siden å gi denm alt de ønsket seg.

Anonymous poster hash: 8e75c...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klokke som jeg ikke nødvendigvis trengte, selv om jeg trengte den. På salg, 70% rabatt. Ca kr 500,-



Anonymous poster hash: de28f...a28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiser og bøker.

Går riktignok begynt å lese mye e-bøker nå, men det er noe eget med å eie bøker og sette dem i bokhylla. Noe leser jeg om og om igjen. Biblioteket har jeg ikke noe godt forhold til. Blir så stresset over at boka må leveres tilbake, at jeg sliter med å kose meg. Tørr ikke ha den i veska osv.

Reiser synes jeg det er helt riktig å bruke penger på, så det er en bevisst prioritering.

Anonymous poster hash: 13e55...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Designvesker- og solbriller, selv om jeg til en viss grad klarer å rettferdiggjøre det med at det er en investering for livet, og at jeg kan selge det igjen til en noen lunde fornuftig pris hvis jeg skulle komme til å gå lei eller vil bytte i noe annet. Ellers er det bøker, sjokolade og sushi. Sushien har jeg også litt blandede følelser rundt; selv om jeg sjeldent spiser det mer enn en gang i måneden, føles det unødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokke som jeg ikke nødvendigvis trengte, selv om jeg trengte den.

Anonymous poster hash: de28f...a28

Say, what?

Anonymous poster hash: 817e4...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamanter <3

Har to smykker som tilsammmen er 2 karat :)

Det var da vel ikke så voldsomt mye

Anonymous poster hash: bd392...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser, er veldig flink til å bestille meg spontanturer hit og dit, får ihvertfall sett mye da.

Gull,har kjøpt mye gull...skal smelte dem om til gullbarer og leke rik:-P

Litt dyre oster og skinker,olivenolje og vin(liker kvalitet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter at resten av byen har...vel...tilgriset boka med litt av hvert? Nei takk:P

Ja, de er brukt. Det er litt av poenget. Bøkene er for alle. du sitter heller aldri på offentlige seter av noen slag, åpner et blad på et venterom, tar på et offentlig dørhåndtak, tar på butikkvarer eller handlekurver, tar på penger, eller på tastaturer?? Tastaturet ditt eller det du bruker på jobben er 100 000 000 ganger skitnere enn noen bok du finner på biblioteket. Et tastatur eller i Iphone er også 100 000 ganger mer skitten enn enhvert offentlig toalett. Så vet du det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bompenger. Velger å kjøre fordi bommen fordi da slipper jeg å gå i tre minutter opp en bratt bakke. Vil ikke bli utslitt FØR jobb :fnise:

Louis Vuitton. Bruker aaaltfor mye penger der! Har fem lommebøker derfra, fullstendig galskap.

Reiser. Bør holde meg mer hjemme.

Det er alt jeg kan komme på, så hvor blir det av alle pengene? Mystisk det der..



Anonymous poster hash: 14c42...e6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...