Gå til innhold

Hva er din økonomiske guilty pleasure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Michael kors, marc jacobs og YSL

Anonymous poster hash: 17672...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud, det må være designervesker. Siste jeg kjøpte kostet 9500 kr... Får aldri nok.

Bortsett fra det, snus og moteblader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye penger på snus, selv om det er en guilty pleasure generelt og ikke bare økonomisk. Ellers må jeg si klær og morsomme ting på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God vin, spennende matvarer og kunst (siste nevnte er i perioder ikke mulig da gjerne er snakk om kunst av det dyrere slaget...men, gp non the less)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 bokser... Hver dag..?? Hvordan blir tennene da..? Men nei, jeg skal ikke dømme noen akkurat der, spiser godteri selv... Min økonomiske gp må være striping av hår og voksing av legger. Dyrt og unødvendig, men ah så verdt det...

Ifølge tannlegen er tennene mine perfekte, heldigvis :laugh: Ellers hadde det blitt bråstopp i energidrikkene, hehe. Det er ikke nødvendigvis verre for tennene med et par bokser energidrikk enn de x antall kaffekoppene mange andre hiver innpå i løpet av en dag, men ingen av delene er vel direkte sunne.. :fnise:

Anonymous poster hash: e9f7b...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstøy…får aldri nok! Forsvarer det med at fint, fargerikt treningstøy-og sko motiverer meg til å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ifølge tannlegen er tennene mine perfekte, heldigvis :laugh: Ellers hadde det blitt bråstopp i energidrikkene, hehe. Det er ikke nødvendigvis verre for tennene med et par bokser energidrikk enn de x antall kaffekoppene mange andre hiver innpå i løpet av en dag, men ingen av delene er vel direkte sunne.. :fnise:

Anonymous poster hash: e9f7b...29d

Det er stor forskjell på kaffe og energidrikk mtp hva de gjør med tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 espresso latte pr dag, masse sjokolade og snacks og klær jeg ikke behøver.

Anonymous poster hash: 2b8ef...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er stor forskjell på kaffe og energidrikk mtp hva de gjør med tennene.

Ja?

Vi venter på at du da fortelleren forskjellen!

Anonymous poster hash: 2b8ef...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Ja?

Vi venter på at du da fortelleren forskjellen!

Anonymous poster hash: 2b8ef...14f

Tja, vi kan begynne med sukkeret i energidrikk, som blir spaltet til syre og angriper tennene.

..Kaffe er sukkerfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi kan begynne med sukkeret i energidrikk, som blir spaltet til syre og angriper tennene.

..Kaffe er sukkerfritt.

nå er vel ikke kaffe automatisk syrefritt.

du trenger forøvrig ikke gå så langt for en spalting for å få frem syreinnhold av de fleste energi-drikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Kantinemat, altfor ofte blir det både frokost og lunsj
  • Dyr kaffe, men altså har man dyr kaffemaskin og dyr kaffekvern "må" man jo ha dyre kaffebønner også? Dyrket på en utilgjengelig fjelltopp, tørket med vifter av påfuglfjær og vasket med gledestårer fra økologiske alpakkaer... jada, jeg vet at det er mye fine historier og pene kaffeposer jeg betaler for men det føles deeeeiiiilig! :ler:
  • Leppestifter som ligner de jeg har
  • Neglelakker jeg bruker en eller to ganger
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...